Gran Turismo 4

Gestart door Eric, 22 september 2004 - 11:51:58

« vorige - volgende »

Eric

Ondertussen is het spel al meerdere keren uitgesteld...zogezegd om verbeteringen aan te brengen...maar eigenlijk is het hen om de datum te doen.
Pas in december zullen we kennis kunnen maken met Gran Turismo.

Wat is er nieuw ten opzichte van GT 3?
Nu zit er een "photo mode" in, en het zal ook enig nut hebben in het spel zelf.

De Nordschleife zit er in (het oude Nurburgcircuit), er zou maar een afwijking zijn van een paar centimeters ten opzichte van het echte circuit.  :shock:  8)

Rond de 500 wagens  :shock:  8)
Een 50 circuits

Ditmaal kan je gebruik maken van de slipsteam

Online spelen met 6 personen tegelijk

Screenshots:















Roel

dit is nu nog eens een topic zie!

toch maf hoe precies zo'n spelletje kan zijn!
God save Mclaren

Eric

Ik zit alvast te wachten op dit spel...echt een schitterend spel.  8)  8)

Mikacouli

Yep, deze schaf ik me ook aan. Heb de vorige edities en deze mag zeker niet ontbreken. Maar jammergenoeg speel je dat een maand, maximum twee maand en dan vliegt het de kast in om het na en jaar nog es uit te halen. :lol:

Eric

Citaat van: MikacouliYep, deze schaf ik me ook aan. Heb de vorige edities en deze mag zeker niet ontbreken. Maar jammergenoeg speel je dat een maand, maximum twee maand en dan vliegt het de kast in om het na en jaar nog es uit te halen. :lol:

Je kan het ook nog online spelen hé...dus levensduur zal iets langer zijn.  :wink:

JVA

On-line racen. Een echte aanrader.
Ik heb hier nog ergens zo een spel liggen, iets van 1967 of zoiets. Dat was echt knap maar zeer moeilijk. Maar wat een uitdaging...

Roel

Citaat van: MikacouliYep, deze schaf ik me ook aan. Heb de vorige edities en deze mag zeker niet ontbreken. Maar jammergenoeg speel je dat een maand, maximum twee maand en dan vliegt het de kast in om het na en jaar nog es uit te halen. :lol:

maximum twee maand? ik had een psI en daarop GT2, ben ik zeker 6 maand mee zoet geweest en onlangs nog s bovengehaald,zelfs dat spel blijftleuk om te spelen, gewoon alle auto's verzamelen en er het maximum uithalen, 24uren races rijden met een rammelkar zodat je echt moeite moet doen, het concept van dat spel en zeker met de nieuwe dingen erop en de verbeterde graphics is gewoon een must-have!

en op enkele screenshots heb ik een Mclaren F1 zien rijden, alleen daarom al koop ik het spel!!
God save Mclaren

Eric

Citaat van: JVAOn-line racen. Een echte aanrader.
Ik heb hier nog ergens zo een spel liggen, iets van 1967 of zoiets. Dat was echt knap maar zeer moeilijk. Maar wat een uitdaging...

Maar voor dit spel zal je een PS2 moeten hebben zenne Jos... :wink:  :lol:

JVA

Citaat van: eric
Citaat van: JVAOn-line racen. Een echte aanrader.
Ik heb hier nog ergens zo een spel liggen, iets van 1967 of zoiets. Dat was echt knap maar zeer moeilijk. Maar wat een uitdaging...

Maar voor dit spel zal je een PS2 moeten hebben zenne Jos... :wink:  :lol:

Das niks meer voor nen ouwe bok.... :lol:  :lol:

Eric

Citaat van: JVA
Citaat van: eric
Citaat van: JVAOn-line racen. Een echte aanrader.
Ik heb hier nog ergens zo een spel liggen, iets van 1967 of zoiets. Dat was echt knap maar zeer moeilijk. Maar wat een uitdaging...

Maar voor dit spel zal je een PS2 moeten hebben zenne Jos... :wink:  :lol:

Das niks meer voor nen ouwe bok.... :lol:  :lol:

Leeftijd speelt hier geen rol hé... :lol:  :wink:

Jasper

Die graphics :shock: 9,5/10

Waarom geen 10? De wagens zijn op alle screenshots smetteloos. En dat is het enige punt waarop het nog kan verbeteren. Maar verder echt niks op aan te merken. :shock:

Ramses

Citaat van: JasperDie graphics :shock: 9,5/10

Waarom geen 10? De wagens zijn op alle screenshots smetteloos. En dat is het enige punt waarop het nog kan verbeteren. Maar verder echt niks op aan te merken. :shock:

Wie weet kan je ze door de carwash sturen in het spel?

Jasper

Citaat van: Ramses
Citaat van: JasperDie graphics :shock: 9,5/10

Waarom geen 10? De wagens zijn op alle screenshots smetteloos. En dat is het enige punt waarop het nog kan verbeteren. Maar verder echt niks op aan te merken. :shock:

Wie weet kan je ze door de carwash sturen in het spel?
:lol:

Eric

Citaat van: Ramses
Citaat van: JasperDie graphics :shock: 9,5/10

Waarom geen 10? De wagens zijn op alle screenshots smetteloos. En dat is het enige punt waarop het nog kan verbeteren. Maar verder echt niks op aan te merken. :shock:

Wie weet kan je ze door de carwash sturen in het spel?

Dat was al het geval in GT 3... :lol: