Zit Ferrari in de knoei?

Gestart door FerrariMan, 16 februari 2005 - 13:42:09

« vorige - volgende »

Roel

Ferrari niet echt, maar Williams alvast wel  ;D  ;D

Komt er ineens een ontwerpfout aan het licht. Bij Sauber OK, maar bij Williams...  ::)

Eentje minder, al mogen we niet te vroeg juichen, maar het vergroot de kansen voor de rest toch al weer. (rest= iedereen behalve Ferrari :p die hebben het alleen aan hunzelf te danken als ze niet slagen  8) )
God save Mclaren

sledge

P. Naam             Team       Tijd       Laps
----------------------------------------------
1  M. Schumacher    Ferrari    01:21.766  58
2  R. Barrichello   Ferrari    01:23.686  14
3  P. de la Rosa    McLaren    01:24.309  18
4  N. Heidfeld      Williams   01:26.582  61
5  R. Schumacher    Toyota     00:00.00    0
6  J. Button        BAR        00:00.00    0
7  A. Wurz          McLaren    00:00.00    0

Dit ziet er idd niet goed uit  ;)
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Ferrari 2010

Citaat van: sledge op 23 februari 2005 - 18:03:27
P. Naam             Team       Tijd       Laps
----------------------------------------------
1  M. Schumacher    Ferrari    01:21.766  58
2  R. Barrichello   Ferrari    01:23.686  14
3  P. de la Rosa    McLaren    01:24.309  18
4  N. Heidfeld      Williams   01:26.582  61
5  R. Schumacher    Toyota     00:00.00    0
6  J. Button        BAR        00:00.00    0
7  A. Wurz          McLaren    00:00.00    0

Dit ziet er idd niet goed uit  ;)
dacht ik ook toen ik de tijden daarnet zag  ;D ;D
Maareeh, aan de tijden te zien regende het daar. Of heb ik het dan mis? Dan zie je dat de bridgestones toch een groot voordeel hebben in die omstandigheden (welke helaas niet vaak voorkomen).  Volgens mij gaan er snel een paar teams terug naar bridgestone gaan, michelin heeft teveel teams om de banden voor elk team goed te houden...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

phil69

Citaat van: Roel op 23 februari 2005 - 14:17:46
Ferrari niet echt, maar Williams alvast wel  ;D  ;D

Komt er ineens een ontwerpfout aan het licht. Bij Sauber OK, maar bij Williams...  ::)

Eentje minder, al mogen we niet te vroeg juichen, maar het vergroot de kansen voor de rest toch al weer. (rest= iedereen behalve Ferrari :p die hebben het alleen aan hunzelf te danken als ze niet slagen  8) )

ah, gij vind da dus ok da sauber ook met da probleem te kampen heeft.
>:(
grapje
nu serieus: valt wel op, Sauber ondanks hun supertunnel en supercomputer, nu ook Williams,eerder BAR en Toyota die klaagden en nu nieuwe aeropakkets proberen...
Nie simpel met die nieuwe reglementen, t'schieten er al nie veel meer over, als ge het zo bekijkt natuurlijk :)

Tim C


Mikacouli

Citaat van: sledge op 23 februari 2005 - 18:03:27
P. Naam             Team       Tijd       Laps
----------------------------------------------
1  M. Schumacher    Ferrari    01:21.766  58
2  R. Barrichello   Ferrari    01:23.686  14
3  P. de la Rosa    McLaren    01:24.309  18
4  N. Heidfeld      Williams   01:26.582  61
5  R. Schumacher    Toyota     00:00.00    0
6  J. Button        BAR        00:00.00    0
7  A. Wurz          McLaren    00:00.00    0

Dit ziet er idd niet goed uit  ;)

Kijk dan ook eens hoeveel ronden de concurrenten gereden hebben. Kan zijn dat ie dat op het einde van de dag reed als het al iet wat droger was. ;)

dj Peter

Ik blijf alle vertrouwen hebben in Ferrari  :P
Testresultaten zijn slechts een indicatie en de prijzen worden pas uitgedeeld aan het einde van elke race. Als er vooruitgang is van onder andere McLaren en Renault, dan is dat prima voor de spanning en de sensatie tijdens de GP's.
Het is nu  24 februari 2005, 12.41u.....De aftelling voor de launch van de F2005  morgen is begonnen....
Ik zou zeggen: Let the games begin!

