Kanker

Gestart door Lender, 24 februari 2005 - 17:10:38

« vorige - volgende »

Lender

Ik heb gisteren morgen in de klas van de directeur gehoord dat een klasgenote in ons klas overleden is aan kanker. In tegenstelling to meesten kende ik haar heel goed. Ik kon er heel goed mee opschieten, praten... :'( :'(

Nu is ze er dus niet meer, en ik weet niet excact hoe ik me voel. :'(

Volgende week woensdag gaan we met de klas naar de begrafenis  :'(

Hebben jullie mensen of kennissen verloren aan deze vreselijk ziekte?
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Ruud

Ai, dan komt het allemaal wel heel erg dichtbij. Gecondoleerd!

Raikkie

Ik wens je erg veel sterkte Lender  :-\ , zoiets moet erg hard aankomen  :'(

Bjorn

Mijn grootmoeder is overleden aan longvlieskanker. Ze heeft afgezien, het doet me nog steeds pijn na al die jaren! Toen ik in het vijfde leerjaar zat is een klasgenoot overleden aan longkanker. Op zo'n jonge leeftijd al! Ik hoop dat ik er gespaard mag van blijven maar kanker blijft helaas maar oprukken.
Vandaag kreeg ik een brief in de bus dat de technicien die op regelmatige basis aan mijn carwash kwam werken overleden is. Ik heb hem nog één keer gezien toen hij nog werkte!  :o En al verschillende chemokuren achter de rug had. Hij was veel veroudert maar zag er terug goed en vooral hij was positief. Eén maand later blijkt hij gestorven te zijn. Hij had maagkanker...  :(
De Mens: In Het Gras![/color]

JVA


Schumi nr1

Veel sterkte Lender in deze moeilijke periode.

Mikacouli

Deze post zullen wss je pijn niet verzachten maar ik wens je veel sterkte toe!

Supermariobros

Zoiets is verschrikkelijk, vorig jaar verloor ik een nonkel (die had alvleesklierkanker)

Heel veel sterkte Lender in deze moeilijke periode!

Eric

Citaat van: Supermariobros op 24 februari 2005 - 18:22:39
Zoiets is verschrikkelijk, vorig jaar verloor ik een nonkel (die had alvleesklierkanker)

Heel veel sterkte Lender in deze moeilijke periode!

Heel veel sterkte Lender...

Enkele jaren geleden is mijn grootmoeder aan darmkanker overleden, ik heb haar eerst thuis zien wegkwijnen van de pijn en na enkele weken lag ze in het hospitaal...vermagerd tot en met en platgespoten van de medicatie...en nog afzien van de pijn...
De ziekte nam niet alleen mijn grootmoeder mee...mijn grootvader (de leukste mens die ik ooit gekend heb), zag zijn vrouw zo graag dat hij ook wegkwijnde van verdriet en machteloosheid.
Op een dag kreeg ik telefoon dat hij ook in het hospitaal is opgenomen en de dag nadien kreeg ik telefoon dat ze beide overleden waren...met een verschil van enkele uren.

Nu ik dit typ heb ik er zelfs nog moeite mee... :'(

Martin

Meer dan sterkte wensen kan ik niet.
Woorden schieten me hier tekort.

Doefie

Sterkte  :-\

In welk jaar zit je?

MS Fan

Veel sterkte voor jou en de rest van je klasgenoten. Hopelijk vinden jullie toch wat steun bij elkaar.
A sick mind is a true delight ...

Racegirl

Ik hoop dat je het op één of andere manier een plaats kan geven in je leven... Sterkte

Er over praten zal je al een hele weg vooruit helpen, maar makkelijk is het nooit... 
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Lender

www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Jasper

Dat is hetzelfde jaar als waar ik in zit, en ik kan me echt niet zoiets voorstellen... Veel sterkte, Lender!

Ik heb zelf 3 groottantes verloren, allemaal aan leukemie, maar ja, hoe vaak zie je een groottante?