--> Grand Prix 4: zo realistisch mogelijk 2004 seizoen??

Gestart door Iceman#1, 23 januari 2005 - 14:53:41

« vorige - volgende »

Iceman#1

Hoi,

Ik heb GP4 net voor de allereerst keer geinstalleerd, en heb het ook nog nooit gespeeld.
Maar toch wil ik graag het spel updaten naar 2004. Daarom zou ik graag van jullie willen weten wat ik allemaal moet downloaden (en waar)...
En ook zou ik dan graag een duidelijke beschrijving willen van de volgorde hoe ik alles moet installeren.

Wat ik graag veranderd zou zien:

- 2004 menu
- 2004 teams + rijders
- 2004 Driver Performance
- 2004 Pitcrew
- 2004 Cockpits + Steeringwheels
- 2004 Helmen
- 2004 Qualifying Rules
- 2004 Digital TV Overlays + Intemediate Sector Times
- Realistische schade

+ natuurlijk een no-cd exe, en de eventuele bug-fix patches

-------------------------------------------------

Kunnen jullie mij vertellen waar ik alles kan vinden, en wat ik dan precies moet downloaden?? Ook graag een gedetaileerde uitleg hoe ik alles moet installeren (juiste volgorde aub)...

* Ik heb bijvoorbaat alvast de 2004 Mega Patch gevonden, al weet ik natuurlijk niet of dit het beste resultaat geeft voor een 2004 update...

"Together we are strong"

sledge

Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Jasper

Citaat van: Iceman#1Hoi,

Ik heb GP4 net voor de allereerst keer geinstalleerd, en heb het ook nog nooit gespeeld.
Maar toch wil ik graag het spel updaten naar 2004. Daarom zou ik graag van jullie willen weten wat ik allemaal moet downloaden (en waar)...
En ook zou ik dan graag een duidelijke beschrijving willen van de volgorde hoe ik alles moet installeren.

Wat ik graag veranderd zou zien:

- 2004 menu
- 2004 teams + rijders
- 2004 Driver Performance
- 2004 Pitcrew
- 2004 Cockpits + Steeringwheels
- 2004 Helmen
- 2004 Qualifying Rules
- 2004 Digital TV Overlays + Intemediate Sector Times
- Realistische schade

+ natuurlijk een no-cd exe, en de eventuele bug-fix patches

-------------------------------------------------

Kunnen jullie mij vertellen waar ik alles kan vinden, en wat ik dan precies moet downloaden?? Ook graag een gedetaileerde uitleg hoe ik alles moet installeren (juiste volgorde aub)...

* Ik heb bijvoorbaat alvast de 2004 Mega Patch gevonden, al weet ik natuurlijk niet of dit het beste resultaat geeft voor een 2004 update...
Dit moet nu eens echt géén sticky-topic zijn, veranderen a.u.b.! (de vorige heeft er al een jaar gestaan :roll:)

Mikacouli