Hakkinen rijdt DTM in 2005

Gestart door Roel, 27 oktober 2004 - 22:22:26

« vorige - volgende »

Roel

Citaat van: Bjorn
En het lijkt me wel beter zo, ook al wil ik hem graag weer aan het werk zien...  :)  8)

Ik snap wat je bedoelt! En je hebt gelijk nog ook !!! :wink:
God save Mclaren

Schumivill

En hij is terug te zien,officieel,DTM volgend jaar voor Mika,goeie keuze,geen F1 gelukkkig,want dat was volgens mij geen goede keuze geweest want meer dan dat hij nu al heeft bereikt in f1 ging niet lukken,en DTM komt naar Spa! Ik hoop Mika te strikken voor een handtekening volgend jaar!
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Raikkie

Yeps, Mika naar de DTM  :D  Eigenlijk niet echt een verrassing voor mij, maar ik ben er toch erg blij om.

Ik was trouwens , samen met 29.999 anderen, de eerste om het te vernemen bij Stars & Cars, waar de sfeer echt geweldig was  8)  Plots vroeg Norberg Haug aan Kimi of hij een paar woordjes in het Fins wou zeggen, hierop antwoordde Kimi dat hij dat wou doen, maar dat toch niemand hem zou verstaan. Waarop Norbert op zoek ging naar een Fin tussen het publiek. En ineens stond daar Mika op het dak van één van de gebouwen  :lol: Ik kan je verzekeren, iedereen werd wild  :P en Mika is nog altijd even grappig als in zijn F1-periode. Ik was al DTM-fan, dus ik zal hem wel bij één of andere race tegenkomen en een handtekening vragen.

Bjorn

DTM... Ik ben er op 5 juni bij in 2005. Dan komt de DTM naar België. Althans op de voorlopige kalender! Ik wil kost wat kost Mika terugzien en zien racen.

DTM, na de race... Iemand die weet of je makkelijk bij de coureurs kan komen of is het ook zoals de F1 waar je er eigenlijk niet bij geraakt?  :roll:
De Mens: In Het Gras![/color]

Ruud

Citaat van: BjornDTM, na de race... Iemand die weet of je makkelijk bij de coureurs kan komen of is het ook zoals de F1 waar je er eigenlijk niet bij geraakt?  :roll:
Op de leukste plekjes mag je normaal gesproken niet komen...

Bjorn

Citaat van: Ruud
Citaat van: BjornDTM, na de race... Iemand die weet of je makkelijk bij de coureurs kan komen of is het ook zoals de F1 waar je er eigenlijk niet bij geraakt?  :roll:
Op de leukste plekjes mag je normaal gesproken niet komen...

Dan zullen we terug de trukkendoos moeten bovenhalen!  :lol:  8)
De Mens: In Het Gras![/color]

Raikkie

In DTM is het meestal makkelijk om bij de coureurs te raken hoor, allé ik heb er toch geen problemen mee  :D  Je moet gewoon zorgen dat je een kaartje van de paddock hebt (kost meestal een 15 euro) en dan kan je echt wel bij alle coureurs komen. Ik ben al naar races geweest op de Hockenheimring en de Nurburgring en daar kon je, als je tussen de achterkant van de pitbox en de vrachtwagens van de teams een beetje rondneust, bijna alle rijders tegenkomen. En als je tijd zou hebben zou ik de DTM-presentatie in Hamburg aanraden (datum weet ik niet, ik denk ergens in april), daar kan je zeker aan een handtekening raken. Meestal zijn er trouwens op zaterdag en zondag "Autogrammstunden" bij de teams en van alle DTM-rijders samen. Als ik een handtekening op overschot zou hebben na één of andere race volgend jaar zal ik je er eentje opsturen  :wink:

Als je trouwens niet naar de races kunt, kan je ook mailen naar de verschillende DTM-teams, in jou geval dus naar Mercedes en die sturen je dan een (setje) gehandtekende foto's op.

Bjorn

En hoe geraak je dan aan zo'n paddock pass? Kan je dat online kopen, of op de stand ginder kopen dan?

Ik ga enkel voor échte handtekeningen. Niet op zo'n kaartje, voorgedrukt. Je weet wel. Als je ze van de coureurs zelf krijgt is dit een serieuze meerwaarde.  :wink:

Trouwens hoeveel betaal je voor ingang DTM?

