de grote "OF" thread

Gestart door Ramses, 09 oktober 2004 - 17:23:07

« vorige - volgende »

Fabian

ZWART! Veel van mijn teamgenoten speelden op gele, groene, oranje, rode en paarse dingen. Ik had altijd zwarte schoenen. Speelde de laatste jaren op Adidas Kaiser 5. Pracht schoen!

Adidas of Nike?

Kootje

Nike      das echt mijn merk, draag bijna niets anders qua sportkleding/schoenen

     
                                  AK47                                         ...of...                                           M16
   

Franky R.

AK47, megabetrouwbaar en echt een wereld-geweer...hmm... ::)  Had ooit een boek gelezen over de totstandkoming van de M16 en vooral hoeveel dode USA-soldaten het heeft opgeleverd [Vietnam]... >:(


En heb al eens geschoten met een AK47 in Thailand. Duur, maar ik kocht dan ook drie volle magazijnen.  ;)




sparen of beleggen?


Kootje

Citaat van: Franky R. op 25 oktober 2012 - 00:31:50
Had ooit een boek gelezen over de totstandkoming van de M16 en vooral hoeveel dode USA-soldaten het heeft opgeleverd [Vietnam]... >:(

Die doden waren er volgens mij ook wel gevallen als ze 'n AK47 hadden gehad hoor. ;D



CitaatEn heb al eens geschoten met een AK47 in Thailand.

Cool  8)


Citaatsparen of beleggen?

Sparen        minder rendabel, maar ook minder risicovol


Youri ...of... Jan Mulder?

Franky R.

Citaat van: Kootje op 25 oktober 2012 - 06:46:47
Citaat van: Franky R. op 25 oktober 2012 - 00:31:50
Had ooit een boek gelezen over de totstandkoming van de M16 en vooral hoeveel dode USA-soldaten het heeft opgeleverd [Vietnam]... >:(

Die doden waren er volgens mij ook wel gevallen als ze 'n AK47 hadden gehad hoor. ;D


;D ;D ;D ...Dat sowieso, maar ik doelde op onnodige doden. Soms weigerde zo'n M16 alle dienst of het knalde juist uit elkaar in de 19-jarige [gemid. leeftijd USA-soldaat te Vietnam] handen van een arme dienstplichte drommel... :-\

Franky R.

Back on topic... :P


Jan Mulder! Om Jan kun je tenminste lachen en hij staat ergens voor [geëngageerd]. Youri is een zeikl*l. Zeiken om het zeiken... >:(


Teen of MILF? :P :P :P


Kootje

Zou bijna zeggen milf, maar das me toch net te jong.
Het wordt dus de MILF, ook al zijn die me doorgaans te oud. ::)


Dance ...of... Rock?

0634


Kootje

Obama       verdiend nog wel 'n tweede termijn om z'n plannen te voltooien


Misschien 'n beetje vroeg, maar ja ...... de commersie hé? ;)
Sinterklaas ...of... Kerstman ??

Fabian

Kerstman.

Kunstboom of echte kerstboom

Kootje

Kunstboom     moet die naaldentroep niet in m'n huis :-\


Kerstboom, MET ...of... ZONDER kersstalletje ??

Jehoentelaar

Met, maar alleen omdat m'n vader die ooit heeft gemaakt van ijsstokjes en softboard. Zou voor geen goud een kant-en-klaar ding willen hebben.

Kerstballen: rood of zilver?

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 27 oktober 2012 - 14:07:49
Met, maar alleen omdat m'n vader die ooit heeft gemaakt van ijsstokjes en softboard.

Ben gelijk nieuwsgierig hoe dat eruit ziet. ::)


CitaatKerstballen: rood of zilver?

Zilver         liever 'n combo van meerdere kleuren, maar rood is sowieso niet m'n kleur


sportcoupé ...of... gezinsauto ??

0634

Gezinsauto want ik heb een gezin.

Aardbei of bananen milkshake.

Jehoentelaar

Citaat van: Kootje op 27 oktober 2012 - 14:54:27
Citaat van: Jehoentelaar op 27 oktober 2012 - 14:07:49
Met, maar alleen omdat m'n vader die ooit heeft gemaakt van ijsstokjes en softboard.

Ben gelijk nieuwsgierig hoe dat eruit ziet. ::)
Help me eraan herinneren over anderhalve maand, dan maak ik een foto. :P