Nieuwe wagens

Gestart door Doefie, 08 januari 2005 - 14:41:02

« vorige - volgende »

Fear Mcl in 03!

Citaat van: sledgeUpdate:

Even melden dat dit een photoshop is van iemand van het gp4.gamers.nl-forum, dus nog niets officieel! (heb het over het certina-logo!)

Roel

Citaat van: Bruno

Minardi wou het eerst zelfs tijdens een echte race willen gebruiken, maar dat was omdat ze enkel het stuk over het sneller tijden hadden gelezen... :lol:

:lol:
God save Mclaren

Ximi

Citaat van: DoefieF1
Citaat van: Bjorn
Citaat van: Alan BluesNaar goede gewoonte zal de McLaren waarschijnlijk pas klaar zijn halfweg het seizoen...  :roll:  :roll:  :wink:

Vroeg of laat klaar, de laatste jaren speelde het niet zoveel rol...  :(  :)

In 2003 waren ze zelfs niet klaar, en toen ging het goed.

Wie laatst lacht...  :roll:

Bron: http://f1.racing-live.com
Link: http://f1.racing-live.com/en/index.html?http://f1.racing-live.com/en/headlines/news/detail/050118194729.shtml
...
The new McLaren MP4/20 should not be running this week but the new car could be introduced next week in Barcelona (still unconfirmed at this moment).

Bron: www.mclaren.com
Link: http://www.mclaren.com/cgi-bin/frames?http://www.mclaren.com/season/testing/schedule.htm
...
25-28th Jan - Barcelona (exclusive test)
...

Volgende week weten we meer...
En ik hoop natuurlijk dat het zo zal zijn!

Grtz Ximi
ps. Heb mijn weg teruggevonden naar dit forum  :lol:
Official Website Kimi Raikkonen  Official Website Team Mclaren Mercedes
Kimi's new playmobil: the mp4-20 :twisted:

Ferrari 2010

Citaat van: Roelik weet niet precies waaraan het ligt, maar iets zegt me dat dit niet echt veilig is...
Ik heb net hetzelfde gedacht, op het eerste zicht zie ik geen neus en ik denk dat de rijder zo ook niet veel ziet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Fear Mcl in 03!
Citaat van: sledgeUpdate:

Even melden dat dit een photoshop is van iemand van het gp4.gamers.nl-forum, dus nog niets officieel! (heb het over het certina-logo!)
Kdacht al dat ik dat logo nergens anders terugvondt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Roel

Citaat van: Schumi 2002
Citaat van: Roelik weet niet precies waaraan het ligt, maar iets zegt me dat dit niet echt veilig is...
Ik heb net hetzelfde gedacht, op het eerste zicht zie ik geen neus en ik denk dat de rijder zo ook niet veel ziet.

Misschien gewoon een doorgedreven reactiesnelheidstest dan :-)
ik hoor de conversatie aan de 'pitmuur' al:
"Zou hij de bocht zien aankomen? 50 Euro als hij rechtdoor gaat"  :)

Volgens mij moet hij echt wel met snelheidsbegrenzer oprijden ofzo,want het minste dat er fout gaat,krijgt de piloot een ganse ijzerwinkel te verwerken. de uitleg van een reclamefilmpje lijkt me dan ook het meest logische.
God save Mclaren

Mikacouli





Ziet er alvast mooi uit. Maar liefst wat meer foto's nu.

Tim C


Mikacouli







Ik kan goed begrijpen dat er mensen zullen zijn die hem niet mooi vinden maar deze vind ik toch wel heel mooi. Qua vorm zeker wel. Over de livery die lichtjes verandert is ga ik me niet uitspreken. Eerst een beetje wennen mss.

Wat ze met de achtervleugel gedaan hebben vind ik wel goed en orrigineel.
Aan de brede neus moet je wel een beetje wennen maar we konden dat al zien in Monza vorig jaar op de 19B.

Ik vind hem totaal geen evolutie op de 19B. Hij heeft wel zo zijn trekjes maar er zijn toch wel veel veranderingen gebeurt.
1. De neus die nog breder lijkt dan die waarmee ze vorig jaar testten
2. De koelingsgaten langs de zijkant zijn nu wel heel klein
3. De airbox boven kimi zijn hoofd heeft wel een heel aardige vorm.
4. De achtervleugel met het voorstaande element die we al in Monaco konden aanschouwen bij Renault en Sauber
5. Ze hebben terug chimneys geplaatst op de wagen( bij de 19B had hij een plattere vorm)
6. geen winglets meer
7. Volgens ik kan zien op de huidige foto's hebben ze een nieuwe achterophanging
8. De difuser vind ik ook wel 'anders' dan vorig jaar
...
Dit zijn mijn eerste impressies over de nieuwe MP4/20

Bruno

Ieder zijn mening, ik vind hem mooi.

Nu nog hopen dat ie én snel én betrouwbaar is. Zo krijgen we dit jaar hopelijk terug wat meer spanning vooraan.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Roel

ik vind de livery fantastisch! en de chimneys zien er bijzonder stoer uit...
Het bevalt me wel allemaal.

Die bredere neus waren ze vorig jaar al aan het testen, en het ziet er goed uit, een gelijkenis zelfs met '98 die neus  :wink: als ie even snel gaat als toen ...  :twisted:
God save Mclaren

Mikacouli

Citaat van: Roel:wink: als ie even snel gaat als toen ...  :twisted:

Moest hij niet rapper gaan dan in 1998 dan zou het maar triestig zijn eh :lol:  :lol:  :wink:

Roel

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Roel:wink: als ie even snel gaat als toen ...  :twisted:

Moest hij niet rapper gaan dan in 1998 dan zou het maar triestig zijn eh :lol:  :lol:  :wink:

blablablabla  :P
je begrijpt het wel eh  :wink:
God save Mclaren

Ferrari 2010

Inderdaad een mooie wagen, vooral die zijflanken vindt ik wel iets hebben. Die brede neus wordt wel ff wennen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

sledge

Citaat van: Fear Mcl in 03!
Citaat van: sledgeUpdate:

Even melden dat dit een photoshop is van iemand van het gp4.gamers.nl-forum, dus nog niets officieel! (heb het over het certina-logo!)

Kijk eens naar de naam van de gast die die op gp4.gamer.nl gemaakt heeft  :wink:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)