Hoe beleef jij de F1 winterpauze?

Gestart door Supermariobros, 05 november 2004 - 11:57:07

« vorige - volgende »

Hoe beleef jij de F1 winterpauze?

Ik weet me gewoon geen raad met al de vrije tijd
3 (7.7%)
't is lastig maar Ik overleef het wel
23 (59%)
Eindelijk wat vrije tijd voor familiebezoeken
1 (2.6%)
Ik volg nu meer andere sporten op de voet
6 (15.4%)
Ik mis de F1 niet echt
6 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 33

Poll gesloten: 05 november 2004 - 11:57:07

Martin

Worldcup skieen komt er weer aan.
Super G en afdaling.
Daar kan ik me wel mee vermaken.

Doefie

Re-enactment seizoen gedaan, Formule 1-seizoen gedaan...worden leuke 4 maanden  :?

Mja, ik vind altijd wel iets om mij mee bezig te houden (maar heb wel voor de eerste optie gestemd...ik ben nu eenmaal zo verslaafd  :lol: )

Bart VD

Citaat van: DoefieF1Re-enactment seizoen gedaan, Formule 1-seizoen gedaan...worden leuke 4 maanden  :?

Mja, ik vind altijd wel iets om mij mee bezig te houden (maar heb wel voor de eerste optie gestemd...ik ben nu eenmaal zo verslaafd  :lol: )

Ik heb nog een hoop afwas staan, en de afvoer is verstopt.  Op vier maand moet je dat wel lukken, toch? ;)
This space for rent

Jasper

Citaat van: Bart VD
CitaatIk volg nu meer andere sporten op de voet

En ik op de TV.
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

cookie

wat ik zoal doe in de winter:

-veldrijden volgen, is toch een beetje racen, en goed te volgen op TV (veel live uitzendingen)
-andere live autosport kijken. Champcar, WRC en NASCAR lopen altijd langer dan de F1. NASCAR nog tot eind november
-en dan in december is er nog de Race of champions, en in januari begint de Dakar rally. En natuurlijk heel veel autosport jaaroverzichten op het einde van het jaar.
-En met F1C 99-02 het 2004 seizoen naspelen natuurlijk :D

Draco

Ik mis het niet echt en dat hangt simpelweg van jaar tot jaar af.

Als er een goed seizoen is geweest zoals vorig jaar wil je sneller opnieuw een GP zien.

Dit jaar was het verveling troef (ook voor Ferrari-fans, dus begin niet hé...).

De drang om opnieuw F1 te zien zal er maar komen in februari, denk ik.

Bjorn

Vroeger was dat eerder van:"Shit, zolang nog tot maart", nu is dit:"we zien wel wat volgend jaar brengt" :roll:  :)

Komt daarbij dat ik erger aan die wintertests. Ieder team geeft de illusie supersnel te gaan terwijl ze er dan in Australië met rode kaken staan te kijken naar... die rode bolides... Dat ze hun huiswerk dit jaar maar eens goed maken...  :!:
De Mens: In Het Gras![/color]

Raikkie

Ik probeer het wel te overleven en het is me toch al altijd gelukt  :D
november : Stars & Cars + Race Promotion Night
december : motorshow Essen + examens
januari : Dakar op tv
februari : wintertests + F1-roddels
maart : F1  :D

Andere sporten volg ik niet echt eigelijk, buiten F1, F3, DTM en Belcar is er niet echt iets wat mij lang kan boeien.

Alan Blues

In april 3 weken naar Thailand en dan kan de F1 terug beginnen.
Tussen nu en 1 april: Ferrari-fans op hun paard proberen te krijgen... ;)


(Grapje, hé, mannen!)

Doefie

Citaat van: Bart VDIk heb nog een hoop afwas staan, en de afvoer is verstopt.  Op vier maand moet je dat wel lukken, toch? ;)

Bwa ja he, elke maand een tas, een vork, een lepel, een mes en een bord en dat komt in orde  :wink:  :lol:

Eric

Citaat van: BjornVroeger was dat eerder van:"Shit, zolang nog tot maart", nu is dit:"we zien wel wat volgend jaar brengt" :roll:  :)

Komt daarbij dat ik erger aan die wintertests. Ieder team geeft de illusie supersnel te gaan terwijl ze er dan in Australië met rode kaken staan te kijken naar... die rode bolides... Dat ze hun huiswerk dit jaar maar eens goed maken...  :!:

Don´t worry....iemand die gelooft in kaartleggen heeft me gezegd dat Kimi volgend jaar kampioen gaat worden.
Ik geloof niet echt in dat gedoe...maar dit wil ik maar al te graag geloven, dus het seizoen 2005 kan niet rap genoeg beginnen voor mij... :lol:  :wink:

DerMika

Citaat van: Alan BluesTussen nu en 1 april: Ferrari-fans op hun paard proberen te krijgen... ;)
Yeehaa :D

Hopelijk kunnen we de ferrari-fans deze keer ook TIJDENS het seizoen op hun paard krijgen (maar dan moet de rest wel eerst ergens staan ) :x)
The Dude abides

Bjorn

Citaat van: eric
Citaat van: BjornVroeger was dat eerder van:"Shit, zolang nog tot maart", nu is dit:"we zien wel wat volgend jaar brengt" :roll:  :)

Komt daarbij dat ik erger aan die wintertests. Ieder team geeft de illusie supersnel te gaan terwijl ze er dan in Australië met rode kaken staan te kijken naar... die rode bolides... Dat ze hun huiswerk dit jaar maar eens goed maken...  :!:

Don´t worry....iemand die gelooft in kaartleggen heeft me gezegd dat Kimi volgend jaar kampioen gaat worden.
Ik geloof niet echt in dat gedoe...maar dit wil ik maar al te graag geloven, dus het seizoen 2005 kan niet rap genoeg beginnen voor mij... :lol:  :wink:
Mja, daar komen we dus niet veel verder mee...  :wink:  :roll:  :lol:
De Mens: In Het Gras![/color]

cookie

Citaat van: Alan BluesIn april 3 weken naar Thailand en dan kan de F1 terug beginnen.
Tussen nu en 1 april: Ferrari-fans op hun paard proberen te krijgen... ;)


(Grapje, hé, mannen!)

in april is de F1 al weer een aantal weken bezig, misschien dat april bij jouw voor maart komt :P

Jasper

Citaat van: DerMika
Citaat van: Alan BluesTussen nu en 1 april: Ferrari-fans op hun paard proberen te krijgen... ;)
Yeehaa :D

Hopelijk kunnen we de ferrari-fans deze keer ook TIJDENS het seizoen op hun paard krijgen (maar dan moet de rest wel eerst ergens staan ) :x)
Hopen dat de Ferrari-paardjes moe zijn van het zware tussenseizoen hé. :lol: