Mysterieuze 'nieuwtjes'

Gestart door Roel, 29 september 2004 - 17:47:05

« vorige - volgende »

Roel

Ik ga deze topic houden over leuke concepts of nieuwe modellen die niet echt voor het grote publiek zijn door gekomen...

vandaag in de rubriek: Italiaans, bloedmooi, donker en mysterieus  :lol:
Alfa Romeo Vola, ze zijn ginder goed bezig (al is deze al van 2001) Behalve de Kamal heb ik van Alfa Romeo geen lelijke wagens meer gezien...





Alfa Romeo Bella 1999 - Bertone



lekker overdreven:
Scighera working concept by Giugiaro/ItalDesign 1997


P.s. en off topic: heeft iemand dat ook gelezen dat Jean Todt een bondmeisje aan de haak heeft geslagen? Michelle Yeoh, een ex-miss, wat dus wil zeggen minsten 1m75 groot, hoe groot is de kleine generaal van ferrari ?  :lol:
God save Mclaren

Q-Racerke

on topic: knappe wagens

off topic: sja met geld krijg je alles hé...  :?  <jaloerse blik> Maar toch vindt ik haar niet superrrrrrrrrrknap: verlicht de pijn  :wink:
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

Roel

een project door enkele studenten aërodynamica i.s.m. ferrari. de Auto zal nooit geproduceerd worden, toch wel een mooi exemplaar vind ik!



(Moet ik nu een bron vermelden of juist helemaal niet?)
God save Mclaren

Jasper

Even een vraagje, waar kan je aërodynamica dan studeren? (is namelijk mijn grote droom :))

Ruud

Citaat van: JasperEven een vraagje, waar kan je aërodynamica dan studeren? (is namelijk mijn grote droom :))
Ik meen aan de TU in Delft - als je in Nederland wil studeren natuurlijk...

Roel: de bron staat toch al op die foto :wink:

Anonymous



:shock:  :shock:  waauw!! een droom.... :shock:  :shock:

Roel

Inderdaad het is potverdriedubbeltjes een Mitsubishi, en geen ferrari, geen Pagani, geen Lamborghini...

Dit is zijn volledige naam:
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR FQ-400

Niet dat je nu iets meer weet, misschien helpt dit:


Inderdaad een verjaardagsversie van de EVO serie van Mitsubishi...
Te koop voor een prijsJE van 46.999 POND. en je rijdt er mee gezwind een Porsche Carrera GT, Ferrari Enzo, Audi Le Mans mee naar huis!

Gelukkig blijft de Mclaren F1 met 3.4 sec onder de 3.5 van deze Mitsubishi... Iets "minder gelukkig" ben je je al een Mclaren F1 rijker voor slechts een meerprijs van een 30 miljoen belgische Franken ;-) voor 0.1 seconden sneller, niet twijfelen toch  :lol:
God save Mclaren

Eric

Lekkere bak dienen EVO, wel prijzig.... :(

dj Peter

Citaat van: RoelInderdaad het is potverdriedubbeltjes een Mitsubishi, en geen ferrari, geen Pagani, geen Lamborghini...

Dit is zijn volledige naam:
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR FQ-400

Niet dat je nu iets meer weet, misschien helpt dit:


Inderdaad een verjaardagsversie van de EVO serie van Mitsubishi...
Te koop voor een prijsJE van 46.999 POND. en je rijdt er mee gezwind een Porsche Carrera GT, Ferrari Enzo, Audi Le Mans mee naar huis!

Gelukkig blijft de Mclaren F1 met 3.4 sec onder de 3.5 van deze Mitsubishi... Iets "minder gelukkig" ben je je al een Mclaren F1 rijker voor slechts een meerprijs van een 30 miljoen belgische Franken ;-) voor 0.1 seconden sneller, niet twijfelen toch  :lol:
Ik vind geen enkele vermelding over PK's, cilinderinhoud,ed. en toch beweer je dat je er makkelijk een Ferrari,Porsche of Audi Le Mans mee naar huis rijdt...Om dan even later te zeggen dat de McLaren 0.1 sec sneller is.? :roll:  :roll: Hahahahaha.....

MS Fan

...

Na de kuur levert de 2-liter turbomotor van de Evo maar liefst 405pk. Daardoor haalt het model 100km/u in nauwelijks 3,5 seconden. De topsnelheid bedraagt meer dan 280km/u. Ter vergelijking; een Porsche Carrera GT heeft 3,9sec om naar 100km/u te accelereren en zelfs een Pagani Zonda doet er nog 3,7sec over.

...

Het volledige artikel staat op http://www.auto55.be/content/page.php?id=3515 .
A sick mind is a true delight ...

Roel

Citaat van: MS Fan...

Na de kuur levert de 2-liter turbomotor van de Evo maar liefst 405pk. Daardoor haalt het model 100km/u in nauwelijks 3,5 seconden. De topsnelheid bedraagt meer dan 280km/u. Ter vergelijking; een Porsche Carrera GT heeft 3,9sec om naar 100km/u te accelereren en zelfs een Pagani Zonda doet er nog 3,7sec over.

...

Het volledige artikel staat op http://www.auto55.be/content/page.php?id=3515 .

Danku  :wink:
God save Mclaren

Roel

Volvo 3CC

Mooie Volvo, en bovendien mysterieus en nieuw...
Slechts één zitplaats achteraan en aangedreven door een uitstootvrije elektromotor.



De voorkant is echt wel leuk, doet een beetje aan de nieuwe 5 reeks van BMW denken en toch is het een typische Volvo!

God save Mclaren

dj Peter


Roel

De nieuwe MG coupé, mét Mercedes spiegeltjes ;-)
Ik vond het trouwens lang duren vooraleer er een coupé uitkwam van het leuke roadstertje.
MG werd trouwens vandaag overgenomen door een Aziatische (SAIC als ik me niet vergis) maatschappij, waardoor de laatste onafhankelijke Britse autoconstructeur ook wordt opgeslokt.
(Is Mclaren trouwens 100% onafhankelijk?)

God save Mclaren

jandr

Citaat van: RoelVolvo 3CC

Mooie Volvo, en bovendien mysterieus en nieuw...
Slechts één zitplaats achteraan en aangedreven door een uitstootvrije elektromotor.



De voorkant is echt wel leuk, doet een beetje aan de nieuwe 5 reeks van BMW denken en toch is het een typische Volvo!


Ken jij elektromotors die wel uitstoot geven?