Audi A4 facelift

Gestart door dj Peter, 13 september 2004 - 20:42:23

« vorige - volgende »

dj Peter

Ik ben in een heel productieve bui de laatste dagen: Ziehier de komende facelift van de A4--- nu NOG mooier! (en duurder waarschijnlijk  :roll: )

















Mmmm...je zou er zo in bijten  8)  Tja,je bent Audi-fan of je bent het niet hé  :wink:

Mikacouli

Had al enkele foto's ervan gezien. Hij is inderdaad adembenemend. Echt een ongelofelijk mooie wagen. We hebben hier altijd een audi gehad en we zullen altijd een audi hebben. Mijn eerste wagen wordt onvermijdelijk een audi als de prijs het toelaat natuurlijk. :wink:

dj Peter

Citaat van: MikacouliHad al enkele foto's ervan gezien. Hij is inderdaad adembenemend. Echt een ongelofelijk mooie wagen. We hebben hier altijd een audi gehad en we zullen altijd een audi hebben. Mijn eerste wagen wordt onvermijdelijk een audi als de prijs het toelaat natuurlijk. :wink:
Tja....de prijs hé.. Mijn vorige was een 80,tweedehands gekocht en nog 11 jaar mee gereden.De volgende werd een nieuwe....Leon: toch ook een beetje familie van de Audi A3 met zelfde mechanische onderdelen,dashboard,... Maar de kwaliteit en afwerking van een Audi is toch effe wat anders. Kwaliteit heeft zijn prijs.

Eric

Ik heb het wat moeilijk met de kofferpartij en de gril vooraan is er een beetje over...voor de rest mooie wagen.

Mikacouli

Die grill maakt hem nu net zo stoer. Net zoals BMW er ook zo een heeft.

Schumi nr1

in twee woorden: prachtige wagen!!

JVA

Bweik!!!! Lelijk vind ik.  :shock:

Wutputt

Echt mooier dan de vorige A4 kan ik het niet noemen (denk ik, heb hem nog niet in werkelijkheid gezien). Maar hij ziet er in elk geval een stuk specialer en persoonlijker uit als de vorige A4. Er zit ook meer sierlijkheid in het design.
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

jandr

Voor het eerst is een Audi-berline mooier dan de break-versie...

Bjorn

Valt best mee deze wagen maar ik blijf hem te duur vinden om 'maar' een Audi te zijn.  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

dj Peter

Citaat van: BjornValt best mee deze wagen maar ik blijf hem te duur vinden om 'maar' een Audi te zijn.  :)
"maar" een Audi ?  :roll:  :roll: Ieder zijn mening natuurlijk,maar ik vind dat Audi op gebied van afwerking en kwaliteit minstens even goed scoort als een BMW of Mercedes hoor.