Waaraan ergeren jullie je ?

Gestart door Ramses, 07 december 2004 - 11:36:03

« vorige - volgende »

IVY440

Citaat van: Alan BluesMensen die valsspelen of liegen.

De mensen die F1REM spelen zullen wel weten over wie ik het heb...


:lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Iets anders hatelijks: mensen die censureren op fora en dus elke vorm van machtsmisbruik.

Voor de rest: mensen die aan mijn kop blijven zagen om mee naar een feestje te gaan terwijl ze goed weten dat het financieel niet gaat en als ik op studiegebied geen tijd heb om naar zo'n (meestal de beste) feestjes te gaan. :roll:

Alan Blues

Mensen die hun zin niet afma

pablo

veralgemening, chauvinisme, eigen lof, oogkleppendragers....

Doefie

Citaat van: Alan BluesMensen die hun zin niet afma

:lol:

Citaat van: RacegirlMannen die de wc-bril omhoog laten staan;

He, wij klagen ook niet als die altijd naar beneden blijft staan  :lol:  8) :wink:

Racegirl

Citaat van: Alan BluesMensen die hun zin niet afma

Amai seg, nu je het zegt, dat is verschrikkelijk irritant!  :twisted:  :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Doefie

- Mensen die een conversatie beginnen van "ik ben triestig, ik ben beschaamd, ..." en dan opeens van onderwerp veranderen en er uiteindelijk helemaal niets zeggen  :?

- Mensen die zomaar iets doen of zeggen, en als je dan vraagt waarom antwoorden van "ik weet niet, zomaar..."

- Mensen die achterbakse klap rondroddelen over u zonder er één woord van tegen u zelf te zeggen (als ge 't dan toch hoort de reactie van "oei sorry, het was de bedoeling niet dat ge het hoorde...")

- Mensen die spelletjes spelen met een ander (in de negatieve zin he)

- Mensen die té vriendelijk willen doen, per se van alles willen weten en constant erover blijven doorzagen

- Rotverwende mensen die zagen en klagen dat ze niet genoeg hebben, dat ze nooit tevreden zijn met wat ze wél hebben

En nog zo van die dingen...jammer genoeg moet ik die de laatste dagen steeds meer en meer meemaken  :evil:  :(

Mikacouli

Mensen die alles beter weten, terwijl je bewijzen hebt en een hele groep achter jou staat.

Mensen die liegen

School (soms, vooral examenperiodes)

opgepakt worden omdat je geen voorlicht hebt op je fiets en dat je die moet gaan tonen aan de politie (vanmiddag dus :roll: )

Mensen die achter de rug klappen en die zelf geen haar beter zijn

Roddeltantes

kan zo wel even doorgaan

MS Fan

Citaat van: Racegirl
...
Mensen die hun mistlampje nog laten opstaan;
...

Breek me de mond niet open !!! 't Was weer erg vorige week  :roll:  :?
A sick mind is a true delight ...

JVA

Respectloze leerlingen... :cry:
Mensen die een mes in je rug steken... :cry:  :cry:
Ondankbare mensen... :cry:
Beschadigingen aanbrengen... :cry:  :cry:
...

Maar gelukkig zijn er ook dingen waar ik blij om ben.  8) En deze hebben de overhand op al het andere.

Martin

Overgeplaats worden naar Nieuw Vennep (onder de rook van Schiphol) en weer iedere dag in file komt te staan.

Jasper

Dt-fouten (I'm serious!)

Mensen die zich aan alles ergeren (misschien ben ik er zelf wel zo eentje :lol: :oops:)

Mensen die geen respect hebben voor andermans mening

Onnozelaars die iemand kl*ten zonder reden (ben vorige week of zo eens opgesloten door iemand die ik niet eens ken :? (en ja, hij heeft me er binnen de paar minuten uitgelaten :lol:))

Vooroordelen

Leraars die punten aftrekken voor iets dat juist is, en dat niet willen/kunnen toegeven nadat je het vriendelijk gevraagd hebt :roll: :roll:

Leerlingen die bijna door de klas huppelen omdat ze de beste punten van de klas hebben gehaald :evil: :evil:

Racegirl

Mensen waaraan je net voor het examen vraagt je iets uit te leggen en die dan beweren dat ze het niet kunnen, terwijl je dan net die vraag krijgt op het examen en zij met een glimlach buitenkomen en zeggen 'twas gemakkelijk he', en dan kei goeie punten hebben...

En ongeveer diezelfde mensen die voor het examen bijna zitten te wenen omdat ze het (zogezegd) niet kunnen en dan nog grote onderscheiding halen.

:evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Ruud

...

Jaloezie, dat stoort mij. Gun iemand zijn succes :!:

Doefie

Mensen die beweren dat ze te dik zijn, terwijl ze bij wijze van spreken door de postbus kunnen...

Ruud

Citaat van: DoefieF1Mensen die beweren dat ze te dik zijn, terwijl ze bij wijze van spreken door de postbus kunnen...
...die vissen naar complimentjes :wink: