Hakkinen rijdt DTM in 2005

Gestart door Roel, 27 oktober 2004 - 22:22:26

« vorige - volgende »

daan

das een oppepper van de dtm, ik weet zeker dat meer mensen nu de dtm gaan volgen, so am I :D  :D

Juan Pablo

alesi zal waarschijnlijk wel diegene zijn die plaats moet gaan maken.
jammer, hij had nu niet echt een goed seizoen maar vorig jaar was die er goed je (2 overwinningen ofso)

of mika gaat in een oudejaarwagen rijden :)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Supermariobros

Haug ontkent DTM-plannen Häkkinen  

Voormalig wereldkampioen Mika Häkkinen gaat in 2005 dan toch niet voor Mercedes aan de slag in het DTM-kampioenschap. Mercedes Motorsportbaas Norbert Haug ontkent dat de Fin een contract op zak heeft.  

"Mika heeft gewoon onze wagen eens getest, maar daar houdt het op", aldus de Duitser die een terugkeer van Häkkinen naar de autosport dus ontkent.

Eerder deze week beweerde het Duitse Bild dat de Fin DTM zou gaan rijden en daar zo'n 2 miljoen euro mee zou verdienen.


Bron: f1.racing.nl

daan

ja wat is het nou :?
ik denkt dat haug de plannen geheim wil houden, maar dat mika echt wel rijdt in 05

Doefie

Mag ik vragen wat de bron is?
Häkkinen heeft wel een DTM-test afgelegd, maar daarom rijdt hij nog geen seizoen he... Hij is nog steeds een van de opties van Williams, zoals op de nieuwssite staat. :wink:

Supermariobros

Citaat van: DoefieF1Mag ik vragen wat de bron is?
Häkkinen heeft wel een DTM-test afgelegd, maar daarom rijdt hij nog geen seizoen he... Hij is nog steeds een van de opties van Williams, zoals op de nieuwssite staat. :wink:

Bron is f1.racing.nl zoals ik al bijschreef  :wink:

Doefie

Citaat van: Supermariobros
Citaat van: DoefieF1Mag ik vragen wat de bron is?
Häkkinen heeft wel een DTM-test afgelegd, maar daarom rijdt hij nog geen seizoen he... Hij is nog steeds een van de opties van Williams, zoals op de nieuwssite staat. :wink:

Bron is f1.racing.nl zoals ik al bijschreef  :wink:

Testpagina en via google kan hij het niet vinden.

dj Peter

Norbert Haug himself heeft intussen laten weten dat Mika geen DTM gaat rijden. Hij heeft enkel een auto getest. Of hoe van een mug een olifant wordt gemaakt.  :roll:

daan

Citaat van: DoefieF1
Citaat van: Supermariobros
Citaat van: DoefieF1Mag ik vragen wat de bron is?
Häkkinen heeft wel een DTM-test afgelegd, maar daarom rijdt hij nog geen seizoen he... Hij is nog steeds een van de opties van Williams, zoals op de nieuwssite staat. :wink:

Bron is f1.racing.nl zoals ik al bijschreef  :wink:

Testpagina en via google kan hij het niet vinden.
klopt die bestaat niet. het is //www.f1racing.nl :)

Doefie

Citaat van: SaffierFMNorbert Haug himself heeft intussen laten weten dat Mika geen DTM gaat rijden. Hij heeft enkel een auto getest. Of hoe van een mug een olifant wordt gemaakt.  :roll:

Dacht ik ook al wel, anders zou hij dacht ik niet aan Williams worden gelinkt. En om eerlijk te zijn zie ik Häkkinen nog geen Touringwagen rijden  :?

bluelite

Citaat van: daan
Citaat van: DoefieF1
Citaat van: Supermariobros
Citaat van: DoefieF1Mag ik vragen wat de bron is?
Häkkinen heeft wel een DTM-test afgelegd, maar daarom rijdt hij nog geen seizoen he... Hij is nog steeds een van de opties van Williams, zoals op de nieuwssite staat. :wink:

Bron is f1.racing.nl zoals ik al bijschreef  :wink:

Testpagina en via google kan hij het niet vinden.
klopt die bestaat niet. het is //www.f1racing.nl :)

De bron van f1racing is van een Duitse site waarin gespeculeerd werd naar een contract met Mercedes (DTM) en dat het loon zowat 2 miljoen euro zou bedragen. Slecht vertalingswerk is van dit nieuws de oorzaak :s

Bjorn

Áls hij maar terug rijdt... DTM of F1, het zou mij niet kunnen schelen maar als hij in Spa-Francorchamps aanwezig is dan mag je er vanop aan dat ik er ook zal zijn!  :D
De Mens: In Het Gras![/color]

Roel

Excuses...

blijkbaar toch niet waar  :oops:
De bron van dit nieuws was het Duitse 'Bild' en idd www.f1racing.nl
Ik had het overgenomen van die site, doe ik dus nooit meer. Het zal me leren om iets dat niet op f1pits.net staat te verspreiden  :lol:

Maarja een eventuele terugkeer naar Williams dan? Hoewel dat lastig lijkt omdat volgens mij Hakkinen nog onder cantract ligt bij Mercedes (iemand daar zekerheid over?)
God save Mclaren

Eric

Citaat van: RoelExcuses...

blijkbaar toch niet waar  :oops:
De bron van dit nieuws was het Duitse 'Bild' en idd www.f1racing.nl
Ik had het overgenomen van die site, doe ik dus nooit meer. Het zal me leren om iets dat niet op f1pits.net staat te verspreiden  :lol:

Maarja een eventuele terugkeer naar Williams dan? Hoewel dat lastig lijkt omdat volgens mij Hakkinen nog onder cantract ligt bij Mercedes (iemand daar zekerheid over?)
Ik geloof dat het "maar" drie jaar was dat Mika vasthing aan mercedes...dus kan hij naar Williams volgend jaar, maar ik denk dat we Hakkinen niet meer zullen weerzien.

Bjorn

Citaat van: eric
Citaat van: RoelExcuses...

blijkbaar toch niet waar  :oops:
De bron van dit nieuws was het Duitse 'Bild' en idd www.f1racing.nl
Ik had het overgenomen van die site, doe ik dus nooit meer. Het zal me leren om iets dat niet op f1pits.net staat te verspreiden  :lol:

Maarja een eventuele terugkeer naar Williams dan? Hoewel dat lastig lijkt omdat volgens mij Hakkinen nog onder cantract ligt bij Mercedes (iemand daar zekerheid over?)
Ik geloof dat het "maar" drie jaar was dat Mika vasthing aan mercedes...dus kan hij naar Williams volgend jaar, maar ik denk dat we Hakkinen niet meer zullen weerzien.
En het lijkt me wel beter zo, ook al wil ik hem graag weer aan het werk zien...  :)  8)
De Mens: In Het Gras![/color]