De "PC taks"

Gestart door Tim C, 20 februari 2005 - 16:50:48

« vorige - volgende »

phil69

Citaat van: Eric op 23 februari 2005 - 18:48:50
Ik ben tegen die taks, moet ik opdraaien voor mensen die muziek en films downloaden van het net?
Nee toch, de muziek en filmindustrie moet maar zien dat ze hun produkten beveiligen.
Ik weet wel dat het niet makelijk is maar ik download geen muziek en films dus wil ik ook geen taksen daarvoor betalen...we betalen al genoeg belastingen... >:(
juist,trouwens die muziek downloaden, de kwaliteit trekt op nie veel, als ge zo'n cd 5x opgelegd hebt is die al naar de knoppen en moogd hem wegsmijten, uw muziekinstallatie kan schade oplopen.
Er is toch niks heerlijker dan een cd kopen,met boekske met tekst en foto enz...
Er geld mee winnen doet ge toch niet, ge zijt er trouwens kweet nie hoe lang aan bezig, ge zijt dan bvb beter dat ge uw huis schilderd i.p.v. dat ge een schilder betaald.
Ge moet dat natuurlijk ook wel kunnen , hé :)

dj Peter

Dit is de zoveelste smerige streek om mensen geld uit hun zakken te kloppen.
Het is niet alleen bedoeld om verloren auteursrechten door het illegaal downloaden van muziek te kompenseren, maar om IEDEREEN die iets op het net publiceerd te vergoeden. Dit is belachelijk en absurd, daarom denk ik dat het gewoon weer een verdoken belasting is  >:(, waar de blauwen zo goed in zijn terwijl ze anderzijds belastingvermindering beloven....
Trouwens, ik heb ook mijn eigen website dus heb ik ook recht op een deel van de koek, ja toch ?

Martin

Ik ben een computerleek.
Ik zou niet weten hoe ik muziek of een film zou moeten downloaden.
Dus ik moet meebetalen voor die gasten die dat wel doen????
No fucking way.

Ik koop een lege computerkast, en mijn broer vult 'm met wat ik nodig heb.
Zo doe ik dat al jaren.
Schijfje hier, soundcard daar.
Alles werkt prima.

Handig als je broer er verstand van heeft.
Zelf kan ik het niet.

dj Peter

Ik blijf erbij: het is de zoveelste verdoken belasting om de rekening van Guy Koevoet te doen kloppen. >:(