Gmail invites

Gestart door Tim C, 05 maart 2005 - 19:45:53

« vorige - volgende »

Tim C

Ik heb er hier een stuk of 50, als er iemand geinteresseerd zou zijn, stuur dan een pb'tje met je e-mail adres

Gmail is de gratis e-mail van Google met een opslag capaciteit tot 1 gig. Je kan het ook inladen via een pop-account.

daan

Ja ik heb er ook 50... Wat hierboven staat geldt dus ook voor mij: PM en je krijgt er een :)

Jasper

Yup, heb er ook nog 50.

Schumi nr1

Moesten er tekort zijn, ik heb er ook nog 50 :).

Raikkie


JVA

Ik wil er wel een stuk of 250... ;D ;D ;D

Ferrari 2010

Citaat van: JVA op 06 maart 2005 - 20:02:53
Ik wil er wel een stuk of 250... ;D ;D ;D
JVA wilt google's leegstaande servers overbelasten  ;D Ik zal je een inviutation sturen (als ik je mail-adres vind) dan kan je jezelf verder honderden keren uitnodigen, maar maak wel eerst een paar honderd hotmail adressen aan hé (of kan je meer invitations aan een mail-adres geven?)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Schumi 2002 op 06 maart 2005 - 20:07:25
Citaat van: JVA op 06 maart 2005 - 20:02:53
Ik wil er wel een stuk of 250... ;D ;D ;D
JVA wilt google's leegstaande servers overbelasten  ;D Ik zal je een inviutation sturen (als ik je mail-adres vind) dan kan je jezelf verder honderden keren uitnodigen, maar maak wel eerst een paar honderd hotmail adressen aan hé (of kan je meer invitations aan een mail-adres geven?)
You have mail in uw F1pits mail-adres  ;D ;D ;D
Als ge er meer wilt, stuur ze dan maar naar jezelf eens je een account hebt geopend  :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

JVA

Om eerlijk te zijn:

Ik hoef er geen hoor!!!  ;D ;D

IVY440

Ik heb er ook nog 53 of zo over. ;)

Ferrari 2010

Citaat van: IVY440 op 07 maart 2005 - 14:17:09
Ik heb er ook nog 53 of zo over. ;)
kvraag me af hoe je dat doet als je er maar 50 per account krijgt. Of wil jij net zoals JVA google overbelasten?  ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

IVY440

Ik heb 1 serieus gmail adres en nog eentje om enkele bestandjes te delen. Daar had ik er maar 5 (nog 3 over) en op mijn serieuze account 50.