Mooie tekeningen

Gestart door JVA, 28 december 2004 - 12:05:16

« vorige - volgende »

JVA

Deze site wou ik jullie toch meegeven.
Misschien heeft hij hier al wel ergens gestaan, maar zeker de moeite om eens door te nemen.

//www.clovisimages.com


Mikacouli

wow, dat zou ik ook wel graag kunnen :shock:

Racegirl

Echt mooi, spijtig dat ik zelf geen tekentalent heb!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

Zelfs al kan je goed tekenen, daarvoor moet je ook nog eens zeer goed zijn in photoshop-toestanden, want die dingen mooi inkleuren met de juiste schaduw enzo is volgens mij even moeilijk dan de tekening eerst op papier zetten! :shock:

In ieder geval, dat is echt een toptekenaar...

RadioActiveMan

Dat is toch BS.
Een goeie tekenaar zal wel een deftige schaduw kunnen tekenen ook zeker. Hoe anders deden ze dat vroeger en zullen de besten dat nog altijd doen?

Jasper

Als je nu die vliegtuigen bekijkt. Dan zie je duidelijk dat de achtergrond echt ingekleurd is. Maar het vliegtuig zelf is veel de solide om echt gekleurd te zijn, lijkt me. Wat is trouwens BS? :oops:

Maar dan nog, ik kan helemaal niet tekenen dus kan hier alleen maar respect voor hebben hoor. :o

Tim C

BS = Stieren Faeces

Mooie tekeningen

Jasper

Citaat van: Tim CBS = Stieren Faeces
[mode Manuel on]
qué?
[mode Manuel off]

Tim C


Schumi nr1

LoL :D

Prachtige tekeningen trouwens :)

Jasper

Citaat van: Tim CBull Shit
Nu nog in het Nederlands a.u.b. :lol: :lol: ;)

Ramses

stieren faeces is nederlands :wink:

Jasper

Oké, maar dan moet het wel in één woord denk ik. :P ;)

Bruno

Mij eenders of het met de vrije hand op papier of met een tekenprogramma op de Pc gecreëerd werd: -> KLASSE!!!

Het goed overweg kunnen met pen en papier of een PC programma is niet genoeg, je moet nog artistiek genoeg zijn om zoiets te kunnen.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno