Zwangere Bruil in halve finales

Gestart door Luca, 05 februari 2005 - 11:52:53

« vorige - volgende »

Luca

De ruim zes maanden zwangere Lotte Bruil heeft zaterdag bij de Nederlandse titelstrijd badminton in Den Bosch met haar echtgenoot Chris Bruil de halve finales van het gemengddubbelspel bereikt. Het als eerste geplaatste koppel, vanaf 2002 onafgebroken nationaal kampioen, won met 15-10 en 15-2 van Ruud Bosch en Paulien van Dooremalen.

Onverantwoord vind ik dit.
Wat is jullie mening?
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

Schumi nr1

Tjah, ik veronderstel dat ze weet wat ze doet en tot hoever ze kan gaan. Ze zal  wel oud en wijs genoeg zijn om te stoppen wanneer het moet.

JVA

Niet moeilijk, ze speelde met drie... :lol:  :lol:

Alan Blues

Iemand die ik ken was 8 maand zwanger toen ze nog optrad op het hoofdpodium van Marktrock.

Onverantwoord of niet, de keuze is aan hen. Hoewel ik het niet leuk zou vinden mocht mijn zwangere vrouw zoiets doen. Maar ik heb geen vrouw, dus kan ze ook niet zwanger zijn... ;)

Martin

Optreden en zingen is een heel verschil met topsport.
Badminton is vaak springen en duiken.
Persoonlijk vind ik het gevaarlijk voor het ongeboren kind.

Alan Blues

Citaat van: MartinOptreden en zingen is een heel verschil met topsport.
Badminton is vaak springen en duiken.
Persoonlijk vind ik het gevaarlijk voor het ongeboren kind.

Ooit al op een podium gestaan?

Springen en dansen deed ze toen niet meer. Maar ik weet dat optreden toch nog steeds gepaard gaat met enige stress. Zeker als je moet spelen voor enkele 1000 mensen.

Maar zoals ik zei, ik zou het niet leuk vinden mocht mijn vrouw zoiets doen.

Maar ik speel regelmatig optredens van 3 x 45 minuten, en geloof me, het is geen topsport, maar uitputtend is het zeker...

Racegirl

Echt goed zal het niet zijn voor je ongeboren kind!
Zeker de stress heeft een zeer negatieve invloed!

Maar zoals al gezegd werd, de beslissing ligt bij de ouders (niet alleen de moeder vind ik).
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.