Gran Turismo 4

Gestart door Eric, 22 september 2004 - 11:51:58

« vorige - volgende »

MX

Jezus wat een mooi spel.. Misschien toch maar eens een PS2 kopen..  :)

F1REM Ghost - Matt Herben - G2c

sledge

Citaat van: Eric op 16 maart 2005 - 20:07:18
Citaat van: The REAL Freak op 15 maart 2005 - 21:45:08
Of andere consoles,

Gt4 ziet er wel zeer fijn uit, maar de mankementen blijven de zelfde.

geen schade, stout rijden wordt nog steeds niet bestraft,... .

Yep dat is nog steeds spijtig, in de zandbak zitten komt je nu duurder te staan dan voorheen.

Ik heb de oude Nurburgring gereden...slik...lang en moeilijk... :o :o :o

Toch een schitterend spel.  :o

Ik heb nu een 6.21
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Eric

Citaat van: sledge op 20 maart 2005 - 11:20:01
Citaat van: Eric op 16 maart 2005 - 20:07:18
Citaat van: The REAL Freak op 15 maart 2005 - 21:45:08
Of andere consoles,

Gt4 ziet er wel zeer fijn uit, maar de mankementen blijven de zelfde.

geen schade, stout rijden wordt nog steeds niet bestraft,... .

Yep dat is nog steeds spijtig, in de zandbak zitten komt je nu duurder te staan dan voorheen.

Ik heb de oude Nurburgring gereden...slik...lang en moeilijk... :o :o :o

Toch een schitterend spel.  :o

Ik heb nu een 6.21

met welke wagen?
PK enzo?

sledge

Citaat van: Eric op 20 maart 2005 - 16:52:46
Citaat van: sledge op 20 maart 2005 - 11:20:01
Citaat van: Eric op 16 maart 2005 - 20:07:18
Citaat van: The REAL Freak op 15 maart 2005 - 21:45:08
Of andere consoles,

Gt4 ziet er wel zeer fijn uit, maar de mankementen blijven de zelfde.

geen schade, stout rijden wordt nog steeds niet bestraft,... .

Yep dat is nog steeds spijtig, in de zandbak zitten komt je nu duurder te staan dan voorheen.

Ik heb de oude Nurburgring gereden...slik...lang en moeilijk... :o :o :o

Toch een schitterend spel.  :o

Ik heb nu een 6.21

met welke wagen?
PK enzo?

Dat was vanmorgen, met een 926pk sterke Nissan motul Pitwork (JGTC)
Nu heb ik een Pug 905 met 1007pk  gekocht, en daar 6:06.863 met gedaan
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Raikkonen MASTER

Citaat van: MX op 18 maart 2005 - 10:12:48
Jezus wat een mooi spel.. Misschien toch maar eens een PS2 kopen..  :)
GT4 en Fifa Street Soccer zijn de 2 spellen waar ik nog een PS2 voor zou kopen.
Voor de rest zijn de pc besturingen toch handiger.
Actiegames waar je veel moet schieten zijn héél erg onhandig spelen op de PS2. Dus voor mij is die aankoop niet rendabel voor zo'n spelletjes.

MX

Citaat van: Raikkonen MASTER op 01 april 2005 - 17:23:53
Citaat van: MX op 18 maart 2005 - 10:12:48
Jezus wat een mooi spel.. Misschien toch maar eens een PS2 kopen..  :)
GT4 en Fifa Street Soccer zijn de 2 spellen waar ik nog een PS2 voor zou kopen.
Voor de rest zijn de pc besturingen toch handiger.
Actiegames waar je veel moet schieten zijn héél erg onhandig spelen op de PS2. Dus voor mij is die aankoop niet rendabel voor zo'n spelletjes.

Ben ik het helemaal mee eens! Voetbalgames echter spelen wél weer lekkerder op een PS2..

F1REM Ghost - Matt Herben - G2c

Ferrari 2010

Citaat van: The REAL Freak op 15 maart 2005 - 21:45:08
Of andere consoles,

Gt4 ziet er wel zeer fijn uit, maar de mankementen blijven de zelfde.

geen schade, stout rijden wordt nog steeds niet bestraft,... .
Ik heb het spel nu sinds donderdag, gewonnen ùmet AUTOmagazine, helaas zat het handleidingboekje er niet bij, maar daar gaat het niet om bij een spel hé  ;D
Nee, echt een prachtig spel. En de Nurburgring, *slik* heb em in een of ander rijbewijs (IA denkek) met begeleiding gereden, ging vrij goed.
Maar dan, als afsluitproef in de Special, aaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuw dat doet pijn als je na een kleine 9 minuten foutloos rijden de eerste keer vlak voor de streep van de baan gaat en de 2de keer nog niet 1 seconde te laat binne bent  :'( :'( :'( Maar heb doorgebeten en heb em toch gehaald.  :P

Maar dat stout rijden word nu toch al een beetje bestraft hoor. Heb je al Rally's gereden? Pijnlijk hoor, als je met 1 seconde op kop rijdt, iets te hard de kant raakt en dan 5s op het einde van de race 50km/u moet rijden en de andere je na 8 minuten voorbijgaat...
Verder wel iets slegts aan de bestraffing hoor. Als je met de snuit de andere raakt in de Rally word je bestraft. Maar als je rondgaat en de andere raakt met zijn flank jouw neus (en je kan er zelf niet aan doen) ben je eveneens een straf rijker. In de 3de rally van de Normal, Grand Canyon als ik me niet vergis, 5 keer opnieuw kunnen rijden door dat snuit-flankprobleem...
Echter iets dat écht spijtig is:
Ik heb na een of andere simpele race, of was het nu na men Special te behalen, een Cadillac CIEN gewonnen. Kan je rustig je rally's gaan rijden, als je de 2de 2keer wint ben je een auto die best goed is + als je het 2de exemplaar verkoopt 265000 rijker. Vanaf dan ben je eigenlijk binnen hé.
Dus als je gewoon al een goede wagen vind om de 2de rally mee te rijden, en je wint die, kan je met je gewonnen wagen die rally opnieuw gaan rijden, win je de race met je vingers in je neus ( 1min voorsprong op een 4-tal minuten ofzo) en win je dezelfde bak opnieuw die je dus kan verpatsen voor 265.000

