Wie wordt volgend jaar 2e rijder bij Williams?

Gestart door Supermariobros, 22 oktober 2004 - 11:34:00

« vorige - volgende »

Wie wordt volgend jaar 2e rijder bij Williams?

Antonio Pizzonia
9 (40.9%)
David Coulthard
7 (31.8%)
Nick Heidfeild
6 (27.3%)

Totaal aantal stemmen: 20

Poll gesloten: 22 oktober 2004 - 11:34:00

KVDracer

Ik hoop op Nick Heidfeld. Hij heeft nog niet de echte wagen gekregen om zich te bewijzen. Hij heeft talent, is snel en rijdt met het koppie en heeft al genoeg ervaring om mee te draaien in een top team. DC heeft ook ervaring, maar vandaag las ik dat hij niet weet waarom ze voor NH of AP zouden kiezen, vermits zij nog niks bewezen hebben.
Dan vraag ik mij af wat hij al wel bewezen heeft? Dat hij al jaren bij McLaren rijdt en nog nooit heeft meegestreden voor de titel, terwijl zijn ene teammaat twee keer wereldkampioen is geworden en zijn andere teammaat verleden seizoen tot de laatste race wereldkampioen kon worden. Dat ik in FW zijn plaats moest zijn, ik kies voor Quick Nick.

Bruno

Ik gok op Pizz, of Heidfeld. Net omdat die al bewezen hebben dat ze ook met een mindere wagen best wel hun plan kunnen trekken of met een betere ook hun mannetje staan.
Dat DC zoiets durft zeggen over die 2 terwijl hij met een topwagen niet kan wat zijn teammaats kunnen/konden zegt voor mij genoeg. Ze zoeken wel degelijk een 2de rijder, geen testpiloot. Als dat laatste kan DC héél misschien wel een toegevoegde waarde zijn. Zeggen dat je iets kan is 1 ding, als je het dan nog daadwerkelijk bewijst een ander.  :wink:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

phil69

T'is mogelijk dat Williams ze alle 3 neemt, Zekers 2
Tot zover hadden ze altijd al 2 testrijders en 2 racers
Wie weet? Een beurtrol?

blaarontjes

Citaat van: MikacouliDC

tuurlijk dc maar ik hoop wel een ietsie pietsie beetje heidfeld
ONEE ik heb gezondigd ik ben een mclaren fan  :oops:
MiKa Is BaCk !!! www.freewebs.com/byron-f1 bezoek het eens !!!

Bjorn

Ik ging voor David. Laat ons zeggen... puur uit nostalgie...  :lol:  :lol:
De Mens: In Het Gras![/color]

Juan Pablo

DC wordt het , omdat hij toch wel het meeste ervaring heeft van het stel,
hij wordt geprijst door Webber,en hij is bekend bij Williams.

dus als je logisch nadenkt.......

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Mikacouli

Citaat van: trullidudeDC wordt het , omdat hij toch wel het meeste ervaring heeft van het stel,
hij wordt geprijst door Webber,en hij is bekend bij Williams.

dus als je logisch nadenkt.......

En het schijnt dat Webber ook mee mag kiezen achter een teamgenoot nu.
Het zou eigenlijk wel logisch zijn. Een contract van één jaar. Daarna hebben ze Button. En daarna zal McLaren wel zorgen dat hij bij Dubai F1 kan rijden. Een ervaren rijder zullen ze wel kunnen gebruiken denk ik.