Main Menu

KerstKwis

Gestart door Martin, 25 oktober 2004 - 10:23:59

« vorige - volgende »

De KerstKwis

Ja
30 (85.7%)
Nee
5 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 30

Poll gesloten: 25 oktober 2004 - 10:23:59

Martin

Als er niet veel prijzen zijn voor de KerstKwis, doe je dan toch mee?

Martin

Ik zou het doen.
We hebben nog weinig prijzen maar het kan meer worden.
20 vragen en 5 foto's.
Vanaf 1 december op de site.

Rippie

Ik doe sowieso mee. Al is het maar om mezelf te bewijzen dat ik nog wel wat van F1 afweet  :lol:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

lieven

idd, van mij moeten der zelfs geen prijzen zijn, voor de fun alleen al zou ik het doen :)

Supermariobros

Ik doe zeker mee, deelnemen is belangrijker dan winnen  :wink:

MS Fan

Ik sluit mij aan bij de twee personen hierboven  :P  Ik hoef niet zonodig aan mezelf te bewijzen dat ik veel van F1 afweet  :lol:  :lol:  :lol:
A sick mind is a true delight ...

Schumi nr1

Ik win zelden iets, dus ik doe toch mee :) Maakt niet uit of het met of zonder prijzen is :).

Eric

Martin je zou beter moeten weten...mensen vinden prijzen leuk, maar bij de webstrijd willen de mensen graag meedoen om hun eigen kennis eens te testen...daarom dat prijzen hier niet zo belangrijk zijn.  :wink:

Oh ja ik doe mee hoor :wink:

Martin

Goed nieuws.

Alan Blues heeft een aantal CD's voor de beste van de KerstKwis ter beschikking gesteld.
Ja mensen, toch weer een reden om mee te doen.

Het komt vanuit een onverwachte hoek en de F1Pits redactie is Alan zeer dankbaar.

Eric

Wie had ooit gedacht dat Alan F1pits zou sponsoren...dan nog met CD´s, wij hadden eerder een bak Duvel verwacht van Alan.  :lol:  :lol:  :wink:

Bjorn

Citaat van: ericWie had ooit gedacht dat Alan F1pits zou sponsoren...dan nog met CD´s, wij hadden eerder een bak Duvel verwacht van Alan.  :lol:  :lol:  :wink:

:lol:  :lol:  :lol:  Ja, dat zijn we niet gewoon van Alan!  :wink:  :lol: Maar we zijn je zeer dankbaar!!
De Mens: In Het Gras![/color]

Alan Blues

Tja, tot zonsondergang hou ik me bezig met cd's.
Na zonsondergang met Duvel... ;)

Doefie

Ik doe mee... ik kan zowieso als redactielid niets winnen maar doe toch mee om zo hoog mogelijk te eindigen  :wink:

Bjorn

Citaat van: DoefieF1Ik doe mee... ik kan zowieso als redactielid niets winnen maar doe toch mee om zo hoog mogelijk te eindigen  :wink:
Ik niet, het kost me véél te veel werk om alles op te zoeken.  :wink:
De Mens: In Het Gras![/color]

Doefie

Citaat van: Bjorn
Citaat van: DoefieF1Ik doe mee... ik kan zowieso als redactielid niets winnen maar doe toch mee om zo hoog mogelijk te eindigen  :wink:
Ik niet, het kost me véél te veel werk om alles op te zoeken.  :wink:

Kennis he Bjorn, kennis  :wink: