Gran Turismo 4

Gestart door Eric, 22 september 2004 - 11:51:58

« vorige - volgende »

Roel

dat is 'em inderdaad. heerlijke bolide!!!
Bedankt voor de moeite, ik ga d'er direct alles aan doen om hem ff te winnen :-)
Hoe rijdt ie trouwens?
God save Mclaren

Ferrari 2010

#61
Nog niet getest :-[ Ik kan hem momenteel niet echt gebruiken. Ik rij meer rond met men Gran Turismo formule 1 en men Minolta Toyota. Maar ik heb hem wel even getest, max zonder tunen ligt op 341 ongeveer. Is nog hard te tunen, nog minstens 200pk erbij, en hij heeft er maar 600 dus... Kdenk dat het wel een snelle wagen is, maar ik blijf bij men vaste hoop, waaronder de abt audi, Gran Turismo formule 1 en Minolta Toyota. Meer gebruik ik eigenlijk niet, behalve als die 3 niet mogen natuurlijk, maar dan zoek ik gewoon een andere lekker uit men box :P met over de honderd wagens vindt ik altijd wel iets, en anders hebek die 3 miljoen nog om een lekker bakske te fixe.

Ik heb wel een keer 1 auto 3 keer gekocht. Mijn eigen wagen was niet goed genoeg en ik had geen andere goede die mee mocht doen. Dus ik kijk wat de snelste wagen is, ik koop die, tune die en mag niet mee rijden. Unmodified cars only, dus ik opnieuw gaan kopen, en wat minder getuned, weer ging het niet. Koop ik hem zonder er iets aan te doen, mag dat ook niet!!! Soms zit dat spel niet juist ineen. Een ander mag er mee rijden en ik niet, lekker anderhalf miljoen doorgedraaid maar kom. Of een Opera Paris race, waar ik net voor de snelle bocht aan het einde van dat eerste lange deel ineens over de startlijn rijdt, dan ligt de start weer normaal, en ik finish op dat rechte stuk ;D ;D
1 écht slecht punt vindt ik dat je als je in de pit staat niet altijd degene die achter of voor je staan te pitten ziet staan...

Kzal ook noges wat gaan rijden hé :P

Gij succes in ieder geval, ik weet niet waar je juist zit, maar de laatste 10 races zijn niet altijd even makkelijk. Maar ik heb eens een vraagje, als je in championship alle races wint, maar je hebt ze nog niet afzonderlijk gereden, worden de bekers dan in de kadertjes geplaatst of moet je die afzonderlijk ook nog rijden? Ik heb dat nog nooit getest :-[
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

En weer gehad, opnieuw reed ik perongeluk rechtdoor, in het puntje van Hong Kong dus daar waar het woordje "hier" staat. Ik knal perongeluk rechtdoor (banden waren rood en ik had bijna een ronde voorsprong, wat te weinig aandacht) Bam tegen die muur, "Finish ::)" Die Mclaren rijdt trouwens 331.45 en niet 341 zoals ik eerder zei ;)

Hier
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Ik heb hem gisteren aan een test onderworpen, allé, test, ik wilde gewoon eens zien wat hij kon. Ik had toch geen internet dus tijd zat.
Ik heb het dream car championship gereden en ben 2de geworden. Nadien heb ik het met men abt audi gedaan, en ik ben los gewonnen, nu, dit ligt deels aan het feit dat ik onddertussen wel wist welke tegenstanders hoevaak zouden pitten etc. Maar dan nog, hieronder mijn bevindingen over die BMW McLaren tov de abt audi
Remmen: te lange remafstand
snelheid: iets trager, maar zeker niet slecht
acceleratie: goed
Bandenverbruik: achteraan véééél te hoog, die banden aren er op 123 door, goede verhoudingen voor-achter waren: medium-super hard en soft-medium. Niet echt goede verhoudingen, met de eerste verhouding valt de grip dan nog verder weg dan ze al weg is, echt goede ronden rijden zoder iets te raken of van de baan te gaan zit er niet in. De laatste keuze vergt te veel pitstops.
Grip: extreem slecht dus, ik had sowieso geen goede grip bij medium banden, en met de super harde banden achteraan is deftig rijden onmogelijk. Ter vergelijking: men abt audi heeft altijd goede grip.

Dus, voor mijn part ligt daar binnenkort een dikke laag stof op die nooit meer zal verdwijnen. Ik heb hem nergens speciaal meer nodig als ik het zo bekijk dus... Mooie wagen, maar onhandelbaar voor mij...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TimoGlockfan

Heb het gekocht, een keer of 5 gespeeld en verder nooit meer uit de kast gehaald.
Timo's nieuwe helm.

Ferrari 2010

Zonde ;) In het begin is het een beetje saai, je rijdt met je wagen rondjes terwijl je nauwelijks afstand kan maken en niets kan kopen van het prijzengeld, maar eens je een snelle wagen hebt gewonnen gaat het goed vooruit en kan je spannende races rijden. Ik zou het nog eens afstoffen en uitproberen ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TimoGlockfan

Citaat van: Ferrari 2007 op 24 oktober 2007 - 08:38:01
Zonde ;) In het begin is het een beetje saai, je rijdt met je wagen rondjes terwijl je nauwelijks afstand kan maken en niets kan kopen van het prijzengeld, maar eens je een snelle wagen hebt gewonnen gaat het goed vooruit en kan je spannende races rijden. Ik zou het nog eens afstoffen en uitproberen ;)
Ik denk erover, en het is inderdaad het probleem dat je trage wagens en weinig geld hebt :-[
Timo's nieuwe helm.

Doefie

Citaat van: TimoGlockfan op 24 oktober 2007 - 12:37:14
Citaat van: Ferrari 2007 op 24 oktober 2007 - 08:38:01
Zonde ;) In het begin is het een beetje saai, je rijdt met je wagen rondjes terwijl je nauwelijks afstand kan maken en niets kan kopen van het prijzengeld, maar eens je een snelle wagen hebt gewonnen gaat het goed vooruit en kan je spannende races rijden. Ik zou het nog eens afstoffen en uitproberen ;)
Ik denk erover, en het is inderdaad het probleem dat je trage wagens en weinig geld hebt :-[

Wagens die ge nooit gebruikt verkopen, en voorts desnoods enkele goed betaalde races paar keer opnieuw rijden. Ik zit nu in endurance races met de Minolta Toyota te rijden, 1200pk en dat wint gemakkelijk 8)

Ferrari 2010

#68
Inderdaad, die Minolta is een goede wagen, daar heb ik vele races mee gewonnen! Alleen heb ik de domme fout begaan hem te tunen, waardoor hij onhandelbaar werd. Maar er zijn zoveel fantastische wagens, de Bentley Speed 8 (zo noemt hij toch als ik me goed herinner) is ook een fantastische wagen, net zoals met de formule wagen!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TimoGlockfan

Ben weer begonnen heb nu 100.000 Cr en m'n beste wagen is de nissan fairlaidy die ik op het japanse tuning kampioenschap (dacht ik ) gewonnen heb.
Word al wat lekkerder.
Timo's nieuwe helm.

Ferrari 2010

Inderdaad, leuke wagen! (ook daar heb ik vele races mee gewonnen)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Ik heb zonet het spel uitgespeeld. De lange tijdspanne die ik met dit spel heb bezig geweest, toont aan hoe goed dit spel wel niet is. Ik heb lang op 98,9% gestaan, enkel wat onmogelijke driving missions moesten nog verreden worden. De laatste dagen bezig geweest met de allerlaatste, missie 34, en na veel zwoegen en zweten, eindelijk ook die missie gewonnen! Ik denk dat ik makkelijk 8h ben bezig geweest met deze missie (voorbereiding dmv 4h Nurburgring met dezelfde wagen inbegrepen). Het amusement dat ik met dit spel heb gehad, is de reden dat ik een PS3 zal kopen enkel en alleen voor GT5.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.