Dank je voor antwoord!  :wink:
De Mens: In Het Gras![/color]

Raikkie

Citaat van: Bjorn1.En hoe geraak je dan aan zo'n paddock pass? Kan je dat online kopen, of op de stand ginder kopen dan?

2.Ik ga enkel voor échte handtekeningen. Niet op zo'n kaartje, voorgedrukt. Je weet wel. Als je ze van de coureurs zelf krijgt is dit een serieuze meerwaarde.  :wink:

3.Trouwens hoeveel betaal je voor ingang DTM?
1. Dit extra ticket (voor Fahrerlager) kan je gewoon bestellen wanneer je je echte tickets bestelt, ik denk wel dat je die ook nog aan het circuit zelf kan kopen aan de kassa. Echt een must vind ik. Als je via Mercedes tickets koopt zit dit er vaak wel al bij, maar dat vermelden ze dan meestal wel. Hiervoor moet je eens gaan kijken op http://www3.mercedes-benz.com/motorsport/d/service/grandstand.htm
Dit is meestal wel duurder dan gewone tickets, maar dan zit je wel op ultramoderne tribunes met een geweldig uitzicht en lekker eten in je buurt. Soms zelfs een live-band.
(ik heb bij Stars & Cars een foldertje meegenomen, als je wil typ ik de prijzen eens over, maar dit is enkel voor de Nurburgring en Hockenheimring)

2. Dat is natuurlijk veel leuker ja , maar als je niet bij een race raakt, of net je idool gemist hebt, dan is het beter dan niets hé !

3. De prijzen variëren nogal per circuit en per tribuneplaats, maar voor 15 euro kan je al wel een ticket voor zondag hebben. Voor meer informatie kan je op http://www.dtm.de/ticket kijken.

Als je nog iets wil weten vraag je maar  :wink:  ik ben nogal een DTM-fan  :D  (maar dat had je misschien al gemerkt...)

Bjorn

Bedankt voor de info. Ik pb je nog wel als ik iets wil weten. DTM, is dat meestal uitverkocht of niet? Ik denk om naar de Nurburgring te gaan. Daar zie je veel en kan ik eventueel op die Mercedes tribune gaan zitten.  :wink: Maar dan moet ik zeker weten of er tickets te krijgen zijn op de dag zelf ook natuurlijk! Of als je apart die paddock tickets kan kopen.  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Raikkie

De tribunetickets zijn vaak wel ongeveer uitverkocht, ik zou altijd op voorhand tickets kopen, zeker als je op de Mercedes-tribune zou willen zitten. Misschien nog een tip : ga op vrijdag, dan kan je gratis op bijna alle tribunes (ja ook die van Mercedes), mag je gratis in de paddock en is er het minste volk, dus meer kans op een handtekening. Gewoon voor en na de DTM-trainingen achter de pits postvatten (aan de Nurburgring toch zeker) en je hebt bijna altijd een handtekening te pakken.

Roel

Waar en wanneer begint het DTM seizoen? Met Mika?  ;D 8)
God save Mclaren

IVY440

Volgens de officiële website 17 april:
17.04.2005 Hockenheim   
01.05.2005 EuroSpeedway Lausitz   
15.05.2005 Spa Francorchamps       
05.06.2005 MOTOPARK Oschersleben   
26.06.2005 Moskou    
17.07.2005 Norisring   
07.08.2005 Nürburgring       
28.08.2005 Circuit Park Zandvoort   
18.09.2005 Avignon       
02.10.2005 Istanbul       
23.10.2005 Hockenheimring

Roel

Citaat van: IVY440 op 15 februari 2005 - 17:46:55
Volgens de officiële website 17 april:
17.04.2005 Hockenheim   
01.05.2005 EuroSpeedway Lausitz   
15.05.2005 Spa Francorchamps       
05.06.2005 MOTOPARK Oschersleben   
26.06.2005 Moskou    
17.07.2005 Norisring   
07.08.2005 Nürburgring       
28.08.2005 Circuit Park Zandvoort   
18.09.2005 Avignon       
02.10.2005 Istanbul       
23.10.2005 Hockenheimring

Ne welgemeende... DANK U  :)
God save Mclaren

Raikkie

Of 5 april in Hamburg  ;) Voor mensen die dicht bij de rijders willen komen is dit toch wel aan te raden  ;)