Wie wordt kampioen, wie degradeert?

Gestart door Supermariobros, 01 augustus 2004 - 18:34:33

« vorige - volgende »

Mikacouli

Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: MikacouliAls Club zo blijft voetballen dan wordt het kampioen. Als Balaban zo blijft scoren dan worden we kampioen.
hebben vanavond goed gespeeld. we moesten eigenlijk niet meer mar mooi dat ze verder zijn blijven voetballen.
En dan zijn er nog mensen die het talent van Balaban ontkennen. hij is de beste aanvaller in België momenteel.
Balaban wordt met andere woorden topschutter van de Belgische competitie. hij heeft het grootste aandeel voor het plaatsen van de volgende ronde.
Laten we niet te hard van stapel lopen hé ;)

Mbo Mpenza heeft ook tegen West Ham 3x gescoord en dat is een ploeg uit de Premier League...
Het niveau van Bulgarije is enorm laag! Brugge heeft goed gespeeld maar het heeft nog geen echte topploeg verslagen.
Auxxere zou ik geen topploeg noemen.
Inderdaad, Anderlecht deed het niet al te goed en dat robbertje vechten konden we missen als kiespijn maar toch.
We zullen er staan. Balaban kan scoren tegen open defensies, maar veel ploegen gaan met veel man achterin spelen. Bij Plovdiv maakten ze telkens dekkingsfouten of positiespelfouten.

We zullen zien en we spreken elkaar in december :P ;)

Westham is nog een mindere ploeg als Auxere volgens mij.
belangrijkste, wij hebben gewonnen. en dan nog eens na een zware voorberieding met het toernooi in duitsland.
Je doet wat neerbuigend tov Balaban. Heb je gezien hoe hij mee kwam verdedigen. heb het er nog maar weinig zien doen. hij heeft enorm veel vechtlust. en het is een afwerkers, precies wat Brugge nodig had.
Ik ken fans van Anderlecht die wel kunnen toegeven dat het nu de ster in België is.
En Mbo, ge moogt hem hebben, wat ben ik blij dat hij niet naar brugge gekomen is.

razzle_dazzle

Balaban de ster van Belgie  :shock:  :shock: ...de competitie moet nog beginnen zenne...Wat betreft Mbo: heeft toch al enkele malen gescoord en speelde steeds op niveau.

Racegirl

Citaat van: razzle_dazzleBalaban de ster van Belgie  :shock:  :shock: ...de competitie moet nog beginnen zenne...Wat betreft Mbo: heeft toch al enkele malen gescoord en speelde steeds op niveau.

Als je Balaban bij zijn vorige clubs aan het werk hebt gezien dan kan je wel zeggen dat het niet even een goed moment is dat hij de afgelopen 2 matchen had. Hij heeft echt wel talent.

Maar het is inderdaad nog te vroeg om hem de ster van België te noemen, want hier heeft hij zich nog niet helemaal bewezen. (hoewel om de ster van België te zijn moet je nu ook weer niet zo een goede voetballer zijn he)

Nu maar hopen dat hij niet geblesseerd geraakt!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Mikacouli

Citaat van: razzle_dazzleBalaban de ster van Belgie  :shock:  :shock: ...de competitie moet nog beginnen zenne...Wat betreft Mbo: heeft toch al enkele malen gescoord en speelde steeds op niveau.
µ

Ik spreek enkel met de woorden van Hugo Broos himself.

Palle

brugge wordt kampioen, en roeselare komt uit tweede klasse naar eerste, en wint het seizoen erop direkt de titel!! Rodenbach voor iedereen!

Mikacouli

Citaat van: Pallebrugge wordt kampioen, en roeselare komt uit tweede klasse naar eerste, en wint het seizoen erop direkt de titel!! Rodenbach voor iedereen!

Das nu eens een overtuigende toespraak :lol:  :lol:
Maar of roeselare kampioen wordt, hmmmm ik vrees ervoor :lol:

razzle_dazzle

Ik hoop gewoon op een spannend seizoen; een lange strijd om de titel liefst tussen zoveel mogelijk teams en natuurlijk Europese successen voor de Belgische teams, ongeacht welke ploeg dit ook mag zijn.
Voorts hoop ik dat er nog talenten à la Kompany, Vanden Borre,...ontdekt worden die op korte termijn inzetbaar zijn voor onze nationale ploeg  :wink:.

Scuderia Ferrari

Feijenoord speelt goed in de voorbereiding, helaas dat ik moet zeggen dat Ajax de beste kans maakt op de titel, zij hebben een team wat goed is en waar iedereen gebleven is, volgend jaar zal dat wel anders zijn :roll:
Degradatiekanditaten zijn de Graafschap en ADO Den Haag

1 ding is zeker, Utrecht heeft de beker :lol:
En wint de Johan Cruijff schaal :P

Jasper

Ooh wat zijn de twee toppploegen stil! :lol: :lol:

Bangelijk wat er gebeurd is en vooral... Anderlecht alleen laatste met een doelsaldo van -2. :lol: Het punteverlies van Club is echter wel een schande, in Moeskroen verliezen niet.

En Lierse? Wat ben ik blij met het gewonnen punt tegen Standard. :D

razzle_dazzle

Een punt verliezen in Beveren vind ik nu ook geen schande hoor. Beveren was toch een van de revelaties van vorig seizoen en is misschien, net als Moeskroen, wat te vroeg afgeschreven?
Voorts proficiat met je punt tegen mijn Standard :evil: ...maareum zeg eens was het verdiend?? want ik heb niets van voetbal kunnen zien dit weekend.

Greetz  :wink:

Mikacouli

Citaat van: JasperOoh wat zijn de twee toppploegen stil! :lol: :lol:

Bangelijk wat er gebeurd is en vooral... Anderlecht alleen laatste met een doelsaldo van -2. :lol: Het punteverlies van Club is echter wel een schande, in Moeskroen verliezen niet.

En Lierse? Wat ben ik blij met het gewonnen punt tegen Standard. :D

Beveren wou gewoon wraak tegen club omdat ze de bekerfinale niet gewonnen hebben. das al. Maar ons niveau was idd te laag. mss wat terughouden gespeeld met komende woensdag in het vooruitzicht.

Scuderia Ferrari

Citaat van: Scuderia FerrariFeijenoord speelt goed in de voorbereiding, helaas dat ik moet zeggen dat Ajax de beste kans maakt op de titel, zij hebben een team wat goed is en waar iedereen gebleven is, volgend jaar zal dat wel anders zijn :roll:
Degradatiekanditaten zijn de Graafschap en ADO Den Haag

1 ding is zeker, Utrecht heeft de beker :lol:
En wint de Johan Cruijff schaal :P
En ik had weer eens gelijk :lol: :lol:
Ajakkes in eigen huis met 4-2 verslagen :D

1265 (The one)

Yes, anderlecht verloren, holéééé  :lol:  :lol:

Jasper

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: JasperOoh wat zijn de twee toppploegen stil! :lol: :lol:

Bangelijk wat er gebeurd is en vooral... Anderlecht alleen laatste met een doelsaldo van -2. :lol: Het punteverlies van Club is echter wel een schande, in Moeskroen verliezen niet.

En Lierse? Wat ben ik blij met het gewonnen punt tegen Standard. :D

Beveren wou gewoon wraak tegen club omdat ze de bekerfinale niet gewonnen hebben. das al. Maar ons niveau was idd te laag. mss wat terughouden gespeeld met komende woensdag in het vooruitzicht.
"Ze wilden gewoon wraak." Ja ja, dat is een goede reden om niet te winnen.

Mikacouli

Citaat van: Jasper
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: JasperOoh wat zijn de twee toppploegen stil! :lol: :lol:

Bangelijk wat er gebeurd is en vooral... Anderlecht alleen laatste met een doelsaldo van -2. :lol: Het punteverlies van Club is echter wel een schande, in Moeskroen verliezen niet.

En Lierse? Wat ben ik blij met het gewonnen punt tegen Standard. :D

Beveren wou gewoon wraak tegen club omdat ze de bekerfinale niet gewonnen hebben. das al. Maar ons niveau was idd te laag. mss wat terughouden gespeeld met komende woensdag in het vooruitzicht.
"Ze wilden gewoon wraak." Ja ja, dat is een goede reden om niet te winnen.

mss de rest ook es lezen. zou mss makkelijker zijn.het is één van de redenen.