De Eindejaarsvragen

Gestart door Alan Blues, 10 december 2004 - 03:08:09

« vorige - volgende »

Jasper

Ik moet mezelf toch verbeteren wat die vraag betreft. Mijn broer verzorgde namelijk mee met zijn band de live-muziek bij een amateurtoneelstuk hier in Duffel. Dat werd door 3 acteurs gespeeld en was soms echt wel omvervallen van het lachen: "Wette wa?" in het Garagetheater, regisseur Herman Boets (trouwens een leraar bij mij op school). Die Boets verzorgt ook kleine gastrolletjes in Vlaamse series, onder andere Spring (al is dat niet direct een reeks om van te springen... :roll:).

FerrariMan

Wat vindt u de belangrijkste gebeurtenis, evolutie of trend van het voorbije jaar?
-De opkomst van die onnozele race-schoentjes.
-Het binnenvallen in de kleedkamer van Xandee en Sam Gooris en het zatte gesprek met beiden.


Wat vindt u het beste en wat het slechtste radio- en/of tv-programma van 2004?
radio goed: Discobar Galaxie!
radio slecht: Donna en elke andere zender waar er binnen een 2-tal uren tijd bepaalde nummers 4 keer worden gespeeld.

tv goed: My Wife & Kids met Wayans op VT4
tv slecht: Alles in de vorm van Reality. Tenzij het op zijn "De Pauws" is.

Wat vindt u het beste boek / toneelstuk / concert en wat de beste cd en film van 2004?
Boek: De vrouwelijke menstruatie, het hoe en waarom.
Concert: Beastie Boys, Status Quo, Deep Purple
CD: zonder twijfel "American Idiot" van Green Day en de dvd van het laatste optreden ooit van Rage Against The Machine
Film: Supersize me

Wie wenst u wat toe voor 2005 (ten goede of ten kwade)?
Ik wens Alan een volledig nieuwe Dafalgan-set toe.

Stel dat je van je partner de toelating zou krijgen, met wie zou je graag eens een nacht onder de lakens willen duiken?
Met Betty van Big Brother, maar ik duik er wel zwaar bewapend in. Of moet het echt sex zijn?

Wat is je favoriete drankje?
Coca-cola, Amaretto, Maes, Stella, Jupiler

Wat krijg je helemaal niet door je keel (drank / eten)?
Een volledige kalkoen.

daan

Wat vindt u de belangrijkste gebeurtenis, evolutie of trend van het voorbije jaar?
De moorden op iedereen die wat verkeerds zei... Heb het al vaker gezegd, maar het gaat echt de verkeerde kant op met Nederland


Wat vindt u het beste en wat het slechtste radio- en/of tv-programma van 2004?
Beste Radio: Stenders Vroeg op Yorin FM. Veel humor :)
Slechtste Radio: Evers Staat op op Radio 538, kan die vent gewoon niet uitstaan.

Beste TV: 24
Slechtste TV: F1 op SBS6, ze kunnen er echt niks van daar.


Wat vindt u het beste boek / toneelstuk / concert en wat de beste cd en film van 2004?
Boek: geen boek gelezen
Toneel: heb er een gezien, dat was die van school, tja dan moet die wel het beste zijn
Concert: geen
Cd: Rammstein - Reise Reise
Film: The day after Tomorrow


Wie wenst u wat toe voor 2005 (ten goede of ten kwade)?
Iedereen die ik mag wens ik natuurlijk het beste toe, iedereen die ik niet mag wens ik niks toe... (sociaal he)


Stel dat je van je partner de toelating zou krijgen, met wie zou je graag eens een nacht onder de lakens willen duiken?
Dat ene meisje uit mijn klas, wow... volgens mij droom ik :( (ze mag me niet nl.)


Wat is je favoriete drankje?
BIERR :)


Wat krijg je helemaal niet door je keel (drank / eten)?
Drank: Wodka plus :?
Eten: Zuurkool

Ruud

Wat vindt u de belangrijkste gebeurtenis, evolutie of trend van het voorbije jaar?

- toetreding van voormalig Oostbloklanden tot de EU
- toenemende dreiging van moslim-extremisme en terrorisme
- de uiting daarvan in eigen land in de beestachtige moord op Theo van Gogh
- de wijze waarop de vakbonden een toekomstgericht beleid in de weg staan
- het feit dat criminaliteit loont in Nederland

Wat vindt u het beste en wat het slechtste radio- en/of tv-programma van 2004?

Beste tv: Koefnoen, Zomergasten, The Apprentice, Topgear, Danny de Miljonair (zo plat dat het geweldig was om naar te kijken)
Slechtste tv: quizzen op de publieke omroep, Postcodeloterijshow, Patty's Fort, de Biostabiel-reclame
Beste radio: Jensen
Slechtste radio: Denk als Henk

Wat vindt u het beste boek / toneelstuk / concert en wat de beste cd en film van 2004?

Boek: Let's talk Dutch now van Marcel Metze
Toneel: het eerste half uur van De Vergrijzing van Freek de Jonge was lachen...
CD: Hopes and Fears van Keane is steengoed
Film: Der Untergang

Wie wenst u wat toe voor 2005 (ten goede of ten kwade)?

Ik wens iedereen veel plezier en succes toe in datgene wat hij of zij doet.

Verder wens ik alle extremistische imams een plezierige avond toe in een willekeurige darkroom :lol:

Stel dat je van je partner de toelating zou krijgen, met wie zou je graag eens een nacht onder de lakens willen duiken?

Jessica Simpson

Wat is je favoriete drankje?

Een koud biertje.

Wat krijg je helemaal niet door je keel (drank / eten)?

Spruitjes, bloemkool en 90% van het McDonalds-assortiment.

bluelite

Wat vindt u de belangrijkste gebeurtenis, evolutie of trend van het voorbije jaar?

Dood van Arafat en Prins Bernhard
Explosie in Gellingen
Explosies in Madrid en terrorisme

Wat vindt u het beste en wat het slechtste radio- en/of tv-programma van 2004?
Beste/Slechtste radio(programma): Ik luister nooit naar de radio
Beste TV: De laatste show, Ter Zake, Koppen, Formule 1
Slechtste TV: Bachelor-toestanden, Idool, de Pfaffs, Thuis, Familie,...

Wat vindt u het beste boek / toneelstuk / concert en wat de beste cd en film van 2004?
Beste boek: Het verdriet van België (niet bepaald van dit jaar)
Toneelstuk: Gembloux
Concert: ...geen...
Film: ...geen...

Wie wenst u wat toe voor 2005 (ten goede of ten kwade)?
Iedereen een goed en vrolijk jaar gewenst zonder tegenslagen.

Stel dat je van je partner de toelating zou krijgen, met wie zou je graag eens een nacht onder de lakens willen duiken?
Sylvie Delcour
Brunhilde Verhenne

Wat is je favoriete drankje?
Een goei pint of een kriek

Wat krijg je helemaal niet door je keel (drank / eten)?
Wat de jeugd tegenwoordig allemaal bij elkaar kapt en waarmee ze stoer doen... whisky-cola en van die dingen. Pure alcohol drinken ze niet meer, ze zouden er meteen van omvallen.
Wat betreft eten moet je niet ver zoeken: Alles wat van McDonald's, Quick en Pizza Hut komt. Zo ongezond als maar kan. Ik hou het bij zelfgemaakte hamburgers en pizza's.

Doefie

Citaat van: bluelitePure alcohol drinken ze niet meer, ze zouden er meteen van omvallen.

Best, pure alcohol brandt gewoon door je ingewanden heen  :lol:  :wink:

Mikacouli

Citaat van: DoefieF1
Citaat van: bluelitePure alcohol drinken ze niet meer, ze zouden er meteen van omvallen.

Best, pure alcohol brandt gewoon door je ingewanden heen  :lol:  :wink:

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Bluelite, er zijn er mss wel die zouden omvervallen maar bijlange niet iedereen. Je hebt je een beetje algemeen opgesteld. :wink:

Racegirl

Wat vindt u de belangrijkste gebeurtenis, evolutie of trend van het voorbije jaar?

-Bush
-DHL (-crisis)
-Gasontploffing Ath
-Proces Dutroux (dat eindelijk plaatsvond)
-arrestatie Fourniret
-blijvende stijging van het VB



Wat vindt u het beste en wat het slechtste radio- en/of tv-programma van 2004?

goed: Q
slecht: RGR

tv goed: ik kijk enkel naar Idool maar vind dit eigenlijk niet goed :oops:
tv slecht: Al die reality-soaps zoals de Pfafs, Wellens en wee, ... en ja Flikken, ik weet niet waarom, maar ik kan daar echt niet naar kijken  :roll:

Wat vindt u het beste boek / toneelstuk / concert en wat de beste cd en film van 2004?

Boek: De ontdekking van de hemel (Harry Mülisch)
Toneel: Liefde en Lust (Cabaret Rauw Vlees)
Concert: Clouseau (is ook het enige dit jaar)
CD: laatste nieuwe van REM
Film: Shrek 2

Wie wenst u wat toe voor 2005 (ten goede of ten kwade)?
Ik wens iedereen toe wat hij verdient

Stel dat je van je partner de toelating zou krijgen, met wie zou je graag eens een nacht onder de lakens willen duiken?

Met mijn partner zelf

Wat is je favoriete drankje?

Lindemans Kriek en Roman limonade (an als ik ga snowboarden Bombardino)

Wat krijg je helemaal niet door je keel (drank / eten)?

Eten: Euhm Vlees + mosselen en oesters.
En van die hele lange slierten ajuin.
En olijven, hoe veel ik er ook al heb proberen op te eten, ik lust het nog steeds niet!

