Nieuwe wagens

Gestart door Doefie, 08 januari 2005 - 14:41:02

« vorige - volgende »

sledge



Revolutionaire BAR?
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Jasper

Is dit een tipje van de sluier of is de hele wagen al voorgesteld (ben nog niet op de nieuwssite geweest :oops:).

In ieder geval: ziet er raar uit. Is dit de neus die meteen overgaat is de vleugel?

KVDracer



Ik denk dat we terug zo een neuzen gaan te zien krijgen

FerrariMan

Citaat van: DoefieF1Herinner je de voorvleugel/neus van Williams vorig jaar ... is wat te vergelijken.

De neus zal overal zo lelijk zijn, reglementen he  :?  De rest is echt wel mooi.

Badoer heeft de Ferrari wat aangepast naar zijn eigen smaak  :lol: :
Spijtig dat Marc hem eerst mocht testen...(kijk eens wat dichterbij)  :lol:

Ferrari 2010

Citaat van: sledge

Revolutionaire BAR?

Nu niet dat ik veel ken van dat programma, maar zou het niet gephotoshopt zijn? hoeveel rare voorvleugels kregen we vorig jaar wel niet, tot de echte voorstelling. Dan leek het er helemaal niet meer op...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Btw, als ik dit nog eens bekijk, zie ik ineens dat het helemaal niet moet dat de vleugel direct aan de neus zit, je kan gewoon die twee verticale plaatjes niet zien, en het kan dus even goed alleen de vleugel zijn die raar gevormd is.

sledge

Citaat van: Schumi 2002
Citaat van: sledge

Revolutionaire BAR?

Nu niet dat ik veel ken van dat programma, maar zou het niet gephotoshopt zijn? hoeveel rare voorvleugels kregen we vorig jaar wel niet, tot de echte voorstelling. Dan leek het er helemaal niet meer op...

ga eens naar www.barf1.com ;)
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Olav18

Citaat van: JasperBtw, als ik dit nog eens bekijk, zie ik ineens dat het helemaal niet moet dat de vleugel direct aan de neus zit, je kan gewoon die twee verticale plaatjes niet zien, en het kan dus even goed alleen de vleugel zijn die raar gevormd is.

Als je goed kijkt zie je die twee verticale dingen wel. Het is dus gewoon een apart gevormde vleugel.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Ferrari 2010

Citaat van: sledge
Citaat van: Schumi 2002
Citaat van: sledge

Revolutionaire BAR?

Nu niet dat ik veel ken van dat programma, maar zou het niet gephotoshopt zijn? hoeveel rare voorvleugels kregen we vorig jaar wel niet, tot de echte voorstelling. Dan leek het er helemaal niet meer op...
ga eens naar www.barf1.com ;)
:oops:  :oops:  :oops:  :oops: Kwist niet datie van daar kwam  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Ik denk ook gewoon dat het een vleugel is die een soort uitstulping heeft onder de neus. Wat zou het anders moeten zijn? Ze zullen hem er niet aan vast maken denk ik...

Tim C

Ziet er wel mooi uit :)

morgen weten we meer

Ferrari 2010

Best mooie wagen die bar, vooral hun neusvleugel is iets speciaal!!!  Maar ook deze licht enkele centimeters hoger.


Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ruud

Nog een:



Een plaatje :)

RadioActiveMan

De luchtuitlaten zijn groter qua diameter dan vorig jaar blijkbaar een tendens. De neus is inderdaad weer een andere interpretatie vand e regels. Voor de rest niks spectaculairs tov de andere teams.
Heb er vorig jaar zo niet echt aandacht aan besteed maar ik ben blij dat we van die overdreven "launchshows" af zijn.

Jasper

Citaat van: Schumi 2002Maar ook deze licht enkele centimeters hoger.
Nog altijd niet door dat dit moet volgens de nieuwe reglementen?

Ik vind hem trouwens echt lelijk, die vleugel. Net of de wagen zijn tong uitsteekt.