Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Franky R.

CitaatThe kid's face is looking like "I am 7 1/2 month old, what the fuck are you doing with me"
;D

Fabian

Tja. Ge moet iets doen op die leeftijd.  :P

Kootje

Het joch heb er duidelijk lol in ........ NOT !!!

T.Nuvolari

Citaat van: Franky R. op 06 mei 2013 - 23:26:54
Citaat van: M@rc op 06 mei 2013 - 21:29:32
Bij mij zal het sowieso een stuk stiller worden. Plaats bij nieuwe klant en geen internet meer. Dat betekent dus gedaan met de hele dag het forum checken.  :'( :'( :'(
Oei, da's slecht nieuws...Al snap ik het even niet. Nieuwe klant?

Zelfde baas, andere opdrachtgever.

Franky R.

Citaat van: M@rc op 08 mei 2013 - 17:27:36
Citaat van: Franky R. op 06 mei 2013 - 23:26:54
Citaat van: M@rc op 06 mei 2013 - 21:29:32
Bij mij zal het sowieso een stuk stiller worden. Plaats bij nieuwe klant en geen internet meer. Dat betekent dus gedaan met de hele dag het forum checken.  :'( :'( :'(
Oei, da's slecht nieuws...Al snap ik het even niet. Nieuwe klant?

Zelfde baas, andere opdrachtgever.
Ok, spijtig!  :(

Franky R.

Compleet onzinnig om zo gevaarlijk te doen......Mooi lichaam, dat wel [vanaf 03:35 min te zien] :P
;)

Franky R.

http://www.wtf.nl/dierentuin/5490/vrouw-legt-hond-aan-de-borst.html


Ik wil ook wel borstvoeding, maar dan word ik geweigerd?! Kom op zeg... >:(

Franky R.

Niet echt onzinnig, hoewel je het wel bent als je je straatauto zo afschrijft op de Ring!
http://frankyremtlaaaat.wordpress.com/2013/06/05/honda-civic-crasht-keihard-op-de-nurburgring/


Jehoentelaar

Die kwam ik eerder deze week ook al ergens tegen. Die knakker mag écht van geluk spreken. Holy cow.

Fabian


Edwin90

Tsja, er zijn altijd mensen die denken dat ze 'de ring' beter kunnen bewingen dan de helden van weleer.  :(

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 05 juni 2013 - 20:54:41
Tsja, er zijn altijd mensen die denken dat ze 'de ring' beter kunnen bewingen dan de helden van weleer.  :(
Voor dat soort mensen hebben ze een naam. Iets van sukkel dacht ik...

Jehoentelaar

Het barst van de zelfoverschattingen met dat soort dingen. Marshalls hebben het altijd het drukst wanneer onervaren mensen de baan op gaan. Je moet eens een keer gaan kijken in Zandvoort als er weer vrij rijden is...

Franky R.

Citaat van: Fabian op 05 juni 2013 - 21:21:39
Citaat van: Edwin90 op 05 juni 2013 - 20:54:41
Tsja, er zijn altijd mensen die denken dat ze 'de ring' beter kunnen bewingen dan de helden van weleer.  :(
Voor dat soort mensen hebben ze een naam. Iets van sukkel dacht ik...
;D ;D ;D

Franky R.