Drank:Ice Tea, pompelmoessap en Stroh, (ben er ooit eens heel erg ziek van geweest)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

Bij goede films past ook wel The Polar Express, geen sterk verhaal volgens mij, maar een nieuwe technologie om gelaatsuitdrukkingen van mensen en de beweging van lippen bij het spreken, in tekenfilms realistisch en goedkoop weer te geven (je kan een een hele film maken met 1 acteur)

dj Peter

Wat vindt u de belangrijkste gebeurtenis, evolutie of trend van het voorbije jaar?
Het VB dat met elke verkiezing meer terrein lijkt te winnen, wanneer gaan de VB-stemmers eens nadenken?
Benieuwd hoe de wereld er over 4 jaar uitziet, na nog eens een termijn met Bush.....
Toenemende onverdraagzaamheid: veel mensen gunnen elkaar het licht in de ogen niet meer,zelfs in ons eigen dorp.
Beste tv:  zowat alles van National Geographic Channel
Slechtste tv: De Pfaffs : bweik!
Beste radio: Donna's Dansfolie en Plug & Play (mijn eigen programma op lokale radio  :P )
Slechtste radio: die zet ik niet op
Wat vindt u het beste boek / toneelstuk / concert en wat de beste cd en film van 2004?
boek: De Geverniste Vernepelingskes van Urbanus
toneelstuk: "Pallieter" vertoont in ons dorp gespeeld door plaatselijke toneelvereniging,muziekacademie,jongeren-en ouderenkoor (met mijn dochter en moeder  :wink: )
beste cd:  alle cd  die ikzelf samenstelde...
Wie wenst u wat toe voor 2005 (ten goede of ten kwade)?
Ik wens alle VB-kopstukken veel jeuk en een te korte arm en de mensen van goede wil alles om gelukkig te zijn.
Stel dat je van je partner de toelating zou krijgen, met wie zou je graag eens een nacht onder de lakens willen duiken?
Maria Sharapova ,Natalia Druyts,Evi Hansen,Jennifer Lopez,Prinses Maxima,de buurvrouw,Roos Van Acker,Ann Van Elsen, e.v.a  :P  8)
Wat is je favoriete drankje?
Hoegaarden!
Wat krijg je helemaal niet door je keel (drank / eten)?
Red Bull

En als ik zo vrij mag zijn,voeg ik er zelf nog een vraag aan toe:
Wat is je favoriete lectuur:
......Humo!.....al 15 jaar!  :D

Eric

Citaat van: SaffierFMStel dat je van je partner de toelating zou krijgen, met wie zou je graag eens een nacht onder de lakens willen duiken?
Maria Sharapova ,Natalia Druyts,Evi Hansen,Jennifer Lopez,Prinses Maxima,de buurvrouw,Roos Van Acker,Ann Van Elsen, e.v.a  :P  8)

de meeste zijn content met één vrouw...Saffier weer niet... :lol:  :wink:

Alan Blues

Citaat van: SaffierFMWat is je favoriete lectuur:
......Humo!.....al 15 jaar!  :D

Bij mij ook! Ook net 15 jaar. Toen ik alleen ben gaan wonen ben ik er mee begonnen en niet meer gestopt...  8)  8)

daan

Citaat van: eric
Citaat van: SaffierFMStel dat je van je partner de toelating zou krijgen, met wie zou je graag eens een nacht onder de lakens willen duiken?
Maria Sharapova ,Natalia Druyts,Evi Hansen,Jennifer Lopez,Prinses Maxima,de buurvrouw,Roos Van Acker,Ann Van Elsen, e.v.a  :P  8)

de meeste zijn content met één vrouw...Saffier weer niet... :lol:  :wink:
:lol:  :lol: Saffier, succes ;)

dj Peter

Citaat van: eric
Citaat van: SaffierFMStel dat je van je partner de toelating zou krijgen, met wie zou je graag eens een nacht onder de lakens willen duiken?
Maria Sharapova ,Natalia Druyts,Evi Hansen,Jennifer Lopez,Prinses Maxima,de buurvrouw,Roos Van Acker,Ann Van Elsen, e.v.a  :P  8)

de meeste zijn content met één vrouw...Saffier weer niet... :lol:  :wink:
Ach een mens moet kunnen dromen hé  :wink:

Eric

Citaat van: SaffierFM
Citaat van: eric
Citaat van: SaffierFMStel dat je van je partner de toelating zou krijgen, met wie zou je graag eens een nacht onder de lakens willen duiken?
Maria Sharapova ,Natalia Druyts,Evi Hansen,Jennifer Lopez,Prinses Maxima,de buurvrouw,Roos Van Acker,Ann Van Elsen, e.v.a  :P  8)

de meeste zijn content met één vrouw...Saffier weer niet... :lol:  :wink:
Ach een mens moet kunnen dromen hé  :wink:

natte dromen dan toch... :oops:  :lol:  :wink: