Tijdloze

Gestart door Jasper, 26 december 2004 - 15:19:54

« vorige - volgende »

Roel

[quote="Jasper
Het is juist omdat het Nederlandstalig is, dat het op 1 staat hé slimpie. ;)


Je moet juist NIET chauvinistisch zijn bij zo'n dingen! Dat is nu net het laatste wat je mag zijn: subjectief. Het is echt stom om zo te doen. En Vos kan wel een beetje zingen maar vanaf dat hij een iets hogere toon produceert, slaat die keel dicht en begint zijn stem te kraken :arrow: . Als je zegt dat Mia beter is dan Deep Purple, Smells like Teen Spirit, naar mijn mening zelfs Temple of Love dat prachtig in mekaar zit, dan ken je veel te weinig van muziek...

[/quote]

Volgens mij zing jij nu toch een toontje te hoog hoor...
Mia staat op één, maar niet omdat het Nederlandstalig is hoor. Als het dan toch louter en alleen over chauvinisme zou gaan,zou K's Choice bijvoorbeeld nog hoger kunnen staan, Arno, ...

Van het moment dat mensen objectief over muziek gaan praten, zit je in een panel, misschien 'idool' iets voor jou?
Muziek gaat net over subjectiviteit, "slimpie"  :roll:

Luc de Vos zijn stem kraakt, ooit al eens een ander liedje gehoord van Nirvana dan Smells Like Teen Spirit????  :roll:

En over het beter in eenzitten van liedjes: al geteld hoeveel akkoorden er in smells like teen spirit zitten? en vergeleken met wat er in Mia zit  :roll:
Je spreekt jezelf zo hard tegen over 'muziek'...

en het is weer verdomd Belgisch om te zeggen dat we niet chauvinistisch mogen zijn, kak zeg. Iedereen zou hier beter wat fier zijn op België, Die Nederlanders hebben even weinig om fier op te zijn, maar die zijn het wel, en nog met overtuiging ook...

En het moment dat mensen beginnen te zeggen: het is echt stom om zo te doen, word ik op mijn teen getrapt want wie of wat geeft jou het recht om zo'n toon aan te slagen?
:shock:
:roll:
God save Mclaren

Jasper

Eerste reactie: betekenis van deze smiley leren: ;)

Tweede reactie: dat van objectief/subjectief was slecht verwoord inderdaad, iedereen heeft zijn eigen smaak, maar het land van herkomst moet echt geen invloed hebben op de plaats van een liedje in zo'n tijdloze top-100.

Derde reactie: Zeg ik dan ook dat andere liedjes van Nirvana wél beter zijn?

Vierde reactie: Geen reacties meer want iemand begint hier ontzettend slecht te reageren in wat een propere discussie was. Jammer.

Roel

Citaat van: JasperEerste reactie: betekenis van deze smiley leren: ;)

Tweede reactie: dat van objectief/subjectief was slecht verwoord inderdaad, iedereen heeft zijn eigen smaak, maar het land van herkomst moet echt geen invloed hebben op de plaats van een liedje in zo'n tijdloze top-100.

Derde reactie: Zeg ik dan ook dat andere liedjes van Nirvana wél beter zijn?

Vierde reactie: Geen reacties meer want iemand begint hier ontzettend slecht te reageren in wat een propere discussie was. Jammer.

1: Misschien heb jij dingen ook verkeerd geïnterpreteerd
2: Misschien heb ik mij ook iets te sterk/verkeerdelijk uitgedrukt.
3: Maar dan vlam de discussie sluiten, is me iets te makkelijk
God save Mclaren