Heeft die jongen een nekprobleem?

Gestart door Bruno, 08 januari 2005 - 15:12:30

« vorige - volgende »

Bruno

Ik had eerder al een foto gezien en vond dat die kerel precies wat last had van een scheve nek, toen was er maar 1 foto maar als je naar de andere kijkt vraag ik het me toch af, of komt het zo door de manier van opname?

De foto's zijn hier te zien: http://www.f1pits.net/forum/viewtopic.php?t=6875[/url]

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Ruud

Nee, volgens mij is die jongen gewoon heel erg aanhankelijk.

Eric

Citaat van: BrunoIk had eerder al een foto gezien en vond dat die kerel precies wat last had van een scheve nek, toen was er maar 1 foto maar als je naar de andere kijkt vraag ik het me toch af, of komt het zo door de manier van opname?

De foto's zijn hier te zien: http://www.f1pits.net/forum/viewtopic.php?t=6875[/url]

lap zeg...dat zal weer een slapeloze nacht worden... :?

Jasper

Citaat van: BrunoIk had eerder al een foto gezien en vond dat die kerel precies wat last had van een scheve nek, toen was er maar 1 foto maar als je naar de andere kijkt vraag ik het me toch af, of komt het zo door de manier van opname?

De foto's zijn hier te zien: http://www.f1pits.net/forum/viewtopic.php?t=6875[/url]
Dat betwijfel ik, maar hij doet mij wat denken aan de figuur Stinky uit de tekenfilmserie "Hey Arnold!". Die gaat altijd zo over mensen hun schouder hangen en dan heeft die zo'n snurk-achtige adem. :lol: ;)





Als iemand deze post te ver vindt gaan, zal ik deze zonder problemen verwijderen, maar het is niet de bedoeling om iemand te beledigen. ;) F1-coureurs zijn trouwens meestal nogal klein, en de persoon in kwestie lijkt me nogal groot, dus om samen op de foto te komen, moet hij zich misschien wat bukken?

sledge

Ik vind het jammer dat er topics geopend worden om forumleden af te kraken.
Moest dat echt Bruno?
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Tim C

Oh please, he had it comin'....


Moet het nu echt, 15 keer zeggen dat je een Montoya site hebt?

daan

om antwoord op de topictitel te geven: JA! :P

JVA

Jullie zijn allemaal jaloers..... 8)

Ferrari 2010

Citaat van: JVAJullie zijn allemaal jaloers..... 8)

Dat zeg je maar om je eigen jaloersheid te verbergen!!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Racegirl

Citaat van: Schumi 2002
Citaat van: JVAJullie zijn allemaal jaloers..... 8)

Dat zeg je maar om je eigen jaloersheid te verbergen!!

Mannen  :roll:           :D  :D  :D
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Bruno

Citaat van: sledgeIk vind het jammer dat er topics geopend worden om forumleden af te kraken.
Moest dat echt Bruno?

Forumleden afkraken? Ik vond het toch ietwat rare foto's en wilde weten of die kerel echt zo raar stond of dat het aan de opname ligt. Je zou verschieten wat je met de verkeerde camerainstelling tegenkomt.

Misschien moest de topic wel een andere naam hebben, maar het zegt waar de vraag over gaat.

Wat niet wegneemt dat die kerel een mooie site heeft gemaakt maar dat komt dan weer als spam over zeker?  :(

Maar omdat er blijkbaar forummers zijn die het totaal verkeerd begrijpen zou ik graag hebben dat deze topic gesloten word.

Of om geen anderen op een verkeerd been te zetten delete je hem maar als je wilt.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Ruud

Een andere mogelijkheid is dat die jongen een tweedehands Golf heeft, zo eentje waarbij je constant over de bijrijdersstoel moet hangen zodat je vrienden je niet kunnen zien. Je kent ze wel, je ziet een verdwaalde hand boven aan het stuur en ergens aan de andere kant van de auto hangt er een of andere slungel. Kan me zo voorstellen dat je daar wel een redelijke bochel van krijgt :mrgreen:

En Jasper, wat ben je een ratje :P :lol:

Bruno

Trouwens, als ik er echt de idioot mee wilde uithangen had ik er minstens een smiley bijgezet.

Dus voor het uit de hand loopt -> sluiten of deleten graag.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Alan Blues

Ik vind dit gewoon grappig.

Het enthousiasme van King Bemel (de naam alleen al) is groots. Hij ziet er echt een gezellige vent uit en zeer sympathiek. Iemand die uitkomt voor zijn gedachten en zijn hobby. Iemand zonder remmen of scrupules.

Iemand die zal loskomen als hij hier zijn uitlaatklep vindt.

Jasper

Het is inderdaad wel knap om bij zoveel rijders op de foto te staan, maar zorg er dan toch voor dat je beter op die foto staat!