Amerikaanse Presidentsverkiezingen

Gestart door Tim C, 28 september 2004 - 18:36:42

« vorige - volgende »

Wie wordt verkozen (dus niet op wie zou je stemmen)

Bush
19 (65.5%)
Kerry
10 (34.5%)

Totaal aantal stemmen: 24

Poll gesloten: 02 november 2004 - 17:36:42

Tim C

Het grootste probleem is Fox News

Dit wordt namelijk "speciaal op maat gemaakt" om zoveel mogelijk kijkers van een bepaalde groep aan te spreken. Niet om een evenwichtig nieuws in elkaar te steken.

Racegirl

Ik heb ook op Kerry gestemd, omdat ik echt uit de grond van mijn hart hoop dat Bush niet wint!

Kerry is misschien niet veel beter, maar Bush moet afgestraft worden!
Ik hoop dat het Amerikaanse volk toch een beetje zijn verstand gebruikt!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Eric

Ik heb ook op Kerry gestemd...met de hoop dat hij het haalt.

Tijd dat Struikgewas weer naar papa keert...

Martin

Mijn oom en tante, neven en nicht met hun aanhang gaan op Bush stemmen.
Zo heb ik gelezen in hun emails.
Ze geloven gewoon niet in Kerry.
Schijnt een te slap figuur te zijn.
Dus dan maar weer 4 jaar Bush.
Ook al zijn ze daar ook niet echt blij mee.
Maar beter iets dan niets.

dj Peter

Nog eens 4 jaar Bush is een ramp voor de hele wereld. Hij is nog erger dan zijn "daddy"

Scuderia Ferrari

Ik heb 5 familieleden en 2 vrienden uit de VS. Allen stemmen ze Kerry.

Bjorn

Ik ga ook voor Bush alhoewel ik hem een arrogante klootzak vind. De tegenslagen van Amerika maken hem nu sterk, hij misbruikt die tegenslagen om nog es 4 jaar aan te mogen. Eén voorbeeldje zijn de recente orkanen en zijn beloften... Zielige vent! :roll:
De Mens: In Het Gras![/color]

jandr

Met Bush zitten we safe!  Geen zwakke figuren als Kerry en Clinton aub! Onder de 8 acht jaar van Clinton zijn Bin Laden en Al Quaida geworden wie en wat ze zijn!

Eric

Citaat van: jandrMet Bush zitten we safe!  Geen zwakke figuren als Kerry en Clinton aub! Onder de 8 acht jaar van Clinton zijn Bin Laden en Al Quaida geworden wie en wat ze zijn!

:roll:  :roll:  :roll:  :roll:

Tim C

Citaat van: jandrMet Bush zitten we safe!  Geen zwakke figuren als Kerry en Clinton aub! Onder de 8 acht jaar van Clinton zijn Bin Laden en Al Quaida geworden wie en wat ze zijn!
Weet jij eigenlijk wel wat Clinton heeft gedaan in zijn ambtstermijn?

Of weet je eigenlijk uberhaubt IETS af van de Amerikaanse polititek?

Bin Laden en companen zijn gevormd door Bush Sr en Ronald Reagan, Clinton heeft alles wat hij kon doen om ze in te dijken gedaan. Struikgewas Junior daarentegen kreeg op 4 AUGUSTUS 2001 een memo binnen waar enkele details van een mogelijke aanslag instonden. Hij negeerde die. Op 4 SEPTEMBER 2001 kreeg hij opnieuw een memo aan, met daarin: "aanslag voor elk moment?". Opnieuw negeerde hij dit, dus kan je je afvragen:
Waarom was Struikgewas een week later zo stil in die school? Zou het kunnen zijn omdat hij een uitweg uit die benarde situatie moest bedenken?

pablo

Citaat van: jandrMet Bush zitten we safe!  Geen zwakke figuren als Kerry en Clinton aub! Onder de 8 acht jaar van Clinton zijn Bin Laden en Al Quaida geworden wie en wat ze zijn!
:lol:  hun huidige buitenlandse politiek werkt dit allemaal in de hand, dat ze ne keer eerst hun eigen land eens uit de problemen helpen voor ze hun campagne-sponsoren de beste olievelden ter wereld  ten onrechte cadeau doen  :evil:

Tim C

Even terug over de verkiezingen:

De sleutel tot winst ligt in florida, wie Florida binnenhaalt is 97% zeker van het presidentschap

jandr

Clinton had de kans om met één raketaanval Bin Laden te doden maar weigerde dit omdat er mogelijk vrouwen in de buurt waren...
Schuldig verzuim noem ik zoiets.

En ja, ik ken wel degelijk iets van de Amerikaanse politiek.

Alan Blues

Citaat van: jandrClinton had de kans om met één raketaanval Bin Laden te doden maar weigerde dit omdat er mogelijk vrouwen in de buurt waren...
Schuldig verzuim noem ik zoiets.

En ja, ik ken wel degelijk iets van de Amerikaanse politiek.

1 sniperteam het land binnenloodsen en 1 raak schot. Dat hadden zowel Clinton als Bush kunnen doen...

Doefie

Citaat van: jandrMet Bush zitten we safe!  Geen zwakke figuren als Kerry en Clinton aub! Onder de 8 acht jaar van Clinton zijn Bin Laden en Al Quaida geworden wie en wat ze zijn!

Bush is geobsedeerd door Irak. Heb je de film Fahrenheit 9/11 al eens bekeken? Indien niet, zeker eens doen. Wordt de hele waarheid aan het licht gebracht  :wink: