Voor Jasper

Gestart door Luca, 28 november 2004 - 21:14:55

« vorige - volgende »

Luca

Nederland zal bij de finale van de wereldbeker trampolinespringen vertegenwoordigd zijn door vier springers. Alan Villafuerte en Sven Mooij komen uit bij het synchroonspringen. Bij de vrouwen plaatsten Mirjam Steinebach en Kim Stiekema zich voor dat onderdeel.

Villafuerte is eveneens geplaatst voor het individuele springen. De wedstrijden worden op 2 december in Algiers (Algerije) gehouden.
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

Jasper

Had Belgiƫ maar goede springers. Onze beste springer is Damien Debecker die ik 2 weken geleden nog heb zien springen. Hij heeft al deelgenomen aan het Europees kampioenschap maar ik denk niet dat hij aan de wereldbeker (een beker is trouwens iets anders dan een kampioenschap, zelfde systeem als bij wielrennen) heeft deelgenomen, laat staan dat hij in de finale zit...

Bedankt om het te laten weten, ik wist niet dat die finale deze week was! ;)

Luca

Graag gedaan.

Las het in de krant.
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

Luca

Ken je de Nederlandse springers ook?
Mij zeggen die namen mij niets.
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

Jasper

Ik wist wel dat Nederland goede synchroonspringers had, maar ik kende hun namen niet. Het is niet zo dat ze de echte absolute top van de top zijn dat ik hen ken. ;)