De KerstKwis

Gestart door Martin, 30 november 2004 - 22:50:18

« vorige - volgende »

Jasper

Ik denk dat het nu wat laat is om nog te beginnen voor mij. Maar ik ga het toch doen. :)

Bruno

Citaat van: JasperIk denk dat het nu wat laat is om nog te beginnen voor mij. Maar ik ga het toch doen. :)
In tegenstelling tot wat ik beloofd had is het er bij mij ook nog niet van gekomen.  :oops:

Voor diegenen die er toch de nodige tijd voor vonden: -> succes!
en voor diegenen die de moeite deden om hem ineen te steken, volhouden zo. Ook al doet niet iedereen die het beloofd had mee.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Juan

antwoorden opgestuurd, was het bijna vergeten :oops:
Juan

Schumi nr1

Jamaar, er moeten er nu ook niet te veel beginnen mee doen hé :D

Jasper

Ik ga ze niet inzenden, ik kan toch niets winnen. Mijn tijd is nu op, maar ik ga nog verder naar antwoorden zoeken voor ik naar de oplossingen kijk. En dan ga ik eens kijken hoeveel ik juist had. Ik moet nog een stuk of 6 vragen doen denk ik, waarvan drie statistiekjes, 1 foto, en 1 vraag waarvan ik het antwoord niet zou weten...

Ferrari 2010

Citaat van: JasperIk ga ze niet inzenden, ik kan toch niets winnen. Mijn tijd is nu op, maar ik ga nog verder naar antwoorden zoeken voor ik naar de oplossingen kijk. En dan ga ik eens kijken hoeveel ik juist had. Ik moet nog een stuk of 6 vragen doen denk ik, waarvan drie statistiekjes, 1 foto, en 1 vraag waarvan ik het antwoord niet zou weten...

En wat voor een is de zesde? Als ek zo nieuwsgierig mag zijn  :lol:  :lol:

Ik zei begin december noch tegen mezelf dat ik toch eens ging meedoen, maar het komt er bij mij maar niet van. Mijn kennis is gewoon te weinig en met tijd is al van hetzelfde.

Succes voor iedreen die meedoet en proficiat aan Martin en al de andere die hem hebben geholpen deze kwis ineen te steken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Gilles lives forever

Héhé zonet antwoorden verstuurd. Was vrij hectisch met al die nieuwjaarstoestanden. Het was rap rap dus ik verwacht niet te veel. Ben toch is benieuwd  :)

greets Gilles
Speeding is not a crime, it's a need!!

Martin

De eerste 15 vragen waren van mijn hand, 16 t/m 20 en de foto's kwamen uit de hoge hoed van Jos.

Voor ik de KerstKwis 2004 begon nam ik een stapel jaarboeken in handen en blader dan een beetje.
Ik check dan of het op het internet te vinden is.
En daar zijn de vragen.
Dus voor iedereen te vinden met een goede zoekmachine.

Moeilijk, ik dacht het niet.
Ik heb zelf alle vragen later nog eens opgezocht, en kwam tot 100%.
Niet op de antwoorden maar op de vragen.
En wat ik kan kunnen jullie ook.

Juan

Leuk dat de antwoorden reeds online staan, toch enkele bedenkingen...


Bv. vraag 9. Je vraagt niet het meeste aantal poles die op elkaar volgen, dus  de 5 poles van Australië tot Spanje behoren volgens mij ook tot het antwoord

Vraag 21: Was Alex Tagliani dan niet betrokken bij het ongeval :roll: ...

Voor de rest, leuke kwis, weet ik weer wat meer :wink:
Juan

Schumi nr1

Citaat van: Juan
Vraag 21: Was Alex Tagliani dan niet betrokken bij het ongeval :roll: ...

Vraag 22 "Wie vliegt er eens uit in Australië?" idem: Ik wou de vraag niet te letterlijk opnemen en heb beide coureurs opgegeven. Er stond echter niet wie je bedoelde, want Ralf vliegt er hier ook uit.

Bij vraag 21 kon je ook moeilijk weten wie je dan wel bedoelde, of wel soms?

Anders ben ik best tevreden met de resultaten :). 't Was leuk om mij er mee bezig te houden. ;) :)

Olav18

Precies zoals ik dacht, een paar slordige foutjes.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Gilles lives forever

3. Wat was de langste race (de tijd, niet de kilometers) op de oude Nurenburgring?

Er wordt hier toch gevraagd naar welke gp hé en niet de tijd hé?
Als antwoord lijkt me "die van 1954" ook correct.
Speeding is not a crime, it's a need!!

The Iceman

Slechts één foutje, die vraag met als antwoord John Surtees. Ik had Damon Hill gezet, die heeft ook nog met de motor geraced maar is er blijkbaar nooit geen kampioen mee geworden, vraag slecht gelezen, eigen schuld ! Ik heb alleszins toch beter gescoord dan vorig jaar, maar  vrees dat ik niet in de prijzen zal vallen, ga volgend jaar voor de volle 100%.  :D

Juan

Citaat van: Gilles lives forever3. Wat was de langste race (de tijd, niet de kilometers) op de oude Nurenburgring?

Er wordt hier toch gevraagd naar welke gp hé en niet de tijd hé?
Als antwoord lijkt me "die van 1954" ook correct.
idd, maar voor de zekerheid had ik daarom beide antwoorden gegeven :lol:
Juan

Eric

Citaat van: SnekuemSlechts één foutje, die vraag met als antwoord John Surtees. Ik had Damon Hill gezet, die heeft ook nog met de motor geraced maar is er blijkbaar nooit geen kampioen mee geworden, vraag slecht gelezen, eigen schuld ! Ik heb alleszins toch beter gescoord dan vorig jaar, maar  vrees dat ik niet in de prijzen zal vallen, ga volgend jaar voor de volle 100%.  :D

Jacky Ickx was ook een succesvol motorracer...gewoon ter informatie hoor.  :wink: