Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Kootje

Denk dat je die eerst je bed in moet schoppen. :-\ Vrijwillig zal ze er vast niet in gaan liggen verwacht ik zo.  ;D

Fabian

Citaat van: Kootje op 25 april 2013 - 21:00:58
Denk dat je die eerst je bed in moet schoppen. :-\ Vrijwillig zal ze er vast niet in gaan liggen verwacht ik zo.  ;D
;D

Ik zal der es bellen!   ;)

Edwin90

Je krijgt er nog een rijke schoonvader bij ook!  ;D

Fabian


T.Nuvolari

Daar komt bij mij niks van overeind. Veel te onnatuurlijk, absoluut mijn ding niet.

Franky R.

Citaat van: M@rc op 26 april 2013 - 09:57:54
Daar komt bij mij niks van overeind. Veel te onnatuurlijk, absoluut mijn ding niet.
Daarvoor hebben ze die blauwe pillen uitgevonden... :P :P :P

Edwin90

Voor alles is een oplossing Marc!

T.Nuvolari

Een foto met een dame die er uitziet alsof ze geen 20 keer op de chirurg zijn tafel heeft gelegen helpt beter dan zo'n pilletje.

Fabian

Leven we allemaal nog mensen?  :)  ;)

Franky R.

Citaat van: Fabian op 06 mei 2013 - 10:02:57
Leven we allemaal nog mensen?  :) ;)
We zijn F1-fans...dus we komen pas tot leven als er races zijn...Dat weet je toch? :D :D :D

Jehoentelaar

Ik vond het ook al bizar rustig ineens. Iedereen massaal op vakantie geweest? Nu natuurlijk allemaal op het terras. 8)

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 06 mei 2013 - 17:48:16
Ik vond het ook al bizar rustig ineens. Iedereen massaal op vakantie geweest? Nu natuurlijk allemaal op het terras. 8)
Of op de balkon met een glaasje fris erbij...heb onlangs met K-dag al genoeg alcohol binnen gehad... :P

Fabian

Hahaa. Wilde gewoon ff kijken of er nog wat leven was op de Pits. Maar t was inderdaad erg rustig. Hoop dat daar nu wat verandering in gaat komen.

T.Nuvolari

Bij mij zal het sowieso een stuk stiller worden. Plaats bij nieuwe klant en geen internet meer. Dat betekent dus gedaan met de hele dag het forum checken.  :'( :'( :'(

Franky R.

Citaat van: M@rc op 06 mei 2013 - 21:29:32
Bij mij zal het sowieso een stuk stiller worden. Plaats bij nieuwe klant en geen internet meer. Dat betekent dus gedaan met de hele dag het forum checken.  :'( :'( :'(
Oei, da's slecht nieuws...Al snap ik het even niet. Nieuwe klant?