Kunstmatige spanning

Gestart door The Lion, 05 maart 2005 - 21:40:14

« vorige - volgende »

Vulture

Is het er veiliger op geworden voor de rijders?
Misschien

Is het spannender geworden voor de rijders/toeschouwers?
Nee, want net door het 'veiliger' worden van de F1, gebeurt er niks meer op de baan. Spijtig, maar helaas meneer Mosley, terug naar de schrijftafel met die nieuwe regels...
Ach ja, het is nog maar het begin van het seizoen, misschien dat de nieuwe regels de komende races toch goed doen.  ;)
Close The World, Open The Next..

The Lion

Goed, ok, ik geef me gewonnen. Ik zal proberen mijn houding ten opzichte van de huidige F1 te herzien: kritischer zijn, hogere verwachtingen stellen, niet te rap tevreden zijn. Ik beloof jullie plechtig niet te klagen als ik ontgoocheld word door flutraces. Verder beloof ik dat als jullie die hards jullie gal spuien, ik daar zo kalm mogelijk nota van zal nemen en iedere reactie op zijn waarde zal proberen te beoordelen.

Dit palaver is geƫindigd.

Ik heb gezegd.

Op naar Sepang!
Look at me: I worked my way up from nothing to a state of extreme poverty. (Marx Groucho)

Doefke

Voor d jet het goed en wel beseft, ben je zelf een die hard fan...en begin je te vloeken als bvb Heidfeld en MS en incident hebben...you'll get used to it..En eens de microbe jou te pakken heeft...manneke toch, geen haar op uw hoofd, en da van mij, zal er aan denken om die microbe weg te bannen.
(Mss wel en zekere Max Mosley ze wel kwijt  ;) )
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

FerrariMan

En voila, de pers begint zich ook al op deze bullshit regels te storten.