De KerstKwis

Gestart door Martin, 30 november 2004 - 22:50:18

« vorige - volgende »

Martin

Citaat van: Gilles lives forever3. Wat was de langste race (de tijd, niet de kilometers) op de oude Nurenburgring?

Er wordt hier toch gevraagd naar welke gp hé en niet de tijd hé?
Als antwoord lijkt me "die van 1954" ook correct.

Verkeerd gedacht, er wordt om de tijd gevraagd, niet om een jaar.

Martin

Citaat van: SnekuemSlechts één foutje, die vraag met als antwoord John Surtees. Ik had Damon Hill gezet, die heeft ook nog met de motor geraced maar is er blijkbaar nooit geen kampioen mee geworden, vraag slecht gelezen, eigen schuld ! Ik heb alleszins toch beter gescoord dan vorig jaar, maar  vrees dat ik niet in de prijzen zal vallen, ga volgend jaar voor de volle 100%.  :D

Met 26 punten uit 27 zit je zeker in de prijzen.
Welke weet ik nog niet.

Het is een hele opgave om de uitslagen te plaatsen.
Veel meer deelnemers dan verwacht.

Zal wel door de mooie prijzen komen.

Doefie

Citaat van: Martin
Citaat van: SnekuemSlechts één foutje, die vraag met als antwoord John Surtees. Ik had Damon Hill gezet, die heeft ook nog met de motor geraced maar is er blijkbaar nooit geen kampioen mee geworden, vraag slecht gelezen, eigen schuld ! Ik heb alleszins toch beter gescoord dan vorig jaar, maar  vrees dat ik niet in de prijzen zal vallen, ga volgend jaar voor de volle 100%.  :D

Met 26 punten uit 27 zit je zeker in de prijzen.
Welke weet ik nog niet.

Het is een hele opgave om de uitslagen te plaatsen.
Veel meer deelnemers dan verwacht.

Zal wel door de mooie prijzen komen.

Ik kan niet winnen  :( ...
Mja, eerlijk is eerlijk he. Ik heb mijn eer nog.:wink:

Martin

Sorry Daan, met 19 punten kom je niet ver.
Ook als niet redactielid had je deze keer niets gewonnen.
Dit jaar beter zoeken.  :wink:  :wink:  :wink:

Martin

Even een tussenstand.
Ik heb de helft van de inzendingen geteld.
Let wel, het is een tussenstand.

1. Walter van Doren (27) De eerste met alles goed. :lol:  :wink:
Zeker een mooie prijs.
2. Luc Huysmans (26)
2. Casper Bekking (26)
2. Cees van Gageldonk (26)
2. Glen Meukens (26)
Ook zeker van een mooie prijs.

20. Bram de Schijver (17) De eerste met de meeste fouten. :cry:  :cry:
Jammer, geen prijs, dit jaar beter zoeken.

Raikkie

Ik heb volgens mij ook maar één foutje, bij die 5de vraag had ik Don Nichols wel, maar Jo Ramirez niet. We zien wel  :D

Raikkie

Citaat van: JuanVraag 21: Was Alex Tagliani dan niet betrokken bij het ongeval :roll: ...
Heb ik ook vermeld, omdat die toch op de voorgrond te zien was hé  :?:

Gilles lives forever

Citaat van: Martin
Citaat van: Gilles lives forever3. Wat was de langste race (de tijd, niet de kilometers) op de oude Nurenburgring?

Er wordt hier toch gevraagd naar welke gp hé en niet de tijd hé?
Als antwoord lijkt me "die van 1954" ook correct.

Verkeerd gedacht, er wordt om de tijd gevraagd, niet om een jaar.

Toch niet.

Wat was qua tijd (niet km's) de langste race op de oude Nürburgring ?

Dat is zeker en vast een correctie interpretatie van die vraag. Er wordt niet expliciet naar de tijd gevraagd, maar welke gp...

Soit, ik had de tijd ook nog vermeld dacht ik.
Speeding is not a crime, it's a need!!

Olav18

Citaat van: Gilles lives forever
Citaat van: Martin
Citaat van: Gilles lives forever3. Wat was de langste race (de tijd, niet de kilometers) op de oude Nurenburgring?

Er wordt hier toch gevraagd naar welke gp hé en niet de tijd hé?
Als antwoord lijkt me "die van 1954" ook correct.

Verkeerd gedacht, er wordt om de tijd gevraagd, niet om een jaar.

Toch niet.

Wat was qua tijd (niet km's) de langste race op de oude Nürburgring ?

Dat is zeker en vast een correctie interpretatie van die vraag. Er wordt niet expliciet naar de tijd gevraagd, maar welke gp...

Soit, ik had de tijd ook nog vermeld dacht ik.

Ik had inderdaad precies hetzelfde, heb alleen 1954 vermeld. Ik dacht nog anders had die wel gevraagd iets van Hoe lang qua tijd was.....
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

eppie

Ik had exact hetzelfde gedacht.Maar ik denk niet dat het veel uitmaakt voor mij in de stand.

RadioActiveMan

Ik heb de tijd gegeven maar je kan het inderdaad interpreteren alsof je het jaar moet geven.

Jasper

Ik had mijn antwoorden niet ingezonden, omdat ik ze pas gisteren afgewerkt heb. Ik had maar 20 op 27. :?

Ik had bijvoorbeeld van Brands Hatch maar 13 races gevonden en van Senna heb ik op f1-facts.com gelezen dat hij 20 snelle rondes heeft gereden en geen 19 (http://www.f1-facts.com/list/Senna/fastest_laps).

Schumi nr1

Citaat van: JasperIk had mijn antwoorden niet ingezonden, omdat ik ze pas gisteren afgewerkt heb. Ik had maar 20 op 27. :?

Ik had bijvoorbeeld van Brands Hatch maar 13 races gevonden en van Senna heb ik op f1-facts.com gelezen dat hij 20 snelle rondes heeft gereden en geen 19 (http://www.f1-facts.com/list/Senna/fastest_laps).

Dat klopt, ik heb ook op enkele sites een verschillend antwoord gevonden op sommige vragen.

daan

aja... klote :( ik had hem af.. maar ik ben hem vergeten in te leveren.. DOM DOM DOM :(

Ferrari 2010

Citaat van: daanaja... klote :( ik had hem af.. maar ik ben hem vergeten in te leveren.. DOM DOM DOM :(
Das inderdaad niet zo slim, maar zou je anders veel hebben gehaald?  :lol:  :?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.