Nieuwe BMW 3-serie

Gestart door Wutputt, 07 augustus 2004 - 23:30:49

« vorige - volgende »

Wutputt

Aangezien ze nu al voldoende weggelekt zijn over het internet zijn hier enkele gelekte officiƫle foto's van de nieuwe 3-serie.
Deze wordt pas officieel voorgesteld in september en zal pas in 2005 bij de dealer staan.

Hij zal in het begin beschikbaar zijn als
320i van 150 pk (200 Nm)
325i van 218 pk
330i van 258 pk (300 Nm)
320d van 163 pk (340 Nm)










Bron: www.autoscoops.be / www.autoscoops.nl
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

eppie

'k Vind het maar niets, die lijn langs de hele flank zint me niet.

McChouffe

Citaat van: eppie'k Vind het maar niets, die lijn langs de hele flank zint me niet.

Ben ik met je eens. Alhoewel deze de 'rare' koffer van de 5 en 7 reeks niet heeft.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Racegirl

Vind er niks speciaals aan, en ja gelukkig hebben ze hier niet weer zo'n lelijke kont aangezet!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Schumi nr1

Ik vind het best een mooie wagen, 'k zie niet direct iets wat ik niet mooi vind.

Martin

Citaat van: Schumi nr1Ik vind het best een mooie wagen, 'k zie niet direct iets wat ik niet mooi vind.

Idem, mooie wagen.

Jasper

Mooie wagen vind ik ook. Maar... het blijft een stuk Bucht Me Wielen!

Martin

Citaat van: JasperMooie wagen vind ik ook. Maar... het blijft een stuk Bucht Me Wielen!

Kan je dat vertalen :lol:  :lol:

Anonymous

Citaat van: RacegirlVind er niks speciaals aan, en ja gelukkig hebben ze hier niet weer zo'n lelijke kont aangezet!
Juist die kont is lelijk! Heeft meer weg van een Japans middenklassertje dan van een BMW. Verder: sterke motoren, 260 pk is behoorlijk veel voor een ongeblazen 3 liter-motor :)

Palle

Citaat van: Martin
Citaat van: JasperMooie wagen vind ik ook. Maar... het blijft een stuk Bucht Me Wielen!

Kan je dat vertalen :lol:  :lol:

brol met wielen

Eric

niet mis, eigenlijk best mooi...alleszins stukken beter dan dan de 5 en 7.

Racegirl

Citaat van: Anonymous
Citaat van: RacegirlVind er niks speciaals aan, en ja gelukkig hebben ze hier niet weer zo'n lelijke kont aangezet!
Juist die kont is lelijk! Heeft meer weg van een Japans middenklassertje dan van een BMW. Verder: sterke motoren, 260 pk is behoorlijk veel voor een ongeblazen 3 liter-motor :)

Die kont is zeker niet mooi, maar vergeleken met de 5 reeks valt die echt nog wel goed mee! Dat was pas lelijk!!!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Mikacouli

Ik smelt...............

dj Peter

Citaat van: Palle
Citaat van: Martin
Citaat van: JasperMooie wagen vind ik ook. Maar... het blijft een stuk Bucht Me Wielen!

Kan je dat vertalen :lol:  :lol:

brol met wielen

Blijf Maar Werken (om hem te betalen)  :)
Hoe komt het trouwens dat ik de foto's niet zie op m'n scherm?

Wutputt

Omdat de site waarop te stonden te veel last had van hotlinking, vandaar dat ze het nu uitgeschakeld hebben.

Maar hier zijn ze dan toch nog 'ns:








The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.