F1 naar welke zender?

Gestart door Eric, 21 oktober 2004 - 09:55:58

« vorige - volgende »

Wie moet volgens jou de F1 uitzenden?

TV1
1 (2.3%)
Canvas
3 (6.8%)
Sporza
14 (31.8%)
VTM
0 (0%)
Kanaal 2
17 (38.6%)
VT4
2 (4.5%)
5 TV
2 (4.5%)
Andere?
5 (11.4%)

Totaal aantal stemmen: 34

Poll gesloten: 21 oktober 2004 - 09:55:58

Gerard

Ow, nou, dan blijf ik lekker hier... :)

Folkert

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/250328/duitsland-krijgt-formule-1-uitzendingen-in-hd/

Lijkt me wel vet kwaliteit is dan stuk beter :P zeker moeite waard daar keer te kijken. (als je satelliet hebt.)
Maar Bernie mist volgens mij ook het puntje. Volgens mij is het niet om meer mensen te laten kijken, maar voornamelijk de mensen die het al kijken betere kwaliteit te geven.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Makke op 12 januari 2011 - 08:09:24
Citaat van: robbert op 12 januari 2011 - 07:11:45
Citaat van: Makke op 11 januari 2011 - 23:03:06
Citaat van: robbert op 11 januari 2011 - 21:29:23
Citaat van: T.Nuvolari op 11 januari 2011 - 21:28:09
Citaat van: robbert op 11 januari 2011 - 20:57:45
groot gelijk, nu je nog de kans hebt om bbc te ontvangen, want binnekort kan het gedaan zijn

Ben je daar weer.  ;D ;D ;D

ja en ik blijf er bij, ze zijn dat zeker van plan. Dus profiteer ervan.

Altijd opnieuw dat blinde pessimisme. Geef nu eens 1 goeie reden waarom ze uit de belgische ether zouden verdwijnen...
het zou te duur zijn om in Belgie uit te zende. £Dat werd al eens gezegd. alles heeft te maken met GELD

Net alsof het de BBC zoveel kost om uit te zenden in landen zoals België. Dat zal je dan wel helemaal verkeerd begrepen hebben. Het enige wat hen dwars zat, was dat kijkers in andere landen naar onderandere de BBC-docu's konden kijken, waardoor ze vreesden dat andere landen minder happig waren om grote bedragen op tafel te leggen. Maar dat stond in een artikel van maar liefst 5 (!) jaar geleden.

De vraag is, zal belgie bbc willen blijven betalen voor uitzendrechten van bbc?

Gerard

#78
Nou, ik heb er alweer helemaal zin in !!! Ook EJ is er weer bij bij de BBC, en als het dan ook nog eens in HD uitgezonden wordt... Jake humphrey tweet ook, dus ik houd hem in de gaten ;)

Niels_

De zenders krijgen het aanbod om het uit te zenden in HD, dat wil dus niet zeggen dat dat in België en Nederland zo het geval gaat zijn. Moesten de rechten nu bij Sporza gezeten hebben, denk ik dat de kans reëel was dat we uitzendingen in HD kregen. Bij VT4 vrees ik daar wel een klein beetje voor. Maar ze mogen me verbazen! ;)

_Makke_

VT4 heeft geen HD-kanaal. Dus de kans dat VT4 het in HD zal uitzenden lijkt me quasi onbestaande.

T.Nuvolari

BBC zal ook in HD uitzenden. Volgens Jake Humphrey zullen de BBC kijkers SD wel gaan missen.

Citaat"Well, mainly because in HD I think Eddie's shirts might be un-viewable. I've warned him, but I'm still expecting something outrageous come March!"
;D




Kootje

Citaat van: T.Nuvolari op 17 januari 2011 - 15:24:29
BBC zal ook in HD uitzenden. Volgens Jake Humphrey zullen de BBC kijkers SD wel gaan missen.

Citaat"Well, mainly because in HD I think Eddie's shirts might be un-viewable. I've warned him, but I'm still expecting something outrageous come March!"
;D




Maar dan wel alleen via BBC One HD en niet via het reguliere kabelkanaal BBC One of BBC Two.
Je moet dus wel over 'n digitaal; kabelpakket beschikken waar deze zender inzit.
Anders wordt het toch echt het analoge BBC kanaal of toch VT4.

Althans voor jullie Belgen dan ,voor ons Nederlanders is er ook nog altijd RTL7 die analoog ,maar misschien ook digitaal gaan uitzenden.
Overigens blijven de onn-board beelden wel analoog ,ongeacht wie het uitzend.

Enzo

Dat had volgens mij met de camera's te maken, ze hebben nog geen onboard HD camera oid.

Kootje

Citaat van: Enzo op 17 januari 2011 - 19:21:48
Dat had volgens mij met de camera's te maken, ze hebben nog geen onboard HD camera oid.
Dat was idd de reden.

rafael25


http://www.f1today.nl/20110118/ook-beter-beeldkwaliteit-van-onboardcameras-in-2011.html
:D



Dan zie ik(wij)meer knopjes op het stuur die coureurs  moet bedienen. (KERS en beweegbare vleugel),

T.Nuvolari

Voor de Vlamingen met Telenet. Je kan een pakket zenders bijhuren waarin een aantal HD zenders zitten, ook BBC HD zit in dit zender pakket.
http://telenet.be/347/0/1/nl/thuis/televisie/zenderaanbod.html#hdzenders

Als je zo'n nieuwe Shake+ neemt is het aanbod inbegrepen.

robbert

Citaat van: M@rc op 16 februari 2011 - 13:28:45
Voor de Vlamingen met Telenet. Je kan een pakket zenders bijhuren waarin een aantal HD zenders zitten, ook BBC HD zit in dit zender pakket.
http://telenet.be/347/0/1/nl/thuis/televisie/zenderaanbod.html#hdzenders

Als je zo'n nieuwe Shake+ neemt is het aanbod inbegrepen.

oef, dan hebben wij geluk :)

cookie

Citaat van: robbert op 16 februari 2011 - 21:45:36
Citaat van: M@rc op 16 februari 2011 - 13:28:45
Voor de Vlamingen met Telenet. Je kan een pakket zenders bijhuren waarin een aantal HD zenders zitten, ook BBC HD zit in dit zender pakket.
http://telenet.be/347/0/1/nl/thuis/televisie/zenderaanbod.html#hdzenders

Als je zo'n nieuwe Shake+ neemt is het aanbod inbegrepen.

oef, dan hebben wij geluk :)

BBC HD zal de F1 niet live uitzenden, BBC One HD wel en die is niet beschikbaar via kabel, enkel via satelliet.