Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: sanderalonso op 27 augustus 2012 - 20:07:31
Ik vrees dat je een paar maanden moet wachten. Maar als je aan de winterslaap doet, is het voorbij voor je er erg in hebt.
Hmm paar maanden kan ik wel hebben! Winterslaap. Zou ik vast wel kunnen, maar helaas moet ik volgende week weer aan de opleiding beginnen.

Wizard


Fabian

Citaat van: Wizard op 28 augustus 2012 - 21:35:05
Opleiding slapen?
Graag! Waar kan ik die volgen???? Dat zou ik graag willen zeg, maar het word SPECO Sport en Media.

Wizard

Via Fontys? Lijkt me best een interessante opleiding. Wat is je doel?

Fabian

Citaat van: Wizard op 30 augustus 2012 - 21:10:48
Via Fontys? Lijkt me best een interessante opleiding. Wat is je doel?
Ja inderdaad bij Fontys. Wat is mijn doel? Werken in de Sportwereld, het liefst als sportjournalist, maar ik wil graag in de sportwereld werken. Wat voor functie maakt mij nog niet zoveel uit.

Jehoentelaar

De lokale Topklasseclub bij mij om de hoek zoekt nog wel goede (en goedkope) voetballers. Kun je een balletje trappen?

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 30 augustus 2012 - 23:19:51
De lokale Topklasseclub bij mij om de hoek zoekt nog wel goede (en goedkope) voetballers. Kun je een balletje trappen?
Ooowww. Ben altijd te benaderen. Heb twaalf jaar gevoetbald. Dit seizoen gestopt om iets van mijn studie te gaan maken, maar helaas ook omdat ik al twee jaar met een pijnlijke knie loop. Twee jaar geleden een goede schop gehad en daar heb ik nu nog last van. Maar ik wil het altijd proberen. Blijft toch mijn sport en kan het niet laten om tegen een bal aan te schoppen!

Wizard

Citaat van: Fabian op 30 augustus 2012 - 21:44:07
Citaat van: Wizard op 30 augustus 2012 - 21:10:48
Via Fontys? Lijkt me best een interessante opleiding. Wat is je doel?
Ja inderdaad bij Fontys. Wat is mijn doel? Werken in de Sportwereld, het liefst als sportjournalist, maar ik wil graag in de sportwereld werken. Wat voor functie maakt mij nog niet zoveel uit.

Is die markt niet te beperkt en verzadigd om niet een expliciete route uit te stippelen?

Fabian

Citaat van: Wizard op 31 augustus 2012 - 22:15:17
Citaat van: Fabian op 30 augustus 2012 - 21:44:07
Citaat van: Wizard op 30 augustus 2012 - 21:10:48
Via Fontys? Lijkt me best een interessante opleiding. Wat is je doel?
Ja inderdaad bij Fontys. Wat is mijn doel? Werken in de Sportwereld, het liefst als sportjournalist, maar ik wil graag in de sportwereld werken. Wat voor functie maakt mij nog niet zoveel uit.

Is die markt niet te beperkt en verzadigd om niet een expliciete route uit te stippelen?
Hmm. Ik denk dat ik zelf ook nog een beetje moet uitvinden wat ik leuk vind en dergelijke. Weet wel dat de sportwereld mij trekt...

Franky R.


Enzo


Wizard

Er is geen linkdroptopic terwijl er Veronicamensen zich bevinden hier? Schaam jullie. ;)

Voor de mensen die Jillian Jensen -nog- niet kennen, bij deze!! Nu ben ik doorgaans vrij kil maar het onderstaande liet zelfs mijn hart smelten. Het meisje dat gepest werd zingt de woedde, het verdriet, op een geweldige manier van zich af! Terwijl ze huilt. Dit gaat door merg en been. By far de fraaiste en meest spraakmakende auditie ever!

#!

Enzo

Citaat van: Wizard op 16 september 2012 - 10:09:20
Er is geen linkdroptopic terwijl er Veronicamensen zich bevinden hier? Schaam jullie. ;)

Voor de mensen die Jillian Jensen -nog- niet kennen, bij deze!! Nu ben ik doorgaans vrij kil maar het onderstaande liet zelfs mijn hart smelten. Het meisje dat gepest werd zingt de woedde, het verdriet, op een geweldige manier van zich af! Terwijl ze huilt. Dit gaat door merg en been. By far de fraaiste en meest spraakmakende auditie ever!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BmUL72dIbTA#!

Is inderdaad wel een mooi filmpje. Grappig dat jij hier juist mee komt Wizard... ;D

Wizard


Enzo

Citaat van: Wizard op 16 september 2012 - 13:13:37
Hoezo is dat grappig?

Nou wat je zelf al zegt, je bent normaal gesproken vrij kil of iig komt het zo over.
Dus dat je nu met zo'n tranentrekker komt is ietswat onverwacht.

Maar is ok hoor Wizard, doe maar lekker... ;)