Nieuwe Mercedes superwagen of photoshop?

Gestart door Roel, 15 september 2004 - 17:32:13

« vorige - volgende »

Roel

Vorige keer poste ik een nieuwe Mercedes superwagen,bleek achteraf een photoshop, best lullig.

Deze zou best ook een photoshop kunnen zijn, indien niet dan is het een prototype,die vanaf 2008 officieel zou worden voorgesteld, het model heet Mercedes P (ofzoiets): conceptcarz.com
Vind het maar niets.



photoshop of niet?

*edit* aan de nummerplaat te zien, deze lijkt me niet echt,zou ik zeggen: photoshop. but then again: ik ken er nix van.
God save Mclaren

jandr

Dan mag die photoshopper alvast gaan sollicteren bij een autofabrikant!

Mikacouli

Heb een beke ervaring met grafische programma's en volgens mij is dit gewoon onmogelijk om zoiets te bewerken. Tevens een prachtig design. Kan gewoon geen photoshop zijn.

Maar wat een "bom" van een auto. :shock:  :shock:

Alan Blues

Qua lijn lijkt dit wel een beetje op een Lamborghini...  :?

Ruud

Ik neem aan dat het een prototype is. Wat wel opvalt is dat de neus van dergelijke supercars steeds vaker wat F1-stijlkenmerken meekrijgen, zie de Enzo en de SLR.

Eric


Schumi nr1


Mikacouli

Citaat van: ericWaar zijn de spiegels?  :shock:  :?:

ingebouwd he eric :lol:  :lol:  :lol: allemaal schermpjes binnen :wink:

Eric

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: ericWaar zijn de spiegels?  :shock:  :?:

ingebouwd he eric :lol:  :lol:  :lol: allemaal schermpjes binnen :wink:

Is dat wel wettelijk?  :lol:

Eric

Citaat van: Schumi nr1"Oeps! Vergeten  :oops: " neem ik aan :lol:

Het is Mercedes hé...die zien al vlug iets over het hoofd hé  :lol:  :wink:

Mikacouli

Citaat van: eric
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: ericWaar zijn de spiegels?  :shock:  :?:

ingebouwd he eric :lol:  :lol:  :lol: allemaal schermpjes binnen :wink:

Is dat wel wettelijk?  :lol:

ik denk dat die problemen gaat krijgen met de FIA. :lol:

Wutputt

Ik ga gokken op een fotosoep, zei het wel een zeer goed, aangezien de algemene lijn van de wagen en een paar details (zoals bvb zetels en B-stijl) me te hard doen denken aan de Audi Le Mans Quattro conceptcar. Nu heb ik nog geen identieke foto gevonden, deze is wel uit +/- zelfde standpunt.

Heb wel deze gevonden, en er zit ook een oude pee in ;)

The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Mikacouli

Dan mag die gast wel wreed goed zijn want ik heb maar zelden zo'n dingen gezien. Die moet er wel mee kunnen werken, maar is niet enkel dat. Je moet dan nog maar eens een wagen kunnen ontwerpen ook. :shock:

Bruno

Lijkt mij toch ook eerder een creatie op 1 of andere PC gemaakt. Ofwel heeft de fotograaf van dienst wel héél mooi werk afgeleverd.

Het probleem is dat er tegenwoordig aan een gewone foto nog zoveel nageëdit word dat het moeilijk is om te zien of het origineel is of een tekening.  :(

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Tim C

Wel in mijn bescheiden mening zijn de wagens echt, maar zijn ze beide wat "bijgewerkt" waardoor er een deel realisme wegvalt

De mercedes is bvb op een andere achtergrond geplakt