Voetbaltransfers...

Gestart door Raikkonen MASTER, 07 juli 2004 - 13:23:08

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER

Real Madrid is bezig met een nieuwe voorzitter te kiezen.
Sanz, een kandidaat voorzitter beloofde alvast Milan Baros en Thomas Rosicky naar Bernabeu te halen.
Wat deze twee spelers er zouden komen doen is mij een raadsel, ik zie Rosicky niemand op de bank houden en Baros kan het ook niet halen tegen een Raul of een Ronaldo...


Chealsea heeft Mateja Kezman gecontracteerd. Over de toekomst van Hernan Crespo is er twijfel. Hij kwam niet opdagen op de 1ste training. Chelsea onderhandelt met Porto nog over een transfer van Ricardo Carvalho. Deze zou ook door Real Madrid gecontacteerd zijn.


AC Milan wil zich versterken in de spits.
Jimmy Floyd Hasselbaink, Jan Koller. Ook Milan Baros zou genoemd zijn.


Inter Milan zou op zijn beurt de soap rond Edgar Davids gewonnen hebben. Davids kon bij Barcelona blijven, kon naar het Engelse Tottenham, maar blijkt voor Inter Milan te kiezen.


Barcelona heeft Ronaldinho kunnen houden en heeft na Larsson nu ook Deco ingelijfd. Adrian Mutu zou genoemd zijn om Kluivert zijn vertrek op te vangen. [/b]

Olav18

Ik volg het voetbal totaal niet, dus waarschijnlijk is het een hele domme vraag. Maar waar gaat Kluivert eigenlijk heen?
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

raikkonen18

Sjonge jonge met dat van chelsea is niet meer leuk.Hij laat dessaily weggaan crespo als het goed is ook en hasselbank nou nou hij blijft maar kopen oja zenden gaat ook weg ,Maarja met zoveel geld kan het niet anders.Hoop alleen niet dat die robben dalijk elke x op de bank zet want is een van de beste spelers van nederland vind ik

Raikkonen MASTER

Kluivert heeft interesse van Middlesbrough.
De ploeg waar Mendieta, Reiziger, Zenden, Bosvelt? ook spelen?
Ben er niet 100% zeker van, maar denk het wel ;)

raikkonen18

bosvelt niet speelt bij man city als ik het goed heb.maar voor rest klopt het speelde boateng er ook niet?ik zou het niet meer weten