Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Wizard

Op die fiets. Je hebt wel gelijk. Huilen komt niet voor in mijn vocabulair en ben niet van het kaliber dat snel compassie heeft met mensen. Maar dat betekent nog niet dat ik geen gevoel heb hé. ;) Dit raakt enorm. Het verhaal, de zang, de emoties die eruit worden gezongen. Héél indrukwekkend. Vandaar dat ik hem plaatste. Maar om het imago in stand te houden zal ik het beperken tot het minumum. Overigens, Enzo, tranentrekker...je hebt het toch wel droog gehouden hé?? ;)

Enzo

Citaat van: Wizard op 16 september 2012 - 13:34:25
Op die fiets. Je hebt wel gelijk. Huilen komt niet voor in mijn vocabulair en ben niet van het kaliber dat snel compassie heeft met mensen. Maar dat betekent nog niet dat ik geen gevoel heb hé. ;) Dit raakt enorm. Het verhaal, de zang, de emoties die eruit worden gezongen. Héél indrukwekkend. Vandaar dat ik hem plaatste. Maar om het imago in stand te houden zal ik het beperken tot het minumum. Overigens, Enzo, tranentrekker...je hebt het toch wel droog gehouden hé?? ;)

;D

Wizard

Dus. ;) En we mogen weer. Nieuwe week, nieuwe kansen. @Weekend: Tot vrijdag!!


Franky R.

Rest mij nu nog een vraag; Wie gaat er rijden?! :P :P :P

Kootje


Fabian

Ik vind dit wel een klusje voor Sutil. Zie je Sutil wegspringen waarna er zo'n situatie ontstaat als in die reclame van Cup-a-Soup met Frans die nergens te vinden is!

Franky R.

Citaat van: Kootje op 19 september 2012 - 16:03:39
Werkloze coureurs genoeg ::)


Hm,


Ik dacht niet aan Sutil...eerder aan een Liuzzi of Jerome... :P . Die hebben al ervaring met een @#$@-auto's, want ik denk niet dat dit gedrocht erg strak rijdt... ;D

T.Nuvolari

Je zal er anders wel wat achter kunnen slipstreamen, dat ding zal een hoop wind pakken.

Franky R.

Citaat van: M@rc op 25 september 2012 - 20:54:22
Je zal er anders wel wat achter kunnen slipstreamen, dat ding zal een hoop wind pakken.
;D ;D ;D

SanderD

Kan eindelijk tv kijken op mijn telefoon en tablet. Dat wordt zaterdag en zondag F1 kijken in mijn bed :D

Kootje

Kijk wel gewoon in m'n woonkamer.
Daar heb ik sinds kort zo'n mega-tv, dat het kleine schermpje tijdens de reclames groter is dan de tv in m'n slaapkamer.  :)

Wizard

Wat komen de eerste veroordeelde (Haren) maar goed weg. 60 Uren taakstraf is een lachertje voor al het leed dat is aangericht.

Enzo

Goddamne ben toe aan vakantie...

Sabai

Citaat van: Enzo op 19 oktober 2012 - 19:02:54
Goddamne ben toe aan vakantie...

Ik ook!! Zit alleen niet in voorlopig helaas  >:(