Ferrari 2010

Citaat van: SaffierFM op 24 februari 2005 - 12:45:38
Ik blijf alle vertrouwen hebben in Ferrari  :P
Testresultaten zijn slechts een indicatie en de prijzen worden pas uitgedeeld aan het einde van elke race. Als er vooruitgang is van onder andere McLaren en Renault, dan is dat prima voor de spanning en de sensatie tijdens de GP's.
Het is nu  24 februari 2005, 12.41u.....De aftelling voor de launch van de F2005  morgen is begonnen....
Ik zou zeggen: Let the games begin!
Ik wacht vol spanning af tot de launch, en ik hoop echt dat ze iets nieuws hebben ontdekt. Maar, ik snap maar niet waarom zij hun wagen altijd zo laat launchen. Als er dan iets fout is zoals bij Williams, dan kan je het helemaal vergeten. Of launchen ze net zolaat om zo een fouten sneller op te merken??? Wat vinden jullie er trouwens van dat ze zo laat launchen, en wat zijn volgens jullie de grote voordelen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Roel op 23 februari 2005 - 14:17:46
iedereen behalve Ferrari :p die hebben het alleen aan hunzelf te danken als ze niet slagen  8) )
De rest ook.

JVA

Ik vrees dat ferrari iedereen met de neus op de feiten zal drukken volgende week. Iedereen op een ronde rijden zal hun niet vreemd zijn vrees ik, en daarmee de spanning al wegnemen vanaf de eerte race dit seizoen.

Mikacouli

Citaat van: JVA op 25 februari 2005 - 18:42:00
Ik vrees dat ferrari iedereen met de neus op de feiten zal drukken volgende week. Iedereen op een ronde rijden zal hun niet vreemd zijn vrees ik, en daarmee de spanning al wegnemen vanaf de eerte race dit seizoen.

Jos vreest voor een donminantie voor Ferrari maar hoopt op een verrassing van een ander team. Des te groter de vreugde. Goed zo  :P :P ;)

JVA

Absoluut!! Ik haat dominantie in de sport, van welk team dan ook!! En laat de kleintjes maar eens scoren! Red Bull, Sauber of BAR kunnen misschien dit seizoen hun eerste race winnen. Van Toyota verwacht ik niet zo veel. Ik denk zelfs dat ze niet lang actief zullen blijven als volledig team.
Jordan en Minardi blijven ver achter denk ik, al kan Minardi, als de berichten van Cosworth kloppen, vanaf Europa aansluiten in de middenmoot.

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 25 februari 2005 - 18:33:40
Citaat van: Roel op 23 februari 2005 - 14:17:46
iedereen behalve Ferrari :p die hebben het alleen aan hunzelf te danken als ze niet slagen 8) )
De rest ook.
Nope, de rest heeft het ook te danken aan de sterkte van Ferrari, als ze niet winnen. En hiermee zeg ik niet dat de saaiheid van vorig seizoen de schuld was van Ferrari.

dj Peter

Citaat van: JVA op 25 februari 2005 - 19:15:34
... Ik haat dominantie in de sport,....
Net zoals in het veldrijden, waar Sven Nys alles wint hé  :o

vanpoest

Ferrari zal wel weer goed zitten, maar McLaren was (de betrouwbaarheid eventjes buiten beschouwing gelaten) vorig seizoen eigenlijk even snel. Met nu een Raikkonen en Montoya aan de pedalen (hopelijks jagen ze elkaar op in plaats van elkaar tegen te werken) verheug ik mij enorm op een spannend seizoen, en hoop ik dat er 3 of 4 titelkandidaten uit de bus komen. ps : onderschat Fisichella niet, die kan zelfs winnen met een Jordan.
Als losers van dit seizoen verwacht ik Ralf Schumacher (Trulli blijkt steeds sneller te zijn) en Jacques Villeneuve.
Ik zal niet in woede uitbarsten als Schumi maar weer eens kampioen gaat worden , maar ik hoop toch dat het op een andere manier zal zijn als de voorbije jaren.
persoonlijke noot : Ik duim voor Montoya....