Volkswagen Passat 2005

Gestart door dj Peter, 15 maart 2005 - 22:54:48

« vorige - volgende »

Ramses

Heb er vandaag enen gezien, en ik moet zeggen, vanuit zijaanzicht is hij echt plomp en log.
Basisversie v.a. €20.000 dacht ik

dj Peter

Ik snap niet wat hier plomp en log aan is.  ::)




Als je het hebt over grote,lompe auto's denk ik eerder aan zoiets:  :P ;)



The REAL BUTTON Freak

Bmw is zoizo al voor lompe mensen natuurlijk. :)

Eric

Citaat van: The REAL Freak op 20 april 2005 - 12:10:09
Bmw is zoizo al voor lompe mensen natuurlijk. :)

wacht...als Jos dit leest... ;D ;)

Roel

De foto van de Passat hierboven stelt hem mooier voor dan hij eigenlijk is. In het echt lijkt hij meer op een uitgerokken Bora en niet op een verkorte Phaeton zoals de foto laat uitschijnen...

en de BMW voor lompe mensen.... tja er rijden ook mensen met 'Proton' wagens rond  :D
God save Mclaren

Ramses

Citaat van: Roel op 20 april 2005 - 20:35:04
De foto van de Passat hierboven stelt hem mooier voor dan hij eigenlijk is. In het echt lijkt hij meer op een uitgerokken Bora en niet op een verkorte Phaeton zoals de foto laat uitschijnen...

en de BMW voor lompe mensen.... tja er rijden ook mensen met 'Proton' wagens rond  :D

Eindelijk iemand die mijn mening deelt over het uiterlijk van de Passat. :)

Tja, BMW plomp, een Ford Fusion is ook niet ideaal hé.

dj Peter

Citaat van: Ramses op 20 april 2005 - 21:16:47
Citaat van: Roel op 20 april 2005 - 20:35:04
De foto van de Passat hierboven stelt hem mooier voor dan hij eigenlijk is. In het echt lijkt hij meer op een uitgerokken Bora en niet op een verkorte Phaeton zoals de foto laat uitschijnen...

en de BMW voor lompe mensen.... tja er rijden ook mensen met 'Proton' wagens rond  :D

Eindelijk iemand die mijn mening deelt over het uiterlijk van de Passat. :)

Tja, BMW plomp, een Ford Fusion is ook niet ideaal hé.
Als ik alle auto's moet opnoemen die ik lelijk vind, dan ben ik nog even bezig..  ;)
Te beginnen met zowat alle recente Citroens en Renaults,maar ach ,smaken verschillen natuurlijk en da's maar goed ook  :)
En de nieuwe Passat is van dichtbij veel mooier dan op foto,ik weet het want elke avond als ik met mijn fietske van mijn werk kom, dan staan er minstens twee buiten bij de VW-dealer en dan rij ik wel een beetje trager om ze goed te bekijken.
Ik denk er zelfs aan om een testrit te doen...  8)

Ramses

Gelukkig verschillen smaken, want wat staat hier voor mijn deur: ja zo één van die recente citroëns :P