De GP van Maleisië

Gestart door Ramses, 12 maart 2005 - 16:43:37

« vorige - volgende »

dj Peter

Citaat van: Mikacouli op 23 maart 2005 - 17:14:44
Citaat van: FerrariMan op 23 maart 2005 - 16:20:46
Ik ben toch enorm benieuwd naar de Schumacher-F2005 test.

Het kan toch eigenlijk niet, dat de wereldkampioen, NU PAS, de nieuwe wagen test?
Zeker niet nadat ze in Spa de titel al hadden en bijgevolg tijd genoeg hadden om de wagen af te werken...of zouden ze echt iets groots in petto hebben?

Gisteren is de motor ontploft na amper 500 KM gereden te hebben met die motor. Ik zie ze hem nog niet te snel inzetten denk ik.
Hij staat nog niet op punt en zeker na de uitspraak van brawn zet het dit nog meer kracht bij.
We zien wel.

bron. pitstop.tv
Motor ontploft?? Bij Ferrari ??  ;D 1 april is pas volgende week hé

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2002 op 23 maart 2005 - 20:41:29
Citaat van: FerrariMan op 23 maart 2005 - 20:34:00

En Schumi 2002, ik heb toch nergens ontkend dat uitvallen niet gelijk staat aan punten kwijt zijn? Ofwel? Anders mag je me het laten zien.

On-topic nu dan maar.
Heb ik ook niet echt gezegd, ik volg alleen wel een beetje zijn denkpiste.
@ Mikacouli, zij zijn de schuldige aan het feit dat ze een derde wagen mogen inzetten. Als ze vorig jaar sneller hadden gegaan hadden ze het niet gemogen. Ze zijn de onschuldige schuldige zegmaar. Het is volkomen volgens de regels dat ze die inzitten. Het was mss niet de bedoeling van die regel, maar iedereen had bijna kunnen voorspellen dat dat ooit met een topteam zou gebeuren.

En nu, ook voor mij weer On-topic

Nee, zij zijn niet de schuldige aan het hele voorval. Ik denk wel dat ze beter wilden presteren dan 5de hoor. De schuldige is de FIA die de regeltjes maakt. Ze hadden maar een beetje meer moeten nadenken vooraleer ze regeltjes invoeren die op geen steek trekken.

Wat een prachtprestatie van Trulli, heel mooi.

mike

Citaat van: FerrariMan op 23 maart 2005 - 20:34:00
CitaatGisteren heeft Rubens Barrichello voor het eerst kennisgemaakt met de F2005. Die test liep evenwel slecht af. Na 95 ronden zette Barrichello de Ferrari aan de kant op de omloop, vermoedelijk met een motorpanne. De Brazilaan had er toen zo'n 500 km. opzitten. Waarschijnlijk had de pech te maken met een probleem met de koeling.
Bron: pitstoptv.belbone.be

;D

De hamvraag is wat voor panne het precies was. Motorpanne kan te wijten zijn aan een ontwerpfout in de motor of wagen (denk aan McLaren vorig jaar), maar ook aan een montage foutje op deze specifiek wagen van Rubinho. Zolang we niet weten wat er precies stuk gegaan is en waarom, gaan we het niet weten.


lieven

mmmhhh waarom zou onze mclaren met den 19b testen?
en nog redelijk competetief in de tests precies ook  :o
en ben ook benieuwd wat de F2005 ga geven!!
mss wel super maar toch denk ik dat hun ontwikkelingen niet zo gelopen zijn als ze gehoopt hadden want anders zoude ze nu ni pas schumi laten testen, wie weet zijn ze in december ofzo helemaal opnieuw moeten beginnen omdat ze een serieuze fout hadden gevonden en daarmee dat ze nu pas aan de echte test fase zitten, het kan allemaal
ofwel is hiij ronduit slecht! hopelijk niet, ik zou eigenlijk het liefst zij ndat 4 of 5 teams ongeveer even snelle autos hebben en ze zoveel mogen tanken en banden wisselen als ze willen dat zou pas vuurwerk geven!

Mikacouli

Citaat van: lieven op 23 maart 2005 - 23:16:56
mmmhhh waarom zou onze mclaren met den 19b testen?
en nog redelijk competetief in de tests precies ook  :o
en ben ook benieuwd wat de F2005 ga geven!!
mss wel super maar toch denk ik dat hun ontwikkelingen niet zo gelopen zijn als ze gehoopt hadden want anders zoude ze nu ni pas schumi laten testen, wie weet zijn ze in december ofzo helemaal opnieuw moeten beginnen omdat ze een serieuze fout hadden gevonden en daarmee dat ze nu pas aan de echte test fase zitten, het kan allemaal
ofwel is hiij ronduit slecht! hopelijk niet, ik zou eigenlijk het liefst zij ndat 4 of 5 teams ongeveer even snelle autos hebben en ze zoveel mogen tanken en banden wisselen als ze willen dat zou pas vuurwerk geven!

Doordat de wagens al naar Bahrein zijn gestuurd. Tussen de Australische en Maleisische GP testten ze ook met 2 19B's. Gewoon omdat ze nog enkele MP4/20's moeten bijmaken. En andere reden kan zijn dat Wurz nog niet in de 20 past wat ook wel het geval zal zijn.

Todt is niet al te optimistsich over de nieuwe wagen.
Citaat"We are not quick enough and it shows how difficult it is to be consistent," said Todt. "We do not have enough aerodynamic efficiency, not enough grip and not enough traction. That makes a big difference.

"I'm not confident the new car will address the problems."
Of heb ik het weer verzonnen ::)

Jasper

Dit gaat niet over de GP van Maleisië.

Juan Pablo

Citaat van: DoefieF1 op 22 maart 2005 - 12:09:10
Sauber en BAR is verre van de schuld van de regels. Hun wagen is gewoon niet zo goed als dat er gedurende de winter gedacht is.

ik vond BAR in de winter ook geen goede / zelfverzekerde indruk maken.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Bjorn

Het zou zowiezo leuk zijn de Ferrari's te zien vechten met zichzelf. Maar anderzijds hoop ik ook wel dat Renault niet de plaats van Ferrari heeft ingenomen. Ik wil wel strijd zien...
De Mens: In Het Gras![/color]

FerrariMan

#203
Citaat van: Mikacouli op 24 maart 2005 - 10:32:26
Todt is niet al te optimistsich over de nieuwe wagen.
Citaat"We are not quick enough and it shows how difficult it is to be consistent," said Todt. "We do not have enough aerodynamic efficiency, not enough grip and not enough traction. That makes a big difference.

"I'm not confident the new car will address the problems."
Of heb ik het weer verzonnen ::)
Het artikel wat jij post gaat over de F2004. Uitspraken zijn van na de race. Hetgeen jij post is een samenraapsel van verscheidene uitspraken.

Citaat"So we have to see how to improve the situation 360 degrees. The whole package is not performing how we want. There are a lot of reasons. I will say aerodynamic efficiency, not enough grip on the car, and not enough traction. All that adds up and it makes a huge difference. "So we have to see how to improve the situation 360 degrees. The whole package is not performing how we want. There are a lot of reasons. I will say aerodynamic efficiency, not enough grip on the car, and not enough traction. All that adds up and it makes a huge difference.

Citaat"The only thing I may say to those who thought that it was easy for Ferrari to win in the past... this shows that it was difficult, how difficult it is to be consistent in success and at the moment we are feeling that we are not good enough. The only thing that matters is that we are not competitive and that is all. We will get out of it. We will do it."
http://www.tiscali.co.uk/motoring/crashnet/2005/03/22/news/formulaone/107176.html

Waar haal jij je info? (en verhuizen naar de juiste topic anders?)

Ferrari 2010

Citaat van: Bjorn op 24 maart 2005 - 12:32:13
Het zou zowiezo leuk zijn de Ferrari's te zien vechten met zichzelf. Maar anderzijds hoop ik ook wel dat Renault niet de plaats van Ferrari heeft ingenomen. Ik wil wel strijd zien...
Volgens mij zou het nog leuker zijn om Ferrari, BMW-Williams, Renault en McLaren te zien worstelen met elkaar. Dat zou pas een echt spannend seizoen opleveren. Ze zouden dan veel meer moeten geven, wat moeilijk is met die banden, en dan zien we wie echt het beste kan racen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

lieven

Citaat van: Schumi 2002 op 24 maart 2005 - 17:57:23
Citaat van: Bjorn op 24 maart 2005 - 12:32:13
Het zou zowiezo leuk zijn de Ferrari's te zien vechten met zichzelf. Maar anderzijds hoop ik ook wel dat Renault niet de plaats van Ferrari heeft ingenomen. Ik wil wel strijd zien...
Volgens mij zou het nog leuker zijn om Ferrari, BMW-Williams, Renault en McLaren te zien worstelen met elkaar. Dat zou pas een echt spannend seizoen opleveren. Ze zouden dan veel meer moeten geven, wat moeilijk is met die banden, en dan zien we wie echt het beste kan racen...
en daardoor zijn altijd hun banden op op het eind van de race en in de even races ontploffen hun motorkes waardoor redbull wereldkampioen wordt met david coulthard  ;D

Juan Pablo

Citaat van: Schumi 2002 op 24 maart 2005 - 17:57:23
Citaat van: Bjorn op 24 maart 2005 - 12:32:13
Het zou zowiezo leuk zijn de Ferrari's te zien vechten met zichzelf. Maar anderzijds hoop ik ook wel dat Renault niet de plaats van Ferrari heeft ingenomen. Ik wil wel strijd zien...
Volgens mij zou het nog leuker zijn om Ferrari, BMW-Williams, Renault en McLaren te zien worstelen met elkaar. Dat zou pas een echt spannend seizoen opleveren. Ze zouden dan veel meer moeten geven, wat moeilijk is met die banden, en dan zien we wie echt het beste kan racen...

nog leuker is om gewoon het hele veld met elkaar zien worstelen..kan je ook gelijk de vechters eronderuit halen..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Bjorn

Citaat van: R@cing Bull op 24 maart 2005 - 18:53:37
Citaat van: Schumi 2002 op 24 maart 2005 - 17:57:23
Citaat van: Bjorn op 24 maart 2005 - 12:32:13
Het zou zowiezo leuk zijn de Ferrari's te zien vechten met zichzelf. Maar anderzijds hoop ik ook wel dat Renault niet de plaats van Ferrari heeft ingenomen. Ik wil wel strijd zien...
Volgens mij zou het nog leuker zijn om Ferrari, BMW-Williams, Renault en McLaren te zien worstelen met elkaar. Dat zou pas een echt spannend seizoen opleveren. Ze zouden dan veel meer moeten geven, wat moeilijk is met die banden, en dan zien we wie echt het beste kan racen...

nog leuker is om gewoon het hele veld met elkaar zien worstelen..kan je ook gelijk de vechters eronderuit halen..

Misschien moeten we gewoon allemaal meedoen?  ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 24 maart 2005 - 17:17:29
Citaat van: Mikacouli op 24 maart 2005 - 10:32:26
Todt is niet al te optimistsich over de nieuwe wagen.
Citaat"We are not quick enough and it shows how difficult it is to be consistent," said Todt. "We do not have enough aerodynamic efficiency, not enough grip and not enough traction. That makes a big difference.

"I'm not confident the new car will address the problems."
Of heb ik het weer verzonnen ::)
Het artikel wat jij post gaat over de F2004. Uitspraken zijn van na de race. Hetgeen jij post is een samenraapsel van verscheidene uitspraken.

Citaat"So we have to see how to improve the situation 360 degrees. The whole package is not performing how we want. There are a lot of reasons. I will say aerodynamic efficiency, not enough grip on the car, and not enough traction. All that adds up and it makes a huge difference. "So we have to see how to improve the situation 360 degrees. The whole package is not performing how we want. There are a lot of reasons. I will say aerodynamic efficiency, not enough grip on the car, and not enough traction. All that adds up and it makes a huge difference.

Citaat"The only thing I may say to those who thought that it was easy for Ferrari to win in the past... this shows that it was difficult, how difficult it is to be consistent in success and at the moment we are feeling that we are not good enough. The only thing that matters is that we are not competitive and that is all. We will get out of it. We will do it."
http://www.tiscali.co.uk/motoring/crashnet/2005/03/22/news/formulaone/107176.html

Waar haal jij je info? (en verhuizen naar de juiste topic anders?)


Say what you want buddy
http://www.mirror.co.uk/sport/sporttop/tm_objectid=15328124%26method=full%26siteid=50143%26headline=schu-can-t-win-it-name_page.html

FerrariMan

CitaatSay what you want buddy
http://www.mirror.co.uk/sport/sporttop/tm_objectid=15328124%26method=full%26siteid=50143%26headline=schu-can-t-win-it-name_page.html

The mirror? Ben je nu serieus?
Ik zal alvast even de grijze bril afstoffen voor je:

Na de Grand Prix, op www.grandprix.com:
(en ook te vinden op http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=23891)
Jean Todt:
Citaat"We are not quick enough and it shows how difficult it is to be consistent," said Todt. "We do not have enough aerodynamic efficiency, not enough grip and not enough traction. That makes a big difference.
En op jouw gerenomeerde F1 site  ::)
CitaatWe are not quick enough and it shows how difficult it is to be consistent

In het PitPass artikel staat trouwens dit ook:
CitaatWe do not have enough aerodynamic efficiency, not enough grip and not enough traction

Nu kan je koppig doen en er gewoon overheen lezen, het ontkennen of het beste van alles, The Mirror als een waardige bron van F1 nieuws gaan noemen. Of je kan eens even een heel klein beetje je ogen open doen en inzien dat The Mirror gewoon haar eigen berichten maakt, er een mediageile titel op plakt voor mensen die wat minder snel van geest zijn en sensatie zoeken.  ;)

Of neen, wacht, je kan het niet ontkennen want ik heb namelijk de bewijzen geleverd dat zij hun eigen berichten maken met behulp van alles wat ze tegenkomen. Nuja, mij maakt het niet uit welke sites jij bekijkt..maar let op met wat ze je willen wijsmaken.

Simpel he buddy  :)