Alfa Romeo

Gestart door Schumi, 12 september 2004 - 15:57:21

« vorige - volgende »

Schumi

Ik weet niet hoe de gemiddelde forummer denkt over Alfa Romeo, maar indien er nog iemand is die twijfeld aan de kwaliteit van het Italiaanse merk, die kom ik persoonlijk een trap verkopen :wink: :wink:

Ik heb nu een jaar een Alfa 147 1.9 JTD Progression tweedehands gekocht bij een Alfadealer.

Nog niet één klacht gehad, een schitterende auto met een ongeëvenaard interieur (alle Alfa's bedoel ik dan).

Ook de lijn is bloedmooi. Het gaat soms zelfs zo ver dat zelfs een wildvreemde bij het tanken wel eens zegt: prachtige auto. En dan word je natuurlijk trots.

En de service, die is perfect. Mijn auto heb ik gekocht bij Pagnotta in Genk, het onderhoud laat ik doen bij Pagnotta in Maasmechelen. Dit zijn echte vakmensen die alles tot in de details perfect in orde maken en nakijken en bovendien altijd openstaan voor vragen en opmerkingen.

Eén minpuntje: het is pokkeduur! De auto op zich is qua prijs-kwaliteitsverhouding dik in orde, alleen het onderhoud kost stukken van mensen.

Kortom, als de portefeullie het toelaat wordt ook de volgende auto een Alfa. Ofwel de opvolger van de 147 of 156 ofwel een GT.

Er is slechts één auto waarvoor ik deze zou willen inruilen en dat is, inderdaad, de Alfa Romeo GT.
La Scuderia Ferrari: orgoglio rosso della Formula una.
KRC Genk: pride and fame

Schumi nr1

De Alfa is niet iets wat in mijn smaak valt. Over de kwaliteit zal ik niet oordelen, ik heb geen ervaring met Alfa's.

Roel

Hier alvast nog een grote Alfa fan!!!

De Gt is de prachtigste coupé die er rond rijdt op dit moment. Er doen geruchten de ronde dat de cabrio versie op de tekentafel ligt!

en inderdaad zelfs de 156, 147 én de 166 zijn bloedmooi, allen hebben ze de allurse van een coupé. Je koopt een Alfa en je krijgt er gratis een dosis stijl bij vind ik. pracht machines.

binnenkort ga ik mn eerste auto kopen maar ik denk niet dat het een alfa wordt, de betaalbare modellen vr een student zijn al redelijk oud en dus minder betrouwbaar,zeker wat alfa betreft.

Tis el goed om horen dat ze even betrouwbaar zijn als ze gestyled zijn (al kan dat moeilijk :-) )
Maar mooi als een Alfa Romeo rijdt er geen andere wagen rond. Tenzij je met wagens van over de twee miljoen afkomt...
God save Mclaren