Volkswagen Passat 2005

Gestart door dj Peter, 15 maart 2005 - 22:54:48

« vorige - volgende »

dj Peter

Ik zag hem deze morgen voor het eerst in levende lijve,bij de dealer in de buurt stond ie buiten: De knappe nieuwe VW Passat. :D







Mikacouli

Tis idd wel een schoon bakske, amai.
:P

The REAL BUTTON Freak

Bwaa, volkswagen is mijn ding niet ech, alhoewel de tuarec wel proper is


Roel

de touareg en die speciale W12  zijn de enige mooie wagens gebouwd door VW imo. de touareg vind ik dan wel de mooiste SUV die er rond rijdt, mooier dan de Cayenne

Deze passat is imo echt karakterloos, straalt niet veel uit, zeker niet wat hun affiches zeggen: ruimte voor sensatie, neen echt niet.
God save Mclaren

Ruud

Citaat van: Roel op 16 maart 2005 - 17:49:24
de touareg en die speciale W12 zijn de enige mooie wagens gebouwd door VW imo. de touareg vind ik dan wel de mooiste SUV die er rond rijdt, mooier dan de Cayenne

Deze passat is imo echt karakterloos, straalt niet veel uit, zeker niet wat hun affiches zeggen: ruimte voor sensatie, neen echt niet.

Ik denk dat de Passat-rijder vooral een hele degelijke auto wil met een degelijke uitstraling. Geen poespas.

Persoonlijk vind ik het een vooruitgang, het ziet er al iets vlotter uit!

The REAL BUTTON Freak



Dit ziet er ook lekker uit. Pure klasse

of dit


Ramses

Die Peugeot 607 is net een oude BMW 5 die uitgerokken is.
Los daarvan een zeer strak design en zeer comfortabel binnenin :)


dj Peter

#8
Euh.... sorry jongens,maar DIT onderwerp ging over de fantastische nieuwe VW PASSAT:








Benzine vanaf 20660 € - TDI vanaf 22.000 €

Ramses

€ 20 660 voor het instapmodel valt goed mee. Kan je even opsommen wat je daarvoor in de plaats krijgt, of krijg je wederom een kaalgeplukte versie te zien?

dj Peter

Ik zat net op vw.be, daar kan je met de "car-configurator" je eigen auto samenstellen en opties kiezen.
Wat er allemaal standaard opzit heb ik nog niet gelezen, maar t'is wel zo dat VW tegenwoordig ook al het één en het ander standaard aanbiedt.

Ramses

Net even de uitrusting van de serie B2B bekeken, en dat ziet er goed uitgerust uit voor een grote berline...
Veiligheid zeer compleet, en ook qua comfort goed :)

Jasper

Dat interieur vind ik maar niets zenne (recht dashboard, oncomfortabel lijkende zetets op de achterbank). En die achterkant is ook aartslelijk...

Roel

Zoals hier reeds werd gezegd, verwachten mensen van een Passat degelijkheid met een degelijk interieur. Dom dus om de slogan 'ruimte voor sensaties' te gebruiken.

Dat is de aandacht vestigen op punten waarop die wagen helemaal niet uitblinkt. Althans wat de esthetiek interieur en exterieur betreft. Sensaties ~ gevoelens: 'degelijke' mensen zitten hier niet meteen op te wachten volgens mij.  Foute positionering en weer een VW die aan karakter inboet.
God save Mclaren

Ruud

Citaat van: Roel op 19 maart 2005 - 18:07:02
Zoals hier reeds werd gezegd, verwachten mensen van een Passat degelijkheid met een degelijk interieur. Dom dus om de slogan 'ruimte voor sensaties' te gebruiken.

Dat is de aandacht vestigen op punten waarop die wagen helemaal niet uitblinkt. Althans wat de esthetiek interieur en exterieur betreft. Sensaties ~ gevoelens: 'degelijke' mensen zitten hier niet meteen op te wachten volgens mij. Foute positionering en weer een VW die aan karakter inboet.

Inderdaad een erg vage slogan. "Ruimte voor sensaties", wat moet je hier nu mee? :-\