Ah, ik herinner het me weer denk ik, ik heb die cadillac met de eerste race gewonne, heb hem zelfs dubbel gewonnen, wa niets waard heb em weggegeven (wist niet wat dat woord dat er in het kadertje stond betekende  :-[)
Nu is het gewoon racen, racen en nog es racen, de 25% spelvooruitgang bereiken en de endurance gaan rijden. Zal gee probleem zijn, want met met cadillac voor extreem snelle parkoers (hoge topsnelheid), men Nissan Nismo voor gewone parkoers (trekt het snelste op maar kan geen dirt-tyres krijgen) en men Toyota RSC Rally Raid "en nog wat" (gewonnen in de 2de rally, en snelst die ik momenteel heb voor men Rally races) win ik alles zonder problemen. (Behalve dan de 3de rally telkens van de Easy, Normal en Hard :-[)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Hamilton MASTER

Dat is iets wat ik ook terugvond in de voorgaande games.
Je wint auto's heel makkelijk, ook al heb je ze al. Je kan ze inderdaad verkopen maar het is toch leuker spelen op nieuwe circuits en alles te winnen.

Jammer dat ik enkel een PC heb, maar zal ooit wel een soortgelijke game uitkomen op pc.



Doefie

Ik zie deze topic nu pas, dus ja ...

GT4 is schitterend ! Heb uren en uren op de Nördschleife rondgereden, fantastisch circuit gewoon. Suzuka en Fuji staan er ook erg goed op. Enorm goeie graphics, wagens die hun eigen karakter hebben, autootjes van bijna 100 jaar geleden in combinatie met futuristische dingen (die Nike-wagen), snel, traag, ... een spel voor een 9-9.5/10 voor mij.

Alleen jammer dat er geen Formule 1-wagens meer inzitten zoals in GT3-Aspec, maar geen gezaag :)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 05 oktober 2005 - 16:40:20
Ik zie deze topic nu pas, dus ja ...

GT4 is schitterend ! Heb uren en uren op de Nördschleife rondgereden, fantastisch circuit gewoon. Suzuka en Fuji staan er ook erg goed op. Enorm goeie graphics, wagens die hun eigen karakter hebben, autootjes van bijna 100 jaar geleden in combinatie met futuristische dingen (die Nike-wagen), snel, traag, ... een spel voor een 9-9.5/10 voor mij.

Alleen jammer dat er geen Formule 1-wagens meer inzitten zoals in GT3-Aspec, maar geen gezaag :)
En je bent niet de enige die al uren op de Nördschleife heeft doorgebracht. Ik ook, zoals je zegt, gewoon prachtig, en het meeste kicken op dat circuit was tijdens men examen, ik kwam een keer een paar seconden te laat ;D Het circuit is zolang dat geen enkel foutje maken vrij moeilijk is. Ik zal het binnenkort nog eens moeten gaan spelen, het is nog lang niet uit. Misschien een lange race op de Nördschleife ofzo, hoewel, 24h, er gaan er hier zijn die dat niet goed gaan vinden ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 05 oktober 2005 - 17:11:38
En je bent niet de enige die al uren op de Nördschleife heeft doorgebracht. Ik ook, zoals je zegt, gewoon prachtig, en het meeste kicken op dat circuit was tijdens men examen, ik kwam een keer een paar seconden te laat ;D Het circuit is zolang dat geen enkel foutje maken vrij moeilijk is. Ik zal het binnenkort nog eens moeten gaan spelen, het is nog lang niet uit. Misschien een lange race op de Nördschleife ofzo, hoewel, 24h, er gaan er hier zijn die dat niet goed gaan vinden ;D

Het is mij gelukt om een foutloze ronde te rijden op de Nördschleife ... met een iets tragere wagen een resultaat van 7'49.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 05 oktober 2005 - 21:30:55
Citaat van: Schumi 2005 op 05 oktober 2005 - 17:11:38
En je bent niet de enige die al uren op de Nördschleife heeft doorgebracht. Ik ook, zoals je zegt, gewoon prachtig, en het meeste kicken op dat circuit was tijdens men examen, ik kwam een keer een paar seconden te laat ;D Het circuit is zolang dat geen enkel foutje maken vrij moeilijk is. Ik zal het binnenkort nog eens moeten gaan spelen, het is nog lang niet uit. Misschien een lange race op de Nördschleife ofzo, hoewel, 24h, er gaan er hier zijn die dat niet goed gaan vinden ;D

Het is mij gelukt om een foutloze ronde te rijden op de Nördschleife ... met een iets tragere wagen een resultaat van 7'49.
Mwa, is nog niet zo slecht. Mij is het iig goed gelukt, anders had ik men special license niet kunnen halen hé :P  Maar met een snelle wagen dat rondje rijden, das éht kicken!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

Zo'n F1 achtige wagen zit er wel in, uiteindelijk win je die wel.

Inderdaad mooie circuits maar ik mis dan toch Francorchamps in het spel.

Ferrari 2010

en wanneer dan ongeveer? :P Ik zit op meer dan 35%, maar een wagen weet je nooit steken... waarschijnlijk nadat je een of ander groot event hebt afgewerkt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

In de Endurance hall, ik dacht de 24 uur van Nurburgring