Goede voornemens

Gestart door Supermariobros, 10 december 2004 - 10:20:51

« vorige - volgende »

Tim C

Stoppen met roken
Afvallen
Slagen in mijn jaar
Rondtrekken in ???

Jasper

Citaat van: DoefieF1Mijn goede voornemen is geen goede voornemens maken, ik kom ze toch nooit na...

Leuke paradox. :) Als je je voornemens nooit nakomt, zal dat nu ook niet zijn en zal je dus wel voornemens nemen.

Je zegt ook dat je geen goede voornemens zal maken maar toch neem je nu het voornemen om er geen te maken, wat wil zeggen dat je er al wél een gemaakt hebt.

daan

Misschien dat ik toch een goed voornemen heb... ik heb bedacht dat ik meer moet gaan slapen, zodat ik wat socialer overkom.
Net werd ook iemand gek van me omdat ik zo saggo overkwam :?

ik probeer het wel is een paar daagjes uit :)

Doefie

Citaat van: Jasper
Citaat van: DoefieF1Mijn goede voornemen is geen goede voornemens maken, ik kom ze toch nooit na...

Leuke paradox. :) Als je je voornemens nooit nakomt, zal dat nu ook niet zijn en zal je dus wel voornemens nemen.

Je zegt ook dat je geen goede voornemens zal maken maar toch neem je nu het voornemen om er geen te maken, wat wil zeggen dat je er al wél een gemaakt hebt.

Slimme jongen, dat is de humor die erachter zit...

Racegirl

Citaat van: daanMisschien dat ik toch een goed voornemen heb... ik heb bedacht dat ik meer moet gaan slapen, zodat ik wat socialer overkom.
Net werd ook iemand gek van me omdat ik zo saggooverkwam :?
ik probeer het wel is een paar daagjes uit :)

Wat betekent saggo?  :oops:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Eric

Citaat van: Racegirl
Citaat van: daanMisschien dat ik toch een goed voornemen heb... ik heb bedacht dat ik meer moet gaan slapen, zodat ik wat socialer overkom.
Net werd ook iemand gek van me omdat ik zo saggooverkwam :?
ik probeer het wel is een paar daagjes uit :)

Wat betekent saggo?  :oops:

Wil ook wel eens weten... :?:

Jasper

Ik denk dat het "suf" betekent.

daan

Citaat van: eric
Citaat van: Racegirl
Citaat van: daanMisschien dat ik toch een goed voornemen heb... ik heb bedacht dat ik meer moet gaan slapen, zodat ik wat socialer overkom.
Net werd ook iemand gek van me omdat ik zo saggooverkwam :?
ik probeer het wel is een paar daagjes uit :)

Wat betekent saggo?  :oops:

Wil ook wel eens weten... :?:
chagrijnig ;)
zelf zeg ik ipv dat woord saggo ;)

Eric

Citaat van: daan
Citaat van: eric
Citaat van: Racegirl
Citaat van: daanMisschien dat ik toch een goed voornemen heb... ik heb bedacht dat ik meer moet gaan slapen, zodat ik wat socialer overkom.
Net werd ook iemand gek van me omdat ik zo saggooverkwam :?
ik probeer het wel is een paar daagjes uit :)

Wat betekent saggo?  :oops:

Wil ook wel eens weten... :?:
chagrijnig ;)
zelf zeg ik ipv dat woord saggo ;)

we leren iedere dag bij  :wink:

Ferrari 2010

Citaat van: eric
Citaat van: daan
Citaat van: eric
Citaat van: Racegirl
Citaat van: daanMisschien dat ik toch een goed voornemen heb... ik heb bedacht dat ik meer moet gaan slapen, zodat ik wat socialer overkom.
Net werd ook iemand gek van me omdat ik zo saggooverkwam :?
ik probeer het wel is een paar daagjes uit :)

Wat betekent saggo?  :oops:

Wil ook wel eens weten... :?:
chagrijnig ;)
zelf zeg ik ipv dat woord saggo ;)

we leren iedere dag bij  :wink:

Ik dacht al dat het zoiets zou zijn.

Mijn goede voornemens zijn om beter te leren, niet dat ik slecht scoor ofzo, maar tijdens de examens lees ik gewoon atijd alles maar 1 keer, en dan maar exaam afleggen.

Gaat altijd goed, maar nu ga ik daar voor het nieuwe jaar nog iets aan doen, want ik vrees dat het niet zo gemakkelijk ga blijve. Maarja, wat moet je eigenlijk doen om geschiedenis te leren?!? 1 doorlopende tekst...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2002Gaat altijd goed, maar nu ga ik daar voor het nieuwe jaar nog iets aan doen, want ik vrees dat het niet zo gemakkelijk ga blijve. Maarja, wat moet je eigenlijk doen om geschiedenis te leren?!? 1 doorlopende tekst...

Geschiedenis is zoveel meer dan dat, het is bronnen interpreteren, hieruit informatie halen, die dan vergelijken met andere bronnen, logisch redeneren. U inleven in de geschiedenis, in de tijd dat die bron gemaakt is. Één doorlopende tekst vind ik nogal overdreven, nee?