Nieuwe Ferrari F430

Gestart door Wutputt, 24 augustus 2004 - 17:42:30

« vorige - volgende »

Eric

Citaat van: RamsesAha, onze nieuwe firmawagens zijn er !

Ja lap, de kaderleden zullen we weer kun genieten...ik zal het wel met mijn Saab moeten stellen. :lol:  :wink:

Roel

Citaat van: eppieHet is wel héél moeilijk om te genieten van dat duits groundelegdinges als je wagen eerst een hele tijd in de garage staat om daarna kapotter terug te komen.

Volgens mij is dit allemaal dikke zever.
de 'goedkopere' modellen, ok ,  elke nieuwe reeks heeft zo zijn kinderziektes, maar ik geloof nooit dat ze je dit lappen als je een miljoen of twee, drie, vier neertelt vr een wagen. Dit is gewon praat van jaloerse concurrenten.
Of het zijn verhalen van 'ik ken iemand die zo'n wagen heeft en hups, Mercedes haalt geen kwaliteit meer'.
Natuurlijk is het niveau van kwaliteit omgekeerd evenredig meegegaan met de tijdsdruk om te produceren, aan de vraag te voldoen en het streven naar winst.
En misschien bij de europeanen sterker dan bij de japanners maar hierin wordt sterk overdreven volgens mij, hoop ik.
God save Mclaren

Ruud

Citaat van: Roel
Citaat van: eppieHet is wel héél moeilijk om te genieten van dat duits groundelegdinges als je wagen eerst een hele tijd in de garage staat om daarna kapotter terug te komen.

Volgens mij is dit allemaal dikke zever.
de 'goedkopere' modellen, ok ,  elke nieuwe reeks heeft zo zijn kinderziektes, maar ik geloof nooit dat ze je dit lappen als je een miljoen of twee, drie, vier neertelt vr een wagen. Dit is gewon praat van jaloerse concurrenten.
Of het zijn verhalen van 'ik ken iemand die zo'n wagen heeft en hups, Mercedes haalt geen kwaliteit meer'.
Natuurlijk is het niveau van kwaliteit omgekeerd evenredig meegegaan met de tijdsdruk om te produceren, aan de vraag te voldoen en het streven naar winst.
En misschien bij de europeanen sterker dan bij de japanners maar hierin wordt sterk overdreven volgens mij, hoop ik.
Als er zich problemen voordoen, zijn het steeds vaker problemen met electronica, niet mechanisch. En om maar eens met cliché's te gaan smijten: hoe meer er daar van in zit, hoe meer er kapot kan.

McChouffe

Een oud topic dat ik vanonder het stof haal.

Ik heb dit weekend het geluk gehad passagier te mogen zijn in de F430 Spider (met alle opties).
Ongelooflijk machien. De snelheid lijkt eindeloos en dat ding kleeft aan de grond als kauwgom op het voetpad. Fenomenaal. Ik ben er nog altijd van onder de indruk :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Eric

Citaat van: McChouffe op 31 augustus 2005 - 13:20:15
Een oud topic dat ik vanonder het stof haal.

Ik heb dit weekend het geluk gehad passagier te mogen zijn in de F430 Spider (met alle opties).
Ongelooflijk machien. De snelheid lijkt eindeloos en dat ding kleeft aan de grond als kauwgom op het voetpad. Fenomenaal. Ik ben er nog altijd van onder de indruk :D

sommigen hebben toch altijd geluk he... ;) ;D

Hamilton MASTER

Je kan toch ook doen zoals die 2 klusjesmannen in Nederland?

Ze werken bij een rijke stinkerd als tuinman en mogen af en toe de Ferrari of de Bugatti lenen van de huisbaas.

Er zijn filmpjes van waar ze de politie even gaan jennen en er dan pijlsnel vandoor gaan. Heerlijk geluid dat uit die wagens komt. Mijn Mazda maakt zo'n geluid niet ::)