Mysterieuze 'nieuwtjes'

Gestart door Roel, 29 september 2004 - 17:47:05

« vorige - volgende »

dj Peter

Citaat van: jandr
Citaat van: RoelVolvo 3CC

Mooie Volvo, en bovendien mysterieus en nieuw...
Slechts één zitplaats achteraan en aangedreven door een uitstootvrije elektromotor.



De voorkant is echt wel leuk, doet een beetje aan de nieuwe 5 reeks van BMW denken en toch is het een typische Volvo!


Ken jij elektromotors die wel uitstoot geven?
:D  :wink:

Roel

Citaat van: SaffierFM
Citaat van: jandr
Citaat van: RoelVolvo 3CC

Mooie Volvo, en bovendien mysterieus en nieuw...
Slechts één zitplaats achteraan en aangedreven door een uitstootvrije elektromotor.



De voorkant is echt wel leuk, doet een beetje aan de nieuwe 5 reeks van BMW denken en toch is het een typische Volvo!


Ken jij elektromotors die wel uitstoot geven?
:D  :wink:

Dus jullie hebben het dan eindelijk toch ontdekt, ik dacht al wat duurt dat hier lang  :lol:
Da's mijn manier van het begrip 'tautologie' aan te leren  :wink:
God save Mclaren

Ruud

Citaat van: Roel
Citaat van: SaffierFM
Citaat van: jandr
Citaat van: RoelVolvo 3CC

Mooie Volvo, en bovendien mysterieus en nieuw...
Slechts één zitplaats achteraan en aangedreven door een uitstootvrije elektromotor.



De voorkant is echt wel leuk, doet een beetje aan de nieuwe 5 reeks van BMW denken en toch is het een typische Volvo!


Ken jij elektromotors die wel uitstoot geven?
:D  :wink:

Dus jullie hebben het dan eindelijk toch ontdekt, ik dacht al wat duurt dat hier lang  :lol:
Da's mijn manier van het begrip 'tautologie' aan te leren  :wink:
...of was het nu 'pleonasme'? :P

Roel

[quote="Ruud
...of was het nu 'pleonasme'? :P[/quote]

Ok,ik ga gewoon even mn mond houden  :oops:   :wink:
God save Mclaren

Roel

Een mooi voorbeeldje van waar conceptcars nu echt omdraaien, of ten minste zouden moeten draaien!
(De computertekeningen van?) de Chrysler Firepower







6.1 liter, V8
God save Mclaren

Roel



Vis nog vlees vind ik het, en het is nog een stapje dichter bij de F1, dan de Enzo al qua esthetiek bleek te zijn.

De 2005 Hulme F1, werd in Nieuw Zeeland gebouwd ter ere van Denny Hulme, voormalig f1 kampioen in de renstal van Brabham in het jaar 1976.
Er zou een BMW M5 motor inkomen (wat eerder teleurstellend is voor zo'n otnwerp lijkt me).

Verbazend genoeg zal dit niet bij een prototype blijven en een 400 000- 600 000 Amerikaanse Dollars waard zijn, en aangezien de Dollar lekker laag staat, waarom nog wachten als je echt wil opvallen en per se wil bewijzen dat je smaak nog sterker in twijfel valt te trekken dan de kapper van Fabiola...
God save Mclaren

Lender

WTF :-X :-X
Like that is bloody ugly
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Mikacouli

Citaat van: Lender op 04 april 2005 - 20:07:26
WTF :-X :-X
Like that is bloody ugly

Zou er wel eens mee op een circuit willen rijden :)

Roel

#23
50 Cent heeft een nieuw liedje: hate it or love it, de eerste twee foto's zijn duidelijk: hate it :-) Lelijk jong, maar naar het schijnt moet het ding echt een raket zijn, qua prestaties wordt HET vergeleken met de Mclaren F1. Het is de -2006 MB Roadcars EOS- gemaakt door het privémerk MBR. Enkele specificaties:V8: +/- 500 pk, minder dan 1000 kg, maar vergelijken met een Mclaren F1: breek nou mn klomp! :D





Dít kan er dan wel weer door voor mij: al zou hij amper 150 halen en rijden als een strijkijzer uit WOII(wat echt niet het geval is,volgens de bron) ik zou hem nog willen, dit is gewoon magistraal design (en zeg nou niet dat de gril van Audi gepikt is) de Maybach Exelero:




Merk de velgen (of waren het nu weer janten? ;-) ) op die zo van de Mcalren Mercedes SLR komen...
God save Mclaren

Jasper


Ramses

Wat te zeggen van deze mini?




Jasper

Plaats voor 4 man in een zeer kleine wagen. Netjes gemaakt voor in de stad dus, maar zonder koffer kom je niet ver als het over reizen gaat... En een laadbak op het dak is zo lastig.

Roel

hmm als transportmiddel zal het wel geschikt zijn, en qua rijplezier zal het ook geen hoge toppen scheren denk ik...zo'n dignen worden gemaatk om te vervoeren,niet om te "rijden", laat staan om te bewonderen.
God save Mclaren

Bjorn

Ik zag hem twee weken terug langs m'n neus passeren. Toch vreemd hoor, zo'n kleine wagen mét schuifdeur... Bij schuifdoor denk ik onmiddellijk aan cammionetten of grote volumewagens. Heb het er niet zo voor...
De Mens: In Het Gras![/color]

Roel

#29
2006 Gumpert Apollo, mag gezien worden...gebouwd rond audi onderdelen, en vooral dan de V8 twin turbo ... betere gewicht/PK ratio dan La Mclaren F1... tja

God save Mclaren