De GP van Australië!

Gestart door Tim C, 25 februari 2005 - 11:59:13

« vorige - volgende »

Doefie

Het zal RTBF/Canvas/computer worden voor mij...

JVA

Ik zal blij zijn als eind dit jaar de digitale TV werkelijkheid wordt. Hopelijk zitten er behoorlijk wat sportzenders in het aanbod, of zenders die auto en motorsport uitzenden...

Mikacouli

Citaat van: JVA op 26 februari 2005 - 18:16:14
Ik zal blij zijn als eind dit jaar de digitale TV werkelijkheid wordt. Hopelijk zitten er behoorlijk wat sportzenders in het aanbod, of zenders die auto en motorsport uitzenden...

Ik hoop echt op canal digitaal. Ik kan het echt niet missen maarja.

Schumi nr1

Citaat van: Mikacouli op 26 februari 2005 - 18:18:28
Citaat van: JVA op 26 februari 2005 - 18:16:14
Ik zal blij zijn als eind dit jaar de digitale TV werkelijkheid wordt. Hopelijk zitten er behoorlijk wat sportzenders in het aanbod, of zenders die auto en motorsport uitzenden...

Ik hoop echt op canal digitaal. Ik kan het echt niet missen maarja.

Bij MixTics gaan er allezins een aantal sportzenders bijzitten, een stuk of 4 dacht ik. Deze informatie stond in een brochure die ik van hen in de bus gekregen heb een aantal weken geleden.

Ferrari 2010

als het er is koop ek er direct zo enen, als de prijs tenminste meevelt. Kveronderstel dat je daar geen kabel meer voor nodig hebt, dus das ook handig.

maareh, weet iemand het prijskaartje van een digitale tv?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Een digitale tv tot daaraan toe, maar die decoder kost ook nog eens een paar honderd euro. :-\

dj Peter

Citaat van: Bjorn op 26 februari 2005 - 17:02:15
Volgens mij zal Ferrari illegaal te werk gaan dit seizoen...
Verklaar u nader ?

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 26 februari 2005 - 20:04:55
Een digitale tv tot daaraan toe, maar die decoder kost ook nog eens een paar honderd euro. :-\
en een decoder hebt ge ook nodig ofwa?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Uiteraard. Een digitale tv is wel duurder dan een decoder, maar een digitale tv hebben we toch al. :) En je moet ook nog eens een duur abonnement betalen op digitale tv. Zolang de prijzen niet dalen, nog niets voor mij dus.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 27 februari 2005 - 14:34:52
Uiteraard. Een digitale tv is wel duurder dan een decoder, maar een digitale tv hebben we toch al. :) En je moet ook nog eens een duur abonnement betalen op digitale tv. Zolang de prijzen niet dalen, nog niets voor mij dus.
voor mij ook ni dus  :'( :'( :'( :'(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

cookie

waarom wachten op digitale TV?? Dan zijt ge nog gebonden aan de zenders die men u aanbied en dat zal verschillen van plaats tot plaats.

Net als Mikacouli zal ook ik dit jaar wederom via de schotel kijken.

Met een goedkope set uit de aldi of makro kijk je al naar alle duitse zenders en kan je al bijna alles bekijken live of in uitgesteld relais.
Koop je wat meer profesionele aparatuur dan ontvang je meerdere satelieten als je wil. Ik heb ongeveer zo'n 1300 zenders (astra en hotbird), ze werken niet allemaal omdat er veel betaalzenders bij zitten maar de helft kun je toch bekijken, dat zal via digitale kabel een pak minder zijn.

natuurlijk is digitale kabel makkelijker (aansluiten, betalen en kijken) maar ik denk dat het toch nog vrij beperkt gaat zijn

Ferrari 2010

sja, kdenk dat ik dan beter nog een paar jaar (lees tiental jaar) wacht, dan zal ek wel zelf bijna een huis hebben en ook eene beetje mee geld.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

IVY440

Citaat van: Schumi 2002 op 26 februari 2005 - 17:35:18
twordt la une precies:
vrijdag zelfs (das dus zaterdagmorgen hé voor vergisingen te voorkomen):
03:00 Grand Pirx de F1 d'Australie
1ère séance d'essais

C'est reparti pour un tour ! Les moteurs vont à nouveau vrombir. Michaël Schumacher, 7 fois champion du monde remet son titre en jeu au cours de cette saison à 19 Grands Prix dont celui de Belgique au mois de septembre. Parmi les retouches au règlement sportif et technique qui pourraient influencer le classement final, l'apparition des essais qualificatifs en une double session. Pour chaque grand prix les écuries défendront leur qualification sur la grille de départ aux cours de deux séances complémentaires, l'une le samedi et l'autre le matin même de la course. Premier test à Melbourne sur un tracé urbain serpentant les allées de l'Albert Park où les grands champions devront s'adapter à ces modifications.



Présentation : Gaetan Vigneron

Prochaine diffusion le : samedi 5 mars





zaterdag (zondag dus):
23:50 Grand prix de F1 d'Australie
2ème séance d'essais

C'est reparti pour un tour ! Les moteurs vont à nouveau vrombir. Michaël Schumacher, 7 fois champion du monde remet son titre en jeu au cours de cette saison à 19 Grands Prix dont celui de Belgique au mois de septembre. Parmi les retouches au règlement sportif et technique qui pourraient influencer le classement final, l'apparition des essais qualificatifs en une double session. Pour chaque grand prix les écuries défendront leur qualification sur la grille de départ aux cours de deux séances complémentaires, l'une le samedi et l'autre le matin même de la course. Premier test à Melbourne sur un tracé urbain serpentant les allées de l'Albert Park où les grands champions devront s'adapter à ces modifications.



Commentaire: Gaetan Vigneron


Automobile

01:15 Météo / JT soir
 
01:45 Match 1

Précédente diffusion le : ce soir

Prochaine diffusion le : dimanche 6 mars


Football

03:40 JT soir / Météo (en boucle)
 
03:55 Grand Prix de F1 d'Australie
Warm Up

C'est reparti pour un tour ! Les moteurs vont à nouveau vrombir. Michaël Schumacher, 7 fois champion du monde remet son titre en jeu au cours de cette saison à 19 Grands Prix dont celui de Belgique au mois de septembre. Parmi les retouches au règlement sportif et technique qui pourraient influencer le classement final, l'apparition des essais qualificatifs en une double session. Pour chaque grand prix les écuries défendront leur qualification sur la grille de départ aux cours de deux séances complémentaires, l'une le samedi et l'autre le matin même de la course. Premier test à Melbourne sur un tracé urbain serpentant les allées de l'Albert Park où les grands champions devront s'adapter à ces modifications.



Prochaine diffusion le : ce dimanche 6 mars matin


Automobile





Wordt loodzwaar weekend.
Vrijdag heel de dag hard werken op thesis. 's Avonds laatste 100 dagen fuif + op café tot 5u (dus 1e kwalif missen)
Zaterdag avond wil ik de 2e kwalif wel zien (om middernacht dus) en om 4u de race live. Om dan 's namiddags bij mijn vriendin naar de halfvastenstoet te gaan kijken en bier te liggen zuipen 8-)
Maar voor de F1 alles hé, ik heb zelfs al aant denken geweest van vrijdags 's nachts om 3u in een sportcafé te gaan zitten, voor de 1e kwalif toch te zien :p

FerrariMan

Het lijkt er sterk op dat RTBf de beide kwali sessies gaat uitzenden dit seizoen, niet?

Off topic, die nieuwe kwali is wederom een grap van jewelste.

KVDracer

Citaat van: FerrariMan op 28 februari 2005 - 20:42:42
Het lijkt er sterk op dat RTBf de beide kwali sessies gaat uitzenden dit seizoen, niet?

Off topic, die nieuwe kwali is wederom een grap van jewelste.

Ik dacht dat men tot 1995 ook twee kwalificaties reden en beide tijden bij elkaar opgeteld werden.