Fout in artikel op site

Gestart door jandr, 23 december 2004 - 15:43:39

« vorige - volgende »

jandr

Een beetje letten op het taalgebruik aub...

CitaatHet team van Dieter Mateschitz zal met veel plezier naar Frankrijk afreizen.

Het team zal al zijn logo´s van Red Bull moeten verwijderen, er heerst in Frankrijk een totaal verbod op Red Bull.
In Frankrijk is zelfs de verkoop van de energie drank verboden.

Dit alles had te maken met een onderzoek naar de substanties die de drank bevat, namelijk taurine en glucuronolactone, volgens het onderzoek kan het zelfs leiden tot doodsoorzaak.

Jasper

Had ik ook al gezien, maar ik trok het me niet te hard aan. Het is ondertussen al aangepast zie ik (niet door mij dus).

In het vervolg doe je zoiets wel met een PM aan het redactielid dat het artikel geschreven heeft. ;)

Eric

We moeten toch eens uittesten of jullie het nieuws lezen?  :lol:  :wink:

Alan Blues

Ik had het ook gezien en ik moet toegeven dat mijn vingers begonnen te jeuken... ;)

Maar, inderdaad, zoiets doe je best via PM. Tenzij Eric een fout maakt op het forum, natuurlijk...  :lol:  :lol:

Eric

Citaat van: Alan BluesIk had het ook gezien en ik moet toegeven dat mijn vingers begonnen te jeuken... ;)

Maar, inderdaad, zoiets doe je best via PM. Tenzij Eric een fout maakt op het forum, natuurlijk...  :lol:  :lol:

met die feestdagen maak al vlugger een foutje hé...moet kunnen hé.

Ik lig er niet wakker van dat men het hier plaatst, alhoewel het leuker is als je het via een pb krijgt, but no hard feelings zenne.

Alan zou waarschijnlijk het liever bekend maken via de nieuwspagina.... :lol:  :wink:

Ferrari 2010

Citaat van: eric
Citaat van: Alan BluesIk had het ook gezien en ik moet toegeven dat mijn vingers begonnen te jeuken... ;)

Maar, inderdaad, zoiets doe je best via PM. Tenzij Eric een fout maakt op het forum, natuurlijk...  :lol:  :lol:

met die feestdagen maak al vlugger een foutje hé...moet kunnen hé.

Ik lig er niet wakker van dat men het hier plaatst, alhoewel het leuker is als je het via een pb krijgt, but no hard feelings zenne.

Alan zou waarschijnlijk het liever bekend maken via de nieuwspagina.... :lol:  :wink:

1 moet kunnen ja, mar das al uw tweede op korte tijd hé Eric  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

Citaat van: Schumi 2002
Citaat van: eric
Citaat van: Alan BluesIk had het ook gezien en ik moet toegeven dat mijn vingers begonnen te jeuken... ;)

Maar, inderdaad, zoiets doe je best via PM. Tenzij Eric een fout maakt op het forum, natuurlijk...  :lol:  :lol:

met die feestdagen maak al vlugger een foutje hé...moet kunnen hé.

Ik lig er niet wakker van dat men het hier plaatst, alhoewel het leuker is als je het via een pb krijgt, but no hard feelings zenne.

Alan zou waarschijnlijk het liever bekend maken via de nieuwspagina.... :lol:  :wink:

1 moet kunnen ja, mar das al uw tweede op korte tijd hé Eric  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Die eerste was echt een misverstandje hé...jullie zijn moelijke mensen zenne  :lol:  :wink:
Wie niets doet kan ook niets misdoen hé  :lol:  :wink:

jandr

Das waar! En een fout is idd snel gemaakt.

Doefie

Één foutje op een heel artikel, wauw dat doet veel hoor  :?  :roll: (niet dus  :wink: )

daan

wees toch blij dat je die info krijgt! :P :wink:

Jasper

Citaat van: DoefieF1Één foutje op een heel artikel, wauw dat doet veel hoor  :?  :roll: (niet dus  :wink: )
Oh nee hoor, de andere zijn hier gewoon niet vermeld. Ik dacht toch dat er nog iets in stond die enkel pietjes precies zoals ik merken, toen ik die doodsoorzaak wou aanpassen had ik dat ook maar ineens aangepast, maar anders doe ik dat ook niet hoor. Ik ben zelfs al vergeten wat het was, het was iig iets klein.