DVD branden

Gestart door Eric, 12 december 2004 - 11:55:10

« vorige - volgende »

Eric

Kan iemand helpen...

Ik wil een DVD branden maar het filmpje dat ik wil branden is in beste kwaliteit zo een 9,5 GB, mijn DVD schijf kan maar 4,7 GB opslaan.

In slechtste kwaliteit heb ik maar 4,2 GB nodig maar dan is mijn resolutie maar de helft.

Zijn er nog andere manieren of kan ik alleen maar de slechtste kwaliteit nemen.

HELP!!!

daan

je kan hem toch op 2 dvd's zetten?

cookie

DVDschrink 3.1 gebruiken, kan je een map met DVD bestanden (vob bestanden) bewerken zodat het op een 4.7gb schijfje past.

Eric

Bedankt cookie, maar dan boet ik veel in aan kwaliteit...zoals mijn prog van Roxio. :(

geen andere voorstellen?

daan

is het een kopie van wat ook in de winkel te koop is?

dan kan hjtoch altijd de franse of duitse ondertiteling weghalen, of de reclame of wat dan ook...


als het een eigen filmpje is zou ik hem gewoon op 2 dvd's zetten

succes :)

Eric

Citaat van: daanis het een kopie van wat ook in de winkel te koop is?

dan kan hjtoch altijd de franse of duitse ondertiteling weghalen, of de reclame of wat dan ook...


als het een eigen filmpje is zou ik hem gewoon op 2 dvd's zetten

succes :)

het zijn mijn video´s van het Formule 1...

Ik vrees ook dat ik het op 2 DVD´s zal moeten zetten. :(

lieven

een dubbele laag DVD kopen?
maar je dvd brander moet dit wel aankunnen
er zijn DVD's te koop die 2 lagen hebben waardoor je dus 9,4gb kan branden op 1 schijfje :)

daan

tja... om daar nou een duel layer voor te kopen... kan toch wel een keertje 2 dvd's?

DerMika

Citaat van: daantja... om daar nou een duel layer voor te kopen... kan toch wel een keertje 2 dvd's?
2 single layer's zal veel goedkoper zijn dan één double layer, plus de single layer dvd's zijn intussen al een beetje van aanvaardbare kwaliteit, wat van de doubles niet altijd kan gezegd worden...
The Dude abides