Champions League speeldag 2

Gestart door Racegirl, 29 september 2004 - 10:14:59

« vorige - volgende »

Jasper

De VRT zendt ook altijd de verkeerde match uit he, nu moet ik al 2 keer op het gefoeter van Kiev zitten zien met de wetenschap dat Juventus en Muchen ondertussen tegen mekaar spelen. :roll: :(

Supermariobros

Citaat van: JasperDe VRT zendt ook altijd de verkeerde match uit he, nu moet ik al 2 keer op het gefoeter van Kiev zitten zien met de wetenschap dat Juventus en Muchen ondertussen tegen mekaar spelen. :roll: :(

Dacht daarnet hetzelfde  :(

FerrariMan

Citaat van: Supermariobros
Citaat van: JasperDe VRT zendt ook altijd de verkeerde match uit he, nu moet ik al 2 keer op het gefoeter van Kiev zitten zien met de wetenschap dat Juventus en Muchen ondertussen tegen mekaar spelen. :roll: :(

Dacht daarnet hetzelfde  :(
En ik dan? Als Juve fan ben ik niet objectief maar altijd laat men dat idiote Real zien  :roll:

FerrariMan

JUVE JUVE! Del Piero wederom de held!

Jasper

De eerste helft van Kiev-Real was ook wel leuk, ik heb wel maar een beetje gezien omdat het The Lord of the Rings was op Ka2.

En FerrariMan: Juve is ook mijn favoriete Italiaanse ploeg en staat dus wel in mijn lijstje van favoriete ploegen in Europa. Daar staan ook in die volgorde Chelsea, Real en Schalke04. Ik denk dat Juve tussen Chelsea en Real mag staan, dan heb je mijn juiste volgorde. ;)

razzle_dazzle

Citaat van: FerrariManJUVE JUVE! Del Piero wederom de held!

Ibrahimovic en Buffon ja :!:  Beetje gevleide zege overigens maar dat zal je worst wezen.

FerrariMan

Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: FerrariManJUVE JUVE! Del Piero wederom de held!

Ibrahimovic en Buffon ja :!:  Beetje gevleide zege overigens maar dat zal je worst wezen.
Zowiezo Buffon en Ibrahimovic maar ik ben een Del Piero fan en zijn recente vorm (5 goals in 4 wedstrijden) maakt me blij.

Gevlijde zeges inderdaad maar het is aan de andere ploeg om tegen te prikken. Als zelfs een slecht Juve kan winnen...;)

1265 (The one)

Canvas heeft de juiste match uitgezonden; real rules!

Raikkonen MASTER

Real rulezz?
Iedereen wil weg...
Vorig jaar wou Roberto Carlos weg maar mocht niet en koos toch voor een contractverlenging. Figo wil weg, wil zijn carriere niet in mineur afsluiten en zal mogelijk naar Manchester trekken.
Beckham zal naar Chelsea gaan, Real gaat de 26 miljoen € niet weigeren.
De verdediging van Real Madrid blijft een zeef. Met 1 sleepbeweging is er een enorm gat. Salgado is ENORM overschat. Hij kan de lijn aflopen en een voorzet geven, maar verdedigend trekt hij op niets.

Je begint bij Real-spelers ook meer en meer de frustratie te zien. Raul heeft een paar enorm smerige overtredingen gemaakt, Figo ook.
Ronaldo zie je dan een hele match niet maar lokt wel een penalty uit.

Als Madrid zo blijft spelen halen ze niet eens de volgende ronde.
Leverkusen is heel goed bezig en Kiev heeft al uit en thuis tegen Real gespeeld en krijgt nu Roma over de vloer.
Mijn prononstiek --> Leverkusen wint tegen Real en Kiev wint tegen Roma.
Madrid uitgeschakeld. Ze hadden inderdaad Juventus tegen Bayern moeten laten zien. Spectaculaire match, mooi spel...

Racegirl

Citaat van: razzle_dazzleAnderlecht kan in hun Europese thuiswedstrijden altijd een tikkeltje meer, bekijk hun palmares van de laatste jaren maar eens. Volgens mij gaat Inter  ook voor de bijl.

Mja, dit champions league jaar is er één om heel snel te vergeten voor Anderlecht, ook deze keer konden ze geen vuist maken tegen Inter. Ze eindigen laatste met welgeteld 0 punten...   :roll:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

razzle_dazzle

Citaat van: Racegirl
Citaat van: razzle_dazzleAnderlecht kan in hun Europese thuiswedstrijden altijd een tikkeltje meer, bekijk hun palmares van de laatste jaren maar eens. Volgens mij gaat Inter  ook voor de bijl.

Mja, dit champions league jaar is er één om heel snel te vergeten voor Anderlecht, ook deze keer konden ze geen vuist maken tegen Inter. Ze eindigen laatste met welgeteld 0 punten...   :roll:

Dit bericht is dan ook al geplaatst voor hun lijdensweg in de Champions League begon. Ze kwamen dit jaar gewoon op alle vlakken tekort. Maar gezien de vorige jaren verwachtten de meesten  dit jaar weer een paar stunts (vooral in de thuismatchen dan). Jammer genoeg zijn we allemaal met ons neus op de feiten gedrukt: het Belgisch voetbal hinkt steeds meer achterop, onze ploegen zullen niet ieder jaar mee kunnen strijden in dit kampioenenbal. Nuja verliezen tegen 3 ploegen van dat formaat is geen schande de manier waarop eigenlijk wel...

Enfin Brugge en Standard moeten dan maar iets bewijzen in de UEFA cup, als beide ploegen doorstoten naar de volgende ronde hebben we volgend jaar een rechtstreekse vertegenwoordiger in de CL.

Raikkonen MASTER

Klopt niet helemaal.
Anderlecht heeft de coëfficiënt naar beneden gehaald.
Als Club en Standard doorgaan compenseren ze het verlies van Anderlecht alleen maar.
Dit jaar nog geen rechtstreekse vertegenwoordiger.

razzle_dazzle

Citaat van: Raikkonen MASTERKlopt niet helemaal.
Anderlecht heeft de coëfficiënt naar beneden gehaald.
Als Club en Standard doorgaan compenseren ze het verlies van Anderlecht alleen maar.
Dit jaar nog geen rechtstreekse vertegenwoordiger.

Ja kan wel zijn maar dat hangt dan nog af van de Griekse en Turkse ploegen, die doen het ook zo best niet geloof ik? Wat betreft Anderlecht: als ze hun volledige ploeg hadden, waren ze niet met 0 punten geëindigd. Ik vond ze erg sterk tegen Brugge maarja in voetbal hangt veel van het moment af, dat is nog maar is gebleken.

Raikkonen MASTER

Zeer zeker. Anderlecht heeft de hele competitie al zonder echte linkerflankspeler gespeeld.
Ehret is een goede speler die z'n best deed maar die conditioneel nog niet sterk genoeg was.
Na de winterstop recupereren we Kolar, Ehret, Jestrovic, iedereen die we misten.
Je moet ook kunnen relativeren. Anderlecht heeft een zeer sterke groep geloot.
De groep met Porto, Chelsea, Moskou en PSG zou interessanter zijn geweest voor ons, maar het is nu zo.