Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Franky R.

@Marc,
Ik zei dat je beschrijving schreeuwde om een foto. Geen foto die je doet uitschreeuwen... :p

Super Seb

Herkenbaar haha, vandaag bij een sollicitatie in een groepsgesprek met 7 man.

"Keep calm and ignore Multi-21....."

Fabian

Eindelijk! Om 9 uur het laatste tentamen van de tentamenweken maken. Dan zit het der eindelijk op!

Kootje

En?  Hoe is het gegaan denk je?  ???

Fabian

Wel redelijk. Een tentamen zeker niet gehaald en voor een ander tentamen heb ik een 7,5. Voor de rest blijft t afwachten. T zal er om spannen....

Kootje

Dat klinkt niet echt positief Fabian.  :-\

Fabian

Nee dat klopt Kootje. Deze tentamenweek viel me tegen...

Jehoentelaar

Het gevoel zegt maar weinig. Ik zat te wachten op een vrijwel zekere voldoende voor statistiek; zelfs als ik alle zekere antwoorden bij elkaar optelde zat er een zes in. Resultaat was een vier... eind juni de tweede poging. :-X

Kootje

Citaat van: Fabian op 04 april 2013 - 23:09:01
Nee dat klopt Kootje. Deze tentamenweek viel me tegen...

Nou .... hopelijk hou je de schade beperkt.


Citaat van: Jehoentelaar op 05 april 2013 - 13:31:28
Het gevoel zegt maar weinig. Ik zat te wachten op een vrijwel zekere voldoende voor statistiek; zelfs als ik alle zekere antwoorden bij elkaar optelde zat er een zes in. Resultaat was een vier... eind juni de tweede poging. :-X

Oeh ..... dat valt dan ineens zwaar tegen.
Succes met je herkansingen.


Franky R.

CitaatA.J. Clemente is nerveus. Natuurlijk, dat zou iedereen zijn die zijn debuut maakt als nieuwslezer. Hij kijkt nog even rustig zijn blaadjes door, want je wilt natuurlijk niet voor lul staan. Misschien was het om de zenuwen te verminderen, misschien heeft hij wel een milde vorm van tourette, als de uitzending al live is gooit hij er duidelijk hoorbaar "fucking shit" uit. Zijn eerste woorden op televisie. Hij is door zijn werkgever na de uitzending meteen geschorst.
:P :P :P



Fabian

Dat gaat lekker soepeltjes

Franky R.

Ik wist even niet waar ik dit "nieuws" moest plaatsen, dus dan maar niet...want het is ook onzinnig voor een erfgename van vele honderden miljoenen, om bloot te gaan voor de Playboy.


Die meid heeft nogal wat aandacht nodig, blijkbaar...Omdat er ook 18 min op de site rond waart, post ik de foto niet hier maar een link.

Tamara Ecclestone in Playboy

Fabian


Franky R.

Citaat van: Fabian op 24 april 2013 - 18:00:17
Zoooo. Leuk fotootje!
Vind je? Het oogt allemaal nogal 'plastic' bij die 'dame'...Maar ik ben eerlijk genoeg om toe te geven dat ik haar mijn bed niet uit zou schoppen